Mon Plaisir 2*– Atsauksmes

2
Novērtējums 4.510
5.5 Numurs
5.5 apkalpošana
5.0 Tīrība
5.0 Uzturs
5.5 Infrastruktūra
Viesu nams "Mon Plaisir" Vladimirā ir neliela divstāvu ēka netālu no pilsētas centra.Vairāk →
аватар olga292707
 •  apceļots 13 gadiem atpakaļ
Novērtējums 8.0
Gribē tu iebilst pret RAMUS negatī vo vē stuli (lai gan tas visticamā k ir pseidonī ms). Atpū tos ar sievu un dē lu, mums visiem ļ oti patika, č ī bas istabā vienreizē jā s - labi darī ts, liels pluss, veļ a sniegbalta, kondicioniera nav, bet š ī nav 5 * viesnī ca , lai gan viss ir lī menī !! ! ! Uz kafejnī cas personā la un darbinieku rupjī bu rē ķ ina, netī rī bas, zirnekļ u tī kli, PILNI MELI. … Tomēr ▾ Gribē tu iebilst pret RAMUS negatī vo vē stuli (lai gan tas visticamā k ir pseidonī ms). Atpū tos ar sievu un dē lu, mums visiem ļ oti patika, č ī bas istabā vienreizē jā s - labi darī ts, liels pluss, veļ a sniegbalta, kondicioniera nav, bet š ī nav 5 * viesnī ca , lai gan viss ir lī menī !! ! ! Uz kafejnī cas personā la un darbinieku rupjī bu rē ķ ina, netī rī bas, zirnekļ u tī kli, PILNI MELI. Troksnis noteikti ir dzirdams, bet tā ir pilsē ta!! ! ! Un TU, ROMUS, laikam dzī vo dziļ ā provincē , un odu troksnis naktī tev ir ī sta traģ ē dija, tā pē c varbū t nevajag iet tā lā k par savu vientulī bu un maldinā t normā lus tū ristus, ja TU ceļ otu biež ā k, TU piekrī tu, ka MON PLAZIR ir labā ks par daudzā m Krievijas viesnī cā m, lai gan tas ir TAVS privā tais bizness.....
P. S. Veiksmi un labklā jī bu viesnī cai, tā turpinā t!!! ! !
аватар rasmus2011
 •  apceļots 13 gadiem atpakaļ
Novērtējums 1.0
Pasū tot numuriņ u, Mont Plaisir viesnī cai bija tikai viena prasī ba - numuriņ am jā bū t klusam, par ko mē s arī rakstiski apstiprinā jā m. Sā kumā likā s, ka mū su vē lme ir ņ emta vē rā - istaba gaiteņ a paš ā galā . … Tomēr ▾ Pasū tot numuriņ u, Mont Plaisir viesnī cai bija tikai viena prasī ba - numuriņ am jā bū t klusam, par ko mē s arī rakstiski apstiprinā jā m. Sā kumā likā s, ka mū su vē lme ir ņ emta vē rā - istaba gaiteņ a paš ā galā . Ieejot istabā mū s pā rsteidza kanalizā cijas smaka vannas istabā . Kā vē lā k izrā dī jā s, smird ne tikai š ajā tualetes telpā . Vakarā atgriež oties viesnī cā , aiz loga pamanī jā m nemitī go dā rdoņ u no automaš ī nā m: š aurais ceļ š zem loga ir diezgan noslogota š oseja, pa kuru ar strauju bremzē š anu un sekojoš u paā trinā jumu izbrauc kravas un vieglā s automaš ī nas (tieš i uzstā dī ts ā trumvaļ ņ a). iepretim viesnī cai). Bet mē s joprojā m neapzinā jā m š ī s viesnī cas š armu.
Devā mies uz viesnī cas kafejnī cu, kuru uzslavē ja darbiniece un pasū tī jā m vakariņ as. Tajā paš ā laikā viņ i jautā ja: "Kad man vajadzē tu vē rsties? ". Pē c pusstundas viņ i atgriezā s kā norunā ts un devā s ē st salā tus, pē c 15 minū tē m jautā ja kafejnī cas darbiniecei “un kad atnesī s karstu? ”. Pē c viņ a atgrieš anā s no pavā ra izrā dī jā s, ka karstais ē diens (un š is ir vienkā rš s vistas ē diens) bū s gatavs pē c 20 minū tē m. Pauž ot neizpratni par š ā diem gatavoš anas laikiem, viņ i palika gaidī t. Vē l pē c 20 minū tē m viņ i sā ka uzstā jī gā k jautā t par karsto. Pavā rs iznā ca ā rā un rū gtā tonī jautā ja "kā das mums ir problē mas? " Un pē c tam teica: ja negribi gaidī t, vari izkā pt. Tas ir tas, ko mē s darī jā m.
Kā vē lā k izrā dī jā s, bija jā tiek ā rā ne tikai no š ī s brī niš ķ ī gā s kafejnī cas, bet arī no š ī s viesnī cas vispā r. Tuvā k naktij kļ uva skaidrs, ka istabā aizmigt nebū s iespē jams: rē ciens nerimā s pat pa aizvē rto logu. Pā rsū dzē ts ar attiecī gu lū gumu viesnī cas darbiniecei. Viņ a piedā vā ja ar piemaksu pā rcelties uz dā rgā ku istabu, ar logiem uz pagalmu. Mū s neiedvesmoja papildu maksā š anas iespē ja, jo rezervē jot mums solī ja klusu istabu. Man palū dza sazinā ties ar viesnī cas vadī bu. Pē c pā rrunā m pē c viesnī cas ī paš nieka personī ga norā dī juma mū s pā rcē la uz citu istabu, ar logiem pretē jā pusē .
Drī z vien kļ uva skaidrs, ka mū su prieks bija pā ragrs. Papildus tam, ka š ajā telpā kanalizā cijas smaka bija ī paš i neizturama, istabas stū ros bija zirnekļ u tī kli, bija bojā ta santehnika, izrā dā s, ka aiz š ī s telpas sienas bija uzstā dī ts ū dens sildī tā js, kas griež as. ieslē dzas ik pē c divā m stundā m un sā k skaļ i klauvē t. Ī si izgulē ties š ajā "mā jī gajā un brī niš ķ ī gajā " viesnī cā nebija iespē jams. Komunikā cijas gaitā ar viesnī cas darbinieci atklā jā s, ka viņ a lieliski zina, kas tas par “brī niš ķ ī gu” istabiņ u, kur mū s pā rcē la. Lieki piebilst, ka no rī ta atteicā mies ē st iekļ autā s brokastis un centā mies pē c iespē jas ā trā k pamest š o iestā di.


Vēl nav jautājumu
Uzdod jautājumu par viesnīcu
sazinieties ar ekspertiem un saņemiet atbildes
tuvāko stundu laikā.
VIESNĪCU EKSPERTI

Гостевой дом "Мон Плезир" в г. Владимир – это небольшое двухэтажное здание рядом с центром города.

Atrašanās vieta В пределах пешей доступности - Золотые ворота, Успенский собор, Дмитриевский собор, Присутственное место и Исторический музей.
Viesnīcā

Фитнес-клуб с тренажерами и залом, кафе со средиземноморской кухней, бар, русский и американский бильярд, охраняемая автостоянка.

Telpu apraksts

4 вида размещения: в номерах одноместных, двухместных, полулюкс и люкс.

Istabās

ТВ, мини-бар, телефон, душ, фен.

FAQ