Bangkoka. Kā atrast piedzīvojumus ar paātrināto metodi.

02 Jūlija 2014 Ceļošanas laiks: no 16 Februāris 2014 ieslēgts 16 Februāris 2014
Reputācija: +7251.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Tiem, kas ceļ o ar pā rsē š anos, un š is ir lē tā kais aviobiļ eš u veids, ir pazī stamas ar ilgo lidojumu gaidī š anas problē mā m. Lai kā da bū tu skaista un ē rta lidosta, un sē dē t un gaidī t nā kamo izlidoš anu mazliet garlaicī gi. Tā pē c pieredzē juš i ceļ otā ji izvē las piestā t tā , lai vai nu ā tri skrietu no lidmaš ī nas uz lidmaš ī nu, vai arī bū tu iespē ja doties uz pilsē tu.

Mē s esam iesā cē ji ceļ otā ji, bet mē ģ inā jā m ī stenot š ā du plā nu)

Ceļ š uz turieni (No Kijevas uz Singapū ru) paredzē ja 1.5 stundu gaidī š anu. Atpakaļ - 11. Tas tika izvē lē ts, protams, pamatojoties uz vē lmi doties uz pilsē tu.

Suvarnabhumi 1.5 stunda ir niecī ga, un, lai neatpaliktu no lidojuma, jums ir ā tri jā orientē jas. Izlasot domas par "cik daudz laika vajag, lai mainī tos... " sā kumā pat nedaudz uztraucos, bet tad lidojums tika pā rcelts un pagā ja 2.5 stundas, kas mums bija pietiekami, pat ņ emot vē rā ilgo izrē ķ inā š anos ar mū su vā rdi.


Nez kā pē c visā s lidostā s datori (izņ emot gadī jumus, kad paņ ē mā m biļ etes kasē s, ī si pirms izlidoš anas) neļ ā va iekā pt diviem pasaž ieriem ar tā du paš u vā rdu, mū s visur spī dzinā ja, spī dzinā ja, kaut kur skrē jā m, kaut ko izlē mā m un galu galā atradā m. izeju un nodeva nosē š anos, tač u tieš i Bangkokā tā tika padarī ta par globā lu problē mu. Baidos, ka pē c pusotras stundas mē s nevarē sim tikt galā.

Turklā t vē l Singapū rā mē s arī ilgi karā jā mies, nevarē jā m saprast, kā pē c lidojam uz Kijevu caur Bangkoku, izdruku izskatī jā m gandrī z vai palielinā mā stiklā un ieteicā m kaut ko dokumentos, ka nabaga taizemieš i mū s nevarē tu ielikt lidmaš ī nā . apmē ram divas stundas.

Paredzot reģ istrē š anos, sapratā m, ka nosē š anā s vietā jā ierodas trī s stundas pirms izlidoš anas.

Tā tad, mums bija 8 stundas nepā rtraukta Taizemes bauda.

Ukrainas pilsoņ iem vī zas var izsniegt tieš i lidostā.

Tur pat varat uzreiz nofotografē ties, bet mums tā bija) Aizpildī jā m anketu, iedevā m fotogrā fijas, 35$ un vī za gatava. Tiem, kas pieteiksies vī zai, jums rū pī gi jā izlasa uzraksti - daž ā dā m valstī m, daž ā diem plauktiem. Es mē ģ inā ju iekļ auties rindas garajā astē , bet meita mani vilka tā lā k. Un tad es bū tu stā vē jis, lī dz ieraudzī ju, ka š ī nav mana kā rta)

Kur rakstī ts UKRAINA, tur rindas nebija vispā r. Tas ir, dodieties atpakaļ uz pilsē tu ā trā k, jo nav tautieš u pū ļ a)

Ieradā mies 15:15, tumst 18:00-18:30, ja ņ em vē rā pasu kontroli un vī zu, lī dz tumsai atlikuš as kā das divas stundas, tā pē c meklē ju ā trā ko ceļ u no lidostas uz redzē t kaut ko gaiš ā dienas laikā.

Pilsē tā var nokļ ū t ar taksometru, autobusu un vilcienu. Tā kā Bangkokā bija zinā mi sastrē gumi, mums nederē ja ne taksometrs, ne autobuss. Tikai trenē ties, tikai ekspress, tikai hardcore)).

No Bangkokas lidostas kursē trī s vilcieni – pilsē tas vilciens ar daudzā m pieturā m lī dz Phaya Thai metro, ā trvilciens uz tuvā ko Makkasan metro un ekspress uz Phaya Thai metro, tač u bez pieturā m tas ir ā trā kais veids, ja nepiecieš ams doties uz upē , un jums ir paveicies ierasties laicī gi nosē sties. Pē c zī mē m ā tri vien noskaidroja, kur atrodas vilciens uz pilsē tu. Š is ir lidostas zemā kais stā vs. Š is ekspress tiek nosū tī ts reizi stundā . Diemž ē l es neatceros, cik minū tes, vai pulksten 13 vai 18, bet tieš i no 10 lī dz 20).


Un, par brī numu, mē s tikko ieradā mies. Paspē jā m paņ emt biļ eti, ieņ emt vietas un vilciens aizbrauca. Gidi raksta, ka maksa ir 90 bati, bet es diemž ē l biļ eti nesaglabā ju un neatceros. Atceros tikai to, ka tas ir ā trā k un lē tā k nekā braukt ar taksi.

Pat ja š is vilciens tuvā kajā laikā neies, kā ds no tiem tik un tā bū s ā trā ks un lē tā ks, tikai tad labā k tikt lī dz stacijai. McCasan un dodieties uz metro.

Š ī marš ruta sarež ģ ī tī ba ir tā da, ka metro (MRT) un sauszemes (BTS) - pilnī gi atš ķ irī gi transporta veidi, ceļ ā uz upi bū s jā pā rsē ž as no viena uz otru un atkal jā ņ em biļ etes.

Dosimies uz metro staciju, lai atvieglotu pā rsē š anos.

Uz Phaya Thai pā rsē ž amies uz metro. Tikko nokā pa no perona, kur ieradā s vilciens, un gā ja no desmit metriem. BTS ir tā da pati tarifu sistē ma kā Singapū rā , karte tiek pā rdota automā tā , kura ekrā nā jā izvē las caurbraukš anas stacija.

Uz sv. Siam (otrā pietura), pā rsē dieties uz citu lī niju, tad dodieties uz staciju. Saphan Taksin (piektā pietura). Tur izkā pjam no metro un dodamies zem tilta, kur ir sabiedriskā laivu pietura (ū dens tramvajs). Viņ i saka, ka ir arī tū ristu laiva, tur pietur, ir lē ta. Bet nesagaidī jā m, parastais bija piekrauts, tā pē c devā mies prom.

Man vispā r patī k ū dens transports, patī k skatī ties uz upi, krastiem, kuģ iem.

Un lai š is tramvajs bija nedaudz pamests novā rtā un upe ir netī ra, bet uz upes nav sastrē gumu un upes tramvajus Bangkokā izmanto daudzi.

Mē s devā mies ļ oti ī su laiku, izgā jā m uz 8. molu, mums vajadzē ja doties uz Wat Arun templi, tur pā ri upei ir maza laiviņ a par 3 batiem. Daž as minū tes un esam templī . Saule rietē ja, pats templis jau bija slē gts, atvē rts lī dz 17.30, un pietauvojā mies 17.45. Ļ oti skaists rajons, skaists templis! Kad tā ir atvē rta, pa kā pnē m var uzkā pt uz augš u, uz 79 metrus garo pagodu. Tomē r diez vai es paceltos tik augstu. Droš i vien ne vairā k kā.10 metri)

Viss ceļ ojums no lidmaš ī nas nosē š anā s lī dz Wat Arun templim aizņ ē ma divarpus stundas, ņ emot vē rā , ka nekur neko negaidī jā m. No brī ž a, kad lidostā iekā pā m vilcienā , lī dz brī dim, kad iekā pā m laivā , pagā ja apmē ram stunda.

Mē s staigā jā m netā lu no tempļ a ļ oti ilgu laiku.


Nebija nemaz tumš s, tad š ķ ē rsojā m upi, izgā jā m cauri tirgum, pa ceļ am nopirkā m lē tas pastkartes un devā mies tuk-tuk meklē t centru. Sakā m onkul, ejam uz centru. Es nezinu, vai manai meitai š is vā rds nav izdevies, vai ir kā ds cits vā rds, kas nozī mē pilsē tas centru, vai arī Bangkokā nav jē dziena "centrs", bet š ajā vakarā neviens mū s nesaprata un mē s nekad nokļ uva centrā )

Bet brauciens ar tuk-tuk un pats par sevi ļ oti interesanta atrakcija. Iesaku to iekļ aut programmā , apmeklē jot pilsē tu. Es nez kā pē c vienmē r domā ju, ka tuk-tuk un rikš a ir viens un tas pats. Bet nē - tas ir daudz forš ā k! Š is ir pajū gs nevis zirgs, tam ir skrejritenis un viss klā ts ar vienu jumtu. No vienas puses, pasaž ieriem ir ž ogi, no otras – tikai daļ ē ji.

Š is braucamrī ks traucas kā putns, apdzen maš ī nas, vē jš pū š ausī s, "kariete" gaudo un š ķ iet, ka nā kamajā lī kumā nokritī si uz asfalta.

Yazhematy un drosmī gi jā ja vietā , kur ž ogs ir ī ss, lai nenokristu "mazulis") Bē rns smē jā s, skatoties, kā es turē jos pie viņ a kā jā m un rokā m visā , kas ir iespē jams, un kliedza labā mā te. Kad uztvē rā m ā trumu un kļ uvā m pavisam bezpalī dzī gi, mū s apdzina tuk-tuks ar pā rī ti, kurš izjuka, kas ne no kā neturē jā s. Tad mani nedaudz palaida vaļ ā , bet kā jas un rokas nenovā jinā jā s). Es aizgā ju un teicu meitai, ka viss š is ceļ ojums uz Ā ziju ir pilnī ga manu baiļ u pā rvarē š ana. Haha, es nezinā ju, kas mani sagaida!

Tuk-tukers, tā pat kā jebkurš taksists Dienvidaustrumā zijā , skaidri zina savu biznesu. Kamē r mē s ar viņ u pļ ā pā jā m par centru, viņ š neuzkrī toš i jautā ja, vai mē s negribam ē st.

-Tā tad! TĀ ! - jautri pamā jā m ar galvu, - Ē d. Centrā!

Tad tu uzminē ji, vai ne?

) Viņ š mū s atveda tieš i uz jū ras velš u restorā nu) Mums bija apnikuš as jū ras veltes un restorā ni Indonē zijā , tā pē c paķ ē rā m tuktuku un atteicā mies izkā pt.

- Eksportē t.

- mē s sakā m - nekaunieties.

Viņ š nedaudz pretojā s.

-Š is ir labā kais jū ras velš u restorā ns Bangkokā , tas ir lē ts, garš ī gs, droš s!

Un mē s neesam nevienā.

Viņ š mū s paņ ē ma, ticē dams, ka tagad bū sim bī stamā vietā , desmit metru attā lumā , un aizbraucā m, maksā jot. Iespē jams, joprojā m naktī slikti guļ , visi par mums uztraucas)

Paskatī jā mies apkā rt. Ir tumš s. Pamests. Virs metro ceļ a, tad nepazudī s. Lī dz maš ī nai vē l ir laiks, bet tieš ā m laiks ē st.


Un devā s ceļ ā . Un jā saka, mē s bijā m tā steigā uz pilsē tu, ka nemeklē jā m fotoaparā tu un plecos nesam diezgan smagas mugursomas. Ejam, elpojam gaisu, neredzam neko citu kā ceļ u, priecā simies kā bē rni) Bangkoka! Un piedzī vojums)

Mū s garš ī gi pabaroja, ā tri pagatavoja, porcijas bija ļ oti lielas, iedeva paroli no wifi un mē s tur palikā m ilgi. Es meklē ju meklē tā jā "ko darī t vakarā Bangkokā ", un man bija vienalga, ko darī t.

Tā di priekš likumi parā dī jā s, kur pat pieauguš ie neiet ar bē rniem. Un arī ar vecā kiem)

Tā nu devā mies ceļ ā , cerot sasniegt nā kamo metro staciju vai vairā k vai mazā k pā rpildī tu vietu.

Nonā cis revolucionā rajā kontrolpunktā , gribē ju nofotografē ties, bet brī dinā ju par daž ā dā m revolucionā rā m sekā m (joprojā m noš auts pē c kara likumiem kā ienaidnieka spiegs) un nolē mu palū gt atļ auju vī rietim oranž ā vestē ar kaut kā du uzrakstu. Es domā ju, ka tas ir revolucionā rs vai likuma pā rstā vis. Izrā dī jā s, ka tas ir motociklists, angliski viņ š ir vē l sliktā ks par mani, tā pē c pasauca draugu.

Tas bija sliktā kais, kas ar mani notika visa ceļ ojuma laikā , vissliktā kais bija spirā lveida lidojums uz Lomboku, vissliktā kais lidojumā Singapū ra-Bangkoka, kas mū s satricinā ja un kratī ja, lī dz pameta zemi, sliktā kais Transformeros. Universā lajā parkā. Baisī gā k par pirmo snorkeli un troš u vagoniņ u, biedē još ā k par braukš anu pa viļ ņ iem ar vecu laivu, baigā k par tuktuku, beidzot! )

Kā es piekritu? ) Acī mredzot Visums nolē ma uz visiem laikiem atbrī voties no visā m manā m bailē m un skavas.

Beidzot mū s aizveda uz tū ristu ielu, kur debesis un elle ir vienā pudelē , kur cilvē ku tik daudz, ka traucē elpot, kur var nopirkt lē tus T-kreklus, un ne tikai T-kreklus, kur pū lis, uz ielas cep gardas pankū kas ar banā nu un pā rdod daž ā dus augļ us. Kā ds tur bija mango!

Tas, iespē jams, bija centrs)

Kad meita pirka pankū kas, paprasī ju laiku un sapratu, ka mums laiks doties ceļ ā.

Izrē ķ inā jā mies ar motociklistiem un izrā dī jā s, ka sā kotnē ji iztirgotā summa bija viena! 350 batu vietā nā cā s maksā t 700. To negaidī jā m un palikā m gandrī z bez naudas.


Kopumā puiš i strā dā ja vairā k nekā trī s stundas un galu galā pā rsē dinā ja mū s uz taksi, man š ķ iet, ka viņ i nopelnī ja naudu, un mē s notrulinā mies, kad vienojā mies.

Taksometram uz lidostu skaidras naudas nepietika. Un taksometrs jau ir tā vē rts! Mē ģ inā jā m cī tī gi kaulē ties ar taksistu, tas nelī dzē ja. Viņ i sā ka meklē t bankomā tu, un pā rsteidzoš ā kā rtā tas izrā dī jā s ļ oti tuvu.

Š ī tē ma-keš atmiņ a mū s ir pā rņ ē musi visu ceļ ojumu-es pat secinā ju, ka man š ajā vietā ir skava, Kijevā skaidru naudu tikpat kā nelietoju, varbū t laiks tam pievē rst uzmanī bu)

Pankū kas ar banā nu jau ē dā m taksī . Taksists teica- bet problē mas) Pankū kas ir- kaut kas neticams! Noteikti izmē ģ iniet, ja atrodaties š ajā s daļ ā s.

Reģ istrā cija notika rekordī su laiku, pat mums, vismaz divas stundas. Ar š ī m daudzajā m neskaitā majā m reģ istrā cijā m un uzzinot mū su vā rdus, es iemā cī jos sē dē t un gulē t jebkurā vietā , un patieš ā m š ajā garajā komandas ceļ ojumā es atbrī vojos no daudzā m bailē m.

Es novē lu, lai jū su vē lmes piepildā s. Tū lī t un apburoš i!

(Lī dz neprā tam un satriecoš ā s pozā s))

Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Очень качало)
Līdzīgi stāsti
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums