Jautājums o Šrilanka

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1124 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Concord Exotic Voyage
Labdien. Marta sākumā lidojam uz Šrilanku. Pastāstiet, lūdzu, kurš vadīja Concord Exotic Voyage, savus iespaidus..... Ir daudz negatīvu atsauksmju... Esam noraizējušies...
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2012-02-1312 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  11
аватар Nichka
Mēs bijām pie viņiem 2011. gada aprīlī. Ekskursijas visas normālas kā citur - bija problēmas ar gidu, kurš ļoti "grūti" runā krieviski, t.i. nesaprotami... Citādi nekādu problēmu.
аватар ZIVAS
mums ļoti nepatika, ka mūs atveda uz lidostu ļoti agri, 4,3 stundas pirms izlidošanas, un mums vajadzēja patikt ... sēdēt uz grīdas lidostā, jo gaida daudz cilvēku (((( vispār) , tas ir smagi, ņemot vērā, ka ir vēl tik daudz ko lidot. labāk doties ekskursijās ar vietējiem. kad devāmies no lidostas uz viesnīcu, mums neviens neko neteica ((((ja ir vēl kādi jautājumi). , rakstiet, ar prieku atbildēšu
аватар _Viola_
Sākumā mums bija ekskursija 3 dienas, un mēs par to uztraucamies, lasījām, ka Concorde gidi ir slikti un ļoti slikti runā krieviski.
аватар ZIVAS
eskorti runā ļoti slikti, ((((visticamāk, runātāji būs uz vietas, bet es nezinu, jo es ar viņiem nebraucu ekskursijās
аватар L-Penka66
Gidi Lankā ir vietējie – tādi ir Šrilankas apstākļi. Krieviski runājošs sākums. Mūsu gids, piemēram, zināja ļoti maz vārdu, bet, kad es autobusā sāku lasīt anotācijas par turpmākajām ekskursijām savai grupai, viņš apvainojās par čitolankāņu naivumu un teica: "Es jums pateikšu pats." Tas neizdevās pats no sevis un vēsture atkārtojās. Saskaņas principā ir pienācīgas. Bet pielāgots valstij. Piemēram, pa ceļam no Kandi (ekskursijas galamērķis) uz Koggala, mēs izkāpām pie šofera uz autobāņa. Vēlāk izrādījās, ka tā bija krāpniecība, jo saskaņas maksā par visiem ceļiem tūres laikā, ieskaitot braucienus pa autobāni. Diemžēl mūs par to nebrīdināja, un to var uzskatīt par trūkumu. Tomēr katra no mums iegūtā summa ir tik niecīga, ka mēs viņai piedevām.
аватар _Viola_
Paldies visiem par atbildēm, mēs jau esam atbraukuši no šīs skaistās valsts. Pārējais bija izdevies, nebija negatīvu momentu, viss bija vienkārši super.
аватар tanya1602
Nenožēlosiet valsti!Bet kompānija šausmīga,viesnīcas gide Lana ir bezatbildīga bardaka.izsauc taksi un par 100 dolāriem. knapi paspējām pabeigt, reģistratūrā mums teica, ka šī nav pirmā reize. Tie. neviens pat negrasījās sūtīt transfēru, kamēr Lana mūs nemitīgi lūdza pagaidīt, neatvainojoties un nenojaušot, ka varam aizkavēties uz lidmašīnu. lidostā mūsu tūristi teica, ka pasūtījuši individuālu transfēru, un viņus iesēdināja kopīgā autobusā. Valsts ir šķira, bet esi gatavs tam, ka tajā parūpēsies par sevi, un kāds parasts menedžeris tevi tomēr piedauzīs par tavu naudu.
аватар akvalan
Man Goa bija šī kompānija kā saimnieks, gidi bija maigi izsakoties stulbi, pēc lidmašīnas gaidīja 1,5h cilvēku, kurš neiekāpa lidmašīnā. cilvēki stāvēja karstumā vai sēdēja smacīgā mikroautobusā bez kondicioniera, līdz meitene izdomāja aiziet un noskaidrot, vai lidostā nav ieradies cilvēks, un tad viņu pamudināja gaidīt nogurušie tūristi. atkal tūrista komforts ir atkarīgs tikai no paša tūrista, tūroperatoram nav pienākuma nodrošināt mums komfortu, tā arī izrādās.
Plus vēl tā pati stulbā gide meitene ekskursijā, pirmkārt, viņa nav vēsturniece, kā mums berzēja viesnīcas gide, viņa stāstīja dažus stāstus, ko dzirdējusi no kaimiņiem, kamēr viņa tur dzīvoja.
otrkārt, izreklamējot mums brokastis tauriņu plantācijā, saņēmām 4 tauriņu lācēnus bļodā, ko vietējā strādniece mums parādīja un teica: piedodiet, tagad nav sezona)
Ja vēlaties, lai jūsu bērns jājot ar ziloni, jums būs jāmaksā par personīgo vizināšanu, un jūs vairumā dzīs vairāki cilvēki, lai šautu ātrāk.
аватар akvalan
Un ja vēlies, lai tevi nopērk zilonis, tad iznāk, ka viņš tevi nomazgās nevis upē, bet peļķē, turklāt tas būs tajā pašā laikā, kad tavi bērni jāj ar ziloni.
Atkal, dzirdot par tempļa apmeklējumu, jūs iedomājaties vietējo templi, piemēram, hinduistu templi, un jūs aizvedīs uz katoļu templi, kuru redzējāt mājās. Un atgriežoties autobusā tu to tur neatradīsi jo tas pārcelsies uz citu ielu stāvēšanai un netiksi brīdināts un tu stāvēsi un gaidīsi un autobusā sēž tie kas izdomāja braukt ar gidu un pagaidi, kamēr gide izdomās doties pie tevis meklēt uz viņas norādīto pulcēšanās vietu.
tāda attieksme pret tūristiem
аватар roma-gnaz
Mēs bijām 2018. gada aprīlī. tas ir uzņēmums, kas pirmajā vietā liek nevis tūristus, bet gan uzņēmuma peļņu. Kamēr nezvanījām, viņi paši nerādījās. Bez izvēles mūs pārcēla uz citu viesnīcu 100 km tālāk, vēl viena diena mīnus. Mums ir tikai negatīvs viedoklis par šo uzņēmumu. Ļoti neprofesionāli cilvēki.
аватар Mansiya
Tagad esmu Goa Mandremā, atsevišķs gids mani iepriekš nepaziņoja, ka jāgaida autobuss pie ceļa, es netiku ekskursijā, tāpēc viņš mani pierunāja ņemt All Goa tūri vienā dienā, kam piekritu un samaksāju par ekskursiju. Šorīt man bija paredzēts doties ekskursijā, bet es nekad to nesaņēmu. Es viņam piezvanīju caur viesnīcas personālu, viņš man atbildēja, ka autobuss ir aizbraucis un naudu neatdos, un pats aizvainojošākais bija tas, ka viņš sāka melot, ka zvanīja uz reģistratūru un administratoru, ka viņi mani meklē. bet es biju istabā un devos lejā neviens nenāca, vīlies Concord eksotiskajā ceļojumā
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Šrilanka
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl