Noslēpumaina sala

30 Jūlija 2017 Ceļošanas laiks: no 08 Marta 2017 ieslēgts 12 Marta 2017
Reputācija: +1635
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Š eit es augu Maltā . Neteikš u, ka tas bija mū ž a sapnis, bet nokļ ū t š ajā noslē pumainajā valstī man bija pē dē jo gadu vē lme. Vienī gais ierobež ojums bija tieš o lidojumu trū kums ā rpus sezonas un lidojumu izmaksas ar pā rsē š anos. Protams, bija arī vasaras č arterreisi (aptuveni no jū lija lī dz oktobrim), tač u to izmaksas (-450 eiro RT) bija neadekvā tas, papildus pavadī š anai Maltā , viņ a galvenajai 2 nedē ļ u atvaļ inā jumam - acī mredzot garai, un pievienot citus galamē rķ us. marš ruts nav lē ts, ņ emot vē rā , ka pilnī gi lē tas biļ etes (lī dz 50 eiro RT) no vairā k vai mazā k lielajā m Eiropas mezglu lidostā m (piemē ram, Budapeš tas vai Vī nes) nav redzē tas. Kopumā.2017. gada janvā rī bija nobriedis braucienam martā (8-12). Tā kā iepriekš ē jā s un nā kamajā s dienā s (7. un 13. ) man bija pilnas slodzes darbinieki, es nedomā ju par galē jī bā m, piemē ram, izbraukš anu no Kijevas 06:25 no rī ta un atgrieš anos 01:20 naktī . Es koncentrē jos uz š ā du vienas biļ etes versiju: ​ ​


Kijeva (13:20) — Vī ne (14:25) — Austrian Airlines

Vī ne (17:55) — Malta (20:10) — Air Malta

Malta (13:10) — Frankfurte (15:55) — Lufthansa

Frankfurte (17:10) — Kijeva (20:35) — Lufthansa

Iegā dā ts vietnē www. kajaks. tas , novirzī ts uz www. gotgote. it , bagā ž a (lī dz 23 kg) iekļ auta cenā visos segmentos, pā rtika arī . Š ā da vienreizē ja biļ ete maksā ja 357 eiro. Uzreiz pē c maltī tes - bezmaksas ē dienā iekļ auts ū dens / tē ja / kafija / vī ns un uzkodas (Austrian Airlines un Lufthansa - attiecī gi š okolā de un sviestmaize ar salami) un stingri ū dens un uzkodas sviestmaizes veidā ar tunci (tu esi jū ra valsts lidoš ana, tā pē c nezinu vai bū tu sā cis meklē t agrā k, varē ja bū t lē tā k, bet 55 dienas pirms izlidoš anas cena bija tā da pati. kā.30 dienas pirms izlidoš anas š ī opcijas cena gā ja 400+ eiro robež ā s.

8. marta rī tā Borispilē tā bija mazapdzī vota, manā lidojumā uz Vī ni pie vā rtiem pā rsvarā bija vā ciski runā još i pasaž ieri.

Uzmanī bu piesaistī ja sportiskā delegā cija 10 meiteņ u T-kreklos ar uzrakstu Basketball Team KOZAKS un 3 treneri. Basketbolisti aiz sevis uz T-krekliem nē sā ja spē ļ u numurus un vā rdus. Bet nu nekā da ukraiņ a vai slā vu vispā r...Tomē r viens no sportistiem ar tī ri kazaku uzvā rdu Makkenzijs runā ja krieviski un strī dē jā s par kaut ko ar reģ istrā ciju pie vā rtiem ...Visai delegā cijai bija Amerikas pases ...Ieradā s plkst. Vī ne laikā . Trī sarpus stundas ilgajā piestā tnē Vī nē nebija jā iet pilsē tā , un tas tika pavadī ts bezmē rķ ī gi klaiņ ojot beznodokļ u telpā s, vā rtos lā dē jot tā lruņ us un izmantojot bezmaksas Wi-Fi. rozetes visiem visu vā rtu pasaž ieriem ). Bez komentā riem.

AirMalta stendā uzmanī bu piesaistī ja neparasts aparā ts - hibrī drā mis rokas bagā ž as izmē ram un svaram, tač u neviens no mū su lidojuma netika lū gts pielaikot/svē rt.


Maltas Airbus (aizmirsu piebilst, ka Airbus bija visos 4 ceļ ojuma posmos) pā rsteidza ar sekojoš ā m lietā m: 1) ļ oti blī vu sē dvietu izvietojumu; 2) bī dā mo ekrā nu un pieslē gvietu klā tbū tne krē slu roku balstos, lai savienotu austiņ as; 3) ļ oti veca ekipā ž a - 2 stjuartes acī mredzami 50+ gadi un stjuarts 35-40. Gandrī z uzreiz pē c lidojuma ekrā nos (izņ emot standarta marš rutu un lidojuma parametrus) sā ka rā dī t aptuveno ieraš anā s laiku Maltā - 19:47, lai gan pē c biļ etes tas bija deklarē ts 20:10. Nu bija iespē ja 20:00 paspē t uz X2 autobusu lī dz manai viesnī cai, citā di bū tu jā gaida stunda. Viņ i apsē dā s diezgan stiprā vē jā .

Lidoju tikai ar rokas bagā ž u, tā pē c uzreiz pē c nolaiš anā s uzreiz steidzos uz izeju, kas veicinā ja manu ļ oti tuvu vietu kajī tē - 7C (nozī mē ta, starp citu, reģ istrā cijas laikā Borispolē uz pirmais lidojuma posms).

Pamanot, ka starp kā pnē m un autobusu (lidosta Maltā nav maza, tā pē c no lidmaš ī nas uz pasaž ieru ē ku tiek transportē ts), stā vē ja zī me ar pasaž iera vā rdu. Nosaukums uz š ķ ī vja nepā rprotami bija grieķ isks - principā nepā rsteidz, pat meklē jot biļ etes, viņ š atzī mē ja, ka uz Maltu caur Grieķ iju nav reisu, lai gan attā lums nav liels, tā pē c lidot no Grieķ ijas ar doku Vī nē ir diezgan dabiski. Tiklī dz visi iekā pa autobusā , viņ š pamanī ja, ka meklē tais pasaž ieris iekā pis automaš ī nā , kura kreisē š anas ā trumā uzreiz ieslē dza "zibspuldzi" un noskrē ja no skrejceļ a, un priekš ā tam bija piestiprinā ts policijas dž ips. Acī mredzot tas bija kaut kā ds VIP klients.

Ā tri izbrauciet cauri Maltas lidostai, protams, bez muitas un robež ā m!

Uzreiz pie izejas sā ka pū st stiprs vē jš , izdevā s sasniegt X2 pieturu (50 metri pa labi), bez manis bija 5-7 pasaž ieri.

Viesnī ca Sliemā (pietura Sliema Ghadir) bija 45 minū š u attā lumā , lai gan autobusam bija ilga pietura (iespē jams, Mdinas rajonā , lai mainī tu vadī tā ju). Sliemā krastmalā stiprs vē jš un vē tras vienkā rš i gā ž no kā jā m, uz ielas - ne dvē seles, pat ja tikai pusdeviņ os vakarā . 10 minū tes lī dz viesnī cai. Apmaksa uzreiz pē c reģ istrē š anā s. Pieš ķ irt istabu otrajā stā vā , praktiski bez loga (logs ir, bet skats uz pagalmu-aku, lai telpā neiekļ ū tu dabiskā gaisma).

Uzreiz iepazī stos ar angļ u slē dzenē m (atveras nepareizā virzienā ), angļ u elektroinstalā ciju (vienu un to paš u lampu/lampu var ieslē gt ar daž ā diem slē dž iem daž ā dā s telpas daļ ā s).

Izmē rs normā ls (vienvietī gu istabu nebija, paņ ē ma "divvietī gu", cena 80 eiro par 4 naktī m ir adekvā ta, ņ emot vē rā , ka ē kā principā nav centrā lā s apkures)


No rī ta pē c brokastī m (pievienot.

maksa 8 eiro, bet naudas vē rts - daudz augļ u, konditorejas izstrā dā jumi, hotdogi un omletes), dodieties pastaigā pa salu. Krastmalā ir saulains laiks, neskatoties uz stipro vē ju (bet ne tik briesmī gi kā vakar). Kreisajā pusē - skats uz Sentdž iliā nas rajonu ar modernā m ē kā m - viesnī cā m, apartamentiem, bet dominē još o lomu spē lē sarkanzils debesskrā pis, nepā rprotami biroja izskats. Pa labi - skats uz Sliemu - arī pā rsvarā modernas no stikla un betona celtnes, vietā m vē l nepabeigtas, starp kurā m slī gst gan vecie kvartā li, gan modernas 6-8 stā vu ē kas, bet iekā rtotas zem. senatne.

Plā ns bija š ā ds: lē nā garā doties uz Gziras rajonu (kur pa krastmalu, un kur dziļ ā k mikrorajonos), pa ceļ am - iespē ju robež ā s apmeklē t Point hipermā rketu.

Pē c tam krastmalā kā dā no tū ristu kioskiem dabū t autobusa biļ eti 12 braucieniem (16 eiro, derī ga 2h, pā rsē š anā s skaits nav ierobež ots, derī ga visos Maltas autobusu marš rutos). Principā visu plā noto izdevā s izdarī t, bet lī dz kioskam ar braucienu nokļ uvā m 2 stundu laikā (izrā dī jā s, ka nav tū risma informā cijas centrs - bet gan autobusu kontroles marš ruti). Kaut kas atgā dina - tepat Kijevā pirms 10-15 gadiem bija iespē ja iegā dā ties biļ etes uz mē nesi arī sabiedriskā transporta gala pieturā s. Bet pē dē jos 2-3 gadus vadī bas telpas ir likvidē tas kā L) klase.

Biļ etes pirkš ana ir pilnī gi pamatota - uz 3-4 dienā m pietiks ar 12 braucieniem vienai personai, manuprā t, palicis pat viens. .

Par Point tirdzniecī bas centru.


Bū tī bā nekas ī paš s, pā rsvarā jaunieš u zī moli, pā rtikas preces pirmajā stā vā dā rgas (Tornis 10 minū š u attā lumā no manas viesnī cas Sliemā ir slims ar sortimentu un demokrā tisku cenu, turklā t svē tdienā s strā dā no rī ta, kas Maltai ir retums ). Malta nav tā labā kā vieta iepirkš anā s vietai, bet, ja tomē r ļ oti gribas - Valletā (uz Merchant street) ir boutiques, var atrast labas atlaides, arī Lielbritā nijā raž otas lietas. Bet Maltai, protams, neseko.

Cilvē ki dodas uz Maltu pē c senatnes, pē c krā sas, pē c laikmetu slā ņ u sajaukš anas, pē c neparastas kultū ras un valodas (alfabē ts un izruna maltieš u valodā – tas ir kaut kas! ), pē c seniem dabas un cilvē ka veidotiem pieminekļ iem (viens). no kuriem diemž ē l tas sabruka tikai daž as stundas pirms manas ieraš anā s). Nu mazā kums - pludmalē s un angļ u valodas Dž.

Tā dē jā di vispilnī gā kā Maltas garš as koncentrā cija ir galvaspilsē ta Valleta.

Ir trī s veidi, kā nokļ ū t no Gzyra: kā jā m (2 stundas), pā ri lī cim ar laivu (15 minū tes - cena nav norā dī ta), viens no daudzajiem autobusu marš rutiem. Sliecos uz treš o variantu, eju ik pē c 15 minū tē m. Tikmē r es stā vu lī č a promenā dē ļ oti tū ristiskā vietā , tū ristu un vietē jo tū risma tirgotā ju ielenkumā , baudot skatu uz Valletas izsmalcinā tajiem smailē m un kupoliem, klasiskajiem vecajiem stiklotajiem balkoniem Slim un Gzyra, kā arī ne mazā k klasisko krā saino makš ķ erē š anu. pļ avas".

Beidzot der viens no man vajadzī gajiem autobusiem, pasaž ieri ienā k tikai pa pirmajā m durvī m (kā zinā ms Maltā kreisā s puses kustī ba, tā pē c autobusi š eit ir pilnī gi asimetriski mū su J). Jums ir jā pievieno biļ ete pie vadī tā ja sē dekļ a esoš ā validatora un pē c tam jā pā rvietojas uz salonu.

Autobusi gandrī z vienmē r ir pilni, bet izdevā s redzē t, ka visiem autobusiem daž as vietas ir sarkanas (salona sā kumā ), bet pā rē jā s zilas, tuvā k beigā m. Pirmie ir "invalī diem, veciem cilvē kiem un pasaž ieriem ar bē rniem". Amata noteikumus stingri ievē ro gan vietē jie, gan tū risti. Autobusi Maltā kursē ļ oti pieklā jī gā ā trumā , neskatoties uz intensī vo satiksmi, biež ajā m pieturā m. Valletas vā rti (ir liela autoosta, vismaz 30 marš ruti uz visā m salas daļ ā m) atrodas 15 minū š u attā lumā .


Maltas galvaspilsē ta ir gā jē ju vieta. Pretī ieejai ir Mū ž ī gā liesma Otrajā pasaules karā bojā gā juš o piemiņ ai. Pirmā ē ka pie ieejas pilsē tā ir moderna parlamenta ē ka, gluž i pretē ji, sā kas kafejnī cas un suvenī ri. Un lejup pa nogā zi ir centrā lā iela Republic Street (Triq Ir-Reppublica), kurā atrodas daudzas kafejnī cas, banka, Nacionā lā bibliotē ka, vecā Parlamenta ē ka (kurā atrodas Armory) utt.

Pirmais kreisais pagrieziens ir South Street (Triq Nofs-In-Nhar), kas ir ļ oti reta pasta nodaļ a Maltā (tikai divas Valletā un nekad nav redzē tas Sliemā ), gandrī z krustojumā ar Triq L-Ifran , tradicionā lu vē stuli. mā jas (pastkarte, aploksne, pastmarka) maksā ja 1.70 eiro, saņ emta 14 dienas vē lā k. Atgriež os uz Republikas ielas.

Neskatoties uz to, ka vē l nav sezona, tū ristu ir daudz. Sasniedzu lielu Republikas laukumu (Misrah Ir-Reppublica), kafejnī cu, daudzus veikalus, kā arī.2 artefaktus (iespē jams, š eit uzstā dī ti speciā li tū ristiem), kas palikuš i pā ri no britu valdī š anas Maltā - klasiska sarkana telefona bū diņ a un pastkaste. Ir arī liels skaits jaunieš u, kuri arī savā ziņ ā ir Maltas atpazī stamī bas zī me - angļ u (valodas) skolu audzē kņ i stingrā s angļ u formas tē rpos.

Uzturē š anā s laikā viņ š satika š ā dus studentus daž ā dā s Maltas salas vietā s, bet Gozo tos nekad neredzē ja.

Š eit laukumā vienā no kafejnī cā m nogarš oju slavenos Maltas pī rā gus (pasticci) (40 centi, pietiek ar 3-4, lai pietiktu) un vietē jo saldē jumu (2 eiro par glā zi).

Uzreiz pē c laukuma beidzas tū risma objekti, sā kas ierastā s vecā s mā jas ar retiem veikaliem un kafejnī cā m. Kas ir ievē rojams Maltā - veikalu nosaukumos vienmē r ir ī paš nieka vā rds - Azzopardi, Camillieri, Busuttil, Borg, Brincat, Muscat un citi. Zī mes nepā rprotami ir vairā k nekā desmit gadus vecas, tā pē c acī mredzami ģ imenes uzņ ē mums tiek nodots no paaudzes paaudzē . Republikas iela beidzas St. Elmo laukumā , kur atrodas Militā rais muzejs, kā arī ieeja St. Elmo fortā.

Tajā paš ā laukumā ir liela autostā vvieta atseviš ķ iem zirgu pajū giem (nevaru tos saukt par pajū giem vai ekipā ž ā m), stils ir ļ oti neparasts, tas liecina par arā bu motī viem. Atteicos uzmā cī giem piedā vā jumiem braukt par 20 eiro, pā rceļ os pa labi pa Vidusjū ras ielu. Apakš ā , zem.


Tad es nolē mu apmeklē t, un es nolē mu, ka tas atrodas Militā rajā muzejā Borgo pilsē tā (Lielā s ostas pretē jā krastā - Lielā osta), kuru es sasniedzu ar autobusu Nr. 2 (citu autobusu skaits, kurus izmantoju I. gandrī z neatcerē jos , bet pē c vē lē š anā s var viegli atrast, jo autobusu marš rutu kartes var iegū t informā cijas centros un viesnī cā s).

Kad nonā cu Borgo, arī muzejs bija slē gts, tač u tū ristiem, staigā jot pa apkā rtni, izdevā s noskaidrot pareizo mani interesē još ā s apskates vietas atraš anā s vietu. Ž ē l, ka laiks tika pazaudē ts...Treš ajā dienā Eato paspē ja apmeklē t akumulatoru pusdienlaikā svinī gā š ā viena laikā . Savukā rt Borgo viņ š redzē ja elitā rā ko jaunā ko modeļ u jahtu piestā tni pā rsvarā zem Lielbritā nijas karogiem.

Jau sā ka krē slot (ap 19:00), un Maltā ir interesanta tradī cija (nezinu par ko) - vakarā daudzu tempļ u (bet ne visu) fasā des tiek izgaismotas ar apgaismojumu. Tas izskatā s ļ oti jauki.

Vakarā viesnī cā no interneta (WiFi tikai vestibilā ) uzzinā ju par Zilā loga sabrukumu Gozo salā un vispā r domā ju, vai to apmeklē t. Bet tomē r nolē ma. Nā kamā s dienas rī tā ar 41. autobusu braucu uz Č irkevas ostu, no kurienes ar prā mi dodos uz Gozo salu.

Autobuss ieradā s ar 15 minū š u nokavē š anos, vē l paspē ju ieņ emt brī vu vietu, lai gan pē c pā ris pieturā m tas burtiski iestrē ga, un š oferis pat pā rtrauca vest jaunus pasaž ierus. Braucā m 1 stundu un 10 minū tes, lai gan pē c grafika vajadzē tu bū t tikai 45.

Pa ceļ am apdzī votā s vietas - pā rsvarā pludmales kū rorti, daudzas modernas viesnī cas un dzī vokļ i, bija arī lauksaimniecī bas teritorijas.

No apskates objektiem, kas redzami pa autobusa logu - atcerē jā s tikai "Rozā torni" (kaut kur starp Melliehu un Č irkevu). Autobuss 3 minū tes kavē ja prā mja grafiku, bet pā ris gaidī ja autobusu, lai gan visi, kas gribē ja laiku, skrē ja ļ oti ā tri, jo neviens negribē ja gaidī t nā kamā s 45 minū tes. Samaksa, kā zinā ms, tiek ņ emta atceļ ā (4.65 eiro dienā , 4.00 naktī - pē c 20:00).


Š ķ ī vji apmē ram 15-20 minū tes, uz prā mja halles bez sē dvietā m kā tā das, ir vieta vai nu divos slē gtos bā ros vai uz atklā tā klā ja. Es, protams, izvē lē jos otro variantu. Bija saulains un ļ oti vē jains. Pa ceļ am paspē jā m apbrī not tuksneš aino salu Cominotto un "Zilo lagū nu" – nelielu atbilstoš as ​ ​ krā sas ū dens lī ci, ko nodroš ina noteikta dibena krā sa.

Ieraš anā s Gozo salā , Mgarr (Mgarr) ostā . Turpat blakus terminā lim satiek taksometru š oferi "Mercedes" uz Viktoriju (Rabā tu), salas galvaspilsē ta sola piegā dā t tikai par 5 eiro.

Bet tas nav nepiecieš ams, jo ir autobusa pietura, brauciena izmaksas 1.5 eiro un biļ ete, kas iegā dā ta Sliemā pirmajā dienā , ir derī ga Gozo.

Autobusa numurs, brauciens lī dz galvaspilsē tai apmē ram 20 minū tes, pa ceļ am pabraucā m garā m Š evkijas (Xewqija) ciemam, kas slavens ar skaisto katedrā li, kas ir Gozo augstā kais templis, daž i pasaž ieri devā s uz Shevkia, bet es neapstā jos. Autobuss atrodas autoostā pilsē tas centrā . Mani plā ni Gozo bija: megalī ta komplekss Gdantijā , Ta 'Pinu bazilika un Zilais logs. Precī zā k, kas no viņ a ir palicis pā ri. Ņ emot vē rā , ka visi autobusu marš ruti uz Gozo ir radiā li, centrē ti pie autoostas Rabā tā , un intervā li ir 60 minū tes (izņ emot autobusus uz ostu - ir 20 minū tes), tas ir maksimums, ko man izdevā s redzē t dienasgaismā , Maltā bija tumš s. tajā gadalaikā ap 18:00.

Lī dz Rimsam vē l bija 40 minū tes lī dz manam autobusam, tā pē c nedaudz pastaigā ju pa pilsē tu (uz Citadeli netiku, tas aizņ emtu 2-3 stundas, ko varē tu atļ auties, neapdraudot citus apskates objektus, ja ierasties Gozo vairā k nekā.1 dienu).

Es redzē ju pilsē tas teā tra ē ku, nelielu baznī cu, suvenī ru tirgu centrā lajā laukumā . Galvenā s preces ir vietē jā tehnoloģ ijā izš ū tas salvetes un daž ā das vietē jā s kulinā rijas ī patnī bas (olī veļ ļ a, liķ ieri, ievā rī jumi u. c. ). Tač u tū risti ir daudz mazā k autentiski nekā Valletā un tā s apkā rtnē . Lai gan ir modernas apkaimes, tostarp vietē jā tehniskā institū ta pilsē tiņ a. Autobuss uz Rims ir gandrī z tukš s, izņ emot 4 citus pasaž ierus, visi vietē jie. Brauc 15 minū tes, ej pa laukiem, kur jau visur dī gst kvieš i. Ceļ š iet kalnā , pa autobusa logiem paveras skaists skats uz gandrī z visu salu.


Izkā pju pareizajā pieturā , no turienes lī dz kompleksam kā di 200 m ir norā des. Papildus megalī tam š ī pilsē tiņ a ir arī.200 gadus vecs vē jdzirnavu muzejs. Bet es biju apjucis. Ieeja kompleksā ir apmaksā ta - 9 eiro, pieņ em maksā jumu kartes (kas Maltā ir retums - suvenī rus Valletā pieņ em tikai skaidru naudu, manā viesnī cā Sliemā - ar karti varē ja norē ķ inā ties tikai par precē m/pakalpojumiem no 10 eiro, bez problē mā m pieņ emt karte tikai Scotts lielveikalā netā lu no viesnī cas). Ieeja kompleksā caur modernu ē ku, kur bez kases atrodas arī kompleksa muzejs (informā cija stendos maltieš u un angļ u valodā s).

Tad es dodos pa bitumena taku ar soliņ iem cauri dā rzam uz megalī tu. Aiz ž oga sā kas privā tā s zemes ar augļ u stā dī jumiem. Apbrī nojami. Megalī ts un muzejs aizņ ē ma ne vairā k kā stundu, neskatoties uz to, ka neesmu š ā du objektu cienī tā js, uz mū su planē tas vienkā rš i nav palicis daudz ē ku, kas bū tu vecā kas par 3000 gadiem.

Atceļ ā - devos 2 pieturas agrā k - pie lielā veikala "LidL". LidL kā Lidl, nekas ī paš s, kā daudzā s citā s Eiropas valstī s: ā trbojī gi vietē jie produkti, vā cu š okolā de, spā ņ u vī ni , izņ emot vietē jo universitā tes pilsē tiņ u nemanī ja. Galvaspilsē ta Gozo pā rsvarā ir 2-3 stā vi, mā jas tiek uzturē tas sliktā kā stā voklī nekā Maltas salas pilsē tā s. Mū sdienu komerciā lais nekustamais ī paš ums vispā r netiek atklā ts.

Pē c tam es braucu ar citu autobusu no autoostas uz Ta 'Pina baziliku. Brauciens aizņ em ne vairā k kā.15 minū tes, bet autobuss mā nī gi kursē reizi stundā.

Principā man pietika ar 45 minū tē m, lai apskatī tu š o pieminekli, lai gan pati vieta ir ļ oti skaista - templis stā v klajā , gandrī z laukā , tā lu no pilsē tas, un tā lumā aiz tā jau var redzē t pludmali. .

Ar autobusu dodamies uz "Zilo logu" (Azure Window), autobuss gandrī z pilns, brauc 20 minū tes. Ceļ š pē kš ņ i serpentī ns, gan augš ā , gan lejā . Vieta š eit jau ir diezgan tū ristiska, ir restorā ni, sabiedriskā s tualetes un duš as, vietē jie suvenī ru tirgotā ji, kā arī fotogrā fs ar smaltu piekū nu. . Un fotogrā fam bija arī kā ds "lī dzzinā tā js", kurš inkognito klejoja tuvumā un cieš i uzrauga, lai piekū nu neviens slepus nefotografē tu...

Kas attiecas uz "Zilo logu" (arkveida klints, kas naktī no 7. uz 8. martu sabruka spē cī gas vē tras dē ļ ), tā vietā tagad ir tikai bezveidī gs klinš u fragmentu sakrā jums: - ((.

Bet tū risti turpina doties uz š o vietu. Akmeņ ainajai krasta malai tuvu piebraukt nav iespē jams - lai gan ž ogu nav -, tač u policija dež ū rē un brauc prom no ī paš i interesē još ā m klinš u malā m.


Ceļ š uz turieni, starp citu, ir ļ oti neē rts - pē dē jie 50 metri jā iet pa ļ oti asu akmeni, tā pē c ļ oti labus apavus labā k nenē sā t. Nedaudz tā lā k ir vē l viens, nedaudz mazā k populā rs must see - lī cis, uz kuru var nokļ ū t ar laivu caur tuneli klintī , to sauc arī par "iekš ē jo jū ru". Interesenti var izbraukt ar zvejas laivu vē trainajā atklā tajā jū rā (3 E no cilvē ka).

Fotosesija uz niknuma fona bazalta akmeņ iem, viļ ņ iem, ko pā rtrauc skaists saulriets. Š ajā laikā Maltā kļ ū st agri un strauji tumš s, tā pē c ar nā kamo autobusu braucam atpakaļ uz Rabā tu.

Vē l 20 minū tes piestā tne un 15 minū tes brauciens, un Mjarrā jau esam pilnī gā tumsā , lai gan uz ielas tikai 18:45, pazī stams prā mis (lai gan ir 2, tā ds pats dizains), vē l 15 minū tes un jau Chirkevva . Vē jš ir diezgan auksts, un pieturā gaidu savu autobusu Sliemā , ko ieskauj krietns pulciņ š jaunu studentu un ballē tā ju.

Treš ā pilna diena Maltā.

Beidzot jū ra ir saulaina un vē traina. Pē c brokastī m ar autobusu atkal autobuss uz Valletu. Rī ts. Tū ristu joprojā m ir maz. sestdiena. Sestdienā s, izrā dā s, Valletā ir krā mu tirgus. Lietas pā rsvarā ir turku valodā . Kvalitā te un cenas ir diezgan saskaņ otas. Kā du laiku pamaldī jies, dodos uz Upper Barakka Gardens pusi. Parks ir ļ oti jauks, tur ir soliņ i, bet pā rā k daudz tū ristu. Š ī vieta galvenokā rt ir pazī stama ar skatu uz Lielo ostu un seno lielgabalu bateriju, kas š auj kodolus.

Un nedaudz agrā k pie ieejas Valletā pa autobusa logu ieraudzī ja nelielu karakuģ u grupu zem Grieķ ijas karoga. Tuvojas pusdienlaiks, tā pē c ir labi paē st. Lī dz Maltas izbraukš anai atlikuš as nepilnas 24 stundas, un neesmu izmē ģ inā jusi Maltas virtuves vizī tkarti - trusi!

Es nolemju novē rst š o trū kumu, iedziļ inoties Merchant Street.

Es daudz lasī ju par š o seno pilsē tu. Atrodas aiz cietokš ņ a mū ra, kalnos, no tā paveras brī niš ķ ī gs skats. Labos laikapstā kļ os, ja paskatā s uzmanī gi, to var redzē t no Valletas. Tā ir slavena ar savā m senajā m viduslaiku monumentā lajā m mā jā m, kurā s praktiski nav iedzī votā ju, kā arī Sv. Pā vila katedrā li (kas ir visas Maltas Republikas galvenais templis).


Ielas nav platas, vietē jo gandrī z nav, bet vairā kas reizes bija policijas maš ī nas (pilnī gi Maltai neraksturī gi, pirms tam policiju gandrī z neredzē ju). Gandrī z uzreiz pa labi ir grezna (4 zvaigž ņ u) viesnī ca ar ā ra terasi, š ķ ietami autentiskā ē kā . Mdinā nav absolū ti neviena jaunpienā cē ja. Visas vecā s ē kas tiek uzturē tas ļ oti labā stā voklī , lai gan, kā liecina informā cija internetā , lielā kā daļ a nedzī vo.

Ir daudz restorā nu, suvenī ru veikalu, tostarp darbnī cas. Izmetis daž us pagriezienus, dodos uz katedrā li, kas atrodas centrā lajā laukumā – Svē tā Paula (Misrah San Pawl).

Katedrā les priekš ā pē kš ņ i pamanu vecu baltu kabrioletu, bet pie ieejas Templī — lielu pū li glī ti ģ ē rbtu cilvē ku. Skaidrs, ka Katedrā lē notiek zinā mi svē tki, visticamā k, kā zas.

Man bija taisnī ba - kā zas notika Katedrā lē , un ieeju aizš ķ ē rsoja lente pē c 5. Bet noskaņ ojums no pasā kuma svinī guma uzreiz pacē lā s! Lentes priekš ā atradā s pusotrs ducis tū ristu, un nebija informā cijas par Katedrā les apmeklē juma izmaksā m. Viesu vidū bija daudz jaunieš u (20-30 gadus veci), lai gan daž ā di avoti vē stī ja, ka Mdinu apdzī vojuš i galvenokā rt veci cilvē ki. Svinī bas notika maltieš u valodā un beidzā s 15 minū tes vē lā k.

Jaunlaulā tie un viņ u viesi devā s uz laukumu, kur pē c (katoļ u) tradī cijas tika kaisī ti ar graudiem. Kad ceremonija bija beigusies, paspē jā m nedaudz apskatī t Katedrā li, ministri neiebilda, tū risti mierī gi pā rgā ja pā ri ž ogam.

Katedrā les iekš puse ir ļ oti skaista, sienas un kolonnas ir no sarkana akmens, daudz zeltī jumu, uz grī das ir seno Maltas dzimtu ģ erboņ i.

Visizplatī tā kā bija angļ u valoda - "Lū dzu, cieniet iedzī votā ju" un sejas attē ls ar pirkstu, kas pacelts pie lū pā m. Manuprā t, tas nozī mē lū gt klusumu pilsē tā , jo ī paš i, lai tū risti neklauvē tu pie durvī m ar masī viem viduslaiku rokturiem.

Es nolemju neiet dziļ i tuksnesī perpendikulā rā s ielā s. Beidzot krē slā izeju pie Mdinas vā rtiem, pie ieejas pamanu maš ī nu, priekš ē jā sē deklī blakus š oferim ejam gatavot un nesam milzī gu lī meni kū ku.


Zī mī gi, ka daļ u dievkalpojuma vadī ja sieviete (dzirdē ju, ka sievietes priesterus atļ auj tikai protestanti), tā pē c nevaru noteikt, kurai konfesijai š is templis pieder. Starp citu, fotografē t ir iespē jams, bet bez zibspuldzes, kā vē sta brī dinā juma plakā ti. Atgriež os Valletā ar autobusu Nr. 41, piestā jot arī milzī gā lielveikalā "RAMA" (nekas interesants, izmē ri un cenas ir standarta Maltai), kuram pretī tieš i pie autobusa pieturas (precī zā k, aizņ em visu attā lumu starp abiem pieturas) ir "Technopark Malta" - Kompleksie pē tniecī bas centri. Nu bez izglī tī bas (valodu skolā m) Malta popularizē arī lietiš ķ o zinā tni.

Atkal nokļ ū stu Sliemā ar pā rsē š anos Valletā , lai gan tiem, kas vē las braukt ar autobusu Nr. 223 no Rabatas uz Sliemu, bet bez piebraukš anas pie Valletas tilta.

Vakarā viesnī cā izturu tieš saistes meklē jumus tieš saistes reģ istrā cijai Lufthansa lidojumam (pieslē gš anā s manā skatī jumā ir ī sa - 70 minū tes, tā pē c cenš os izvē lē ties sē dvietas tuvā k izejai), ne pirmo reizi, sistē ma pieš ķ ir neē rtas sē dvietas un nemainā s. Tomē r es pā rspē ju sistē mu un ar ukraiņ u valodā runā još a reģ istratū ras palī dzī bu (dzimtā no Aizkarpatijas, bet lielā ko dzī ves daļ u nodzī voju Č ehijā ) izdruku piezemē š anos.

Pē dē jais rī ts Maltā . Es nolemju no rī ta doties uz ziemeļ iem uz Sent Dž uliā nas rajonu (vai pat pilsē tu). Tā ir slavena ar senā s arhitektū ras trū kumu un milzī gu komerciā lo nekustamo ī paš umu klā tbū tni, kurā dominē još ā loma ir elegantajai un daudzstā vu viesnī cai Radisson Hotel (20+ stā vi), kurā notiek valsts pasā kumi, tostarp starptautiski. valdī bas sē des.

Es bū tu zinā jis, ka nosē š anā s aizkavē sies vē l par 20 minū tē m, tā pē c tik ļ oti nesteigtos. Lielā kā daļ a lidojuma pasaž ieru bija vā ciski runā još ie. Izlidojā m tikai 17:30. Pa ceļ am viņ i nepanā ca un, kā paredzē ts, 20.55 piezemē jā s Borispilē . Muita un bagā ž a aizņ ē ma minimā lu laiku un 21:30 devos uz SkyBus uz savu dzimto pilsē tu, noslē pumaino un lī dz galam nezinā mo Maltas salu atstā jot tikai atmiņ ā s

Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Мальтийская классика. Застекленные балконы начала ХХ века
Самое популярное фото с Мальты. Вид на орудийную батарею и Великую Гавань