Jautājums o Itālija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
783 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā nemaksāt soda naudu par rezervācijas atcelšanu vietnē Booking?
Kļūdaini izvēlējos neatmaksājamu variantu viesnīcā, tad rezervēju citu, un tad pēkšņi ieraudzīju, ka man ir soda pilna summa un pat ar dažādiem nodokļiem. Es nolēmu pārrezervēt istabu pirmajā, lai noņemtu sodu. Un šoreiz, protams, ar bezmaksas atcelšanu. Līdz ierašanās brīdim vēl vairāk nekā mēnesis.
Es cīnījos un raudāju (pieklājīgi un pieklājīgi) rezervācijas palīgiem, bet viņi rausta plecus, it kā viesnīca nepiekrīt. Pati mēģinu sazvanīt to pašu viesnīcu - klausuli neceļ, man vairs nepatika - 17:00, bet vestibilā neviena!
Es atcēlu karti, tas tika ieteikts šeit un citā forumā. Paldies Dievam, nebija nekādas iepriekšējas autorizācijas.
Atrodi citu viesnīcu, kas šajā pat nespīd? Un par jaunām kartēm, un pēc mēneša viņi atradīs banku? Es jau ilgu laiku esmu rezervācijā, rezervēju tikai caur viņiem, rakstu arī atsauksmes. Jā, un TripAdvisor kāds augsta līmeņa vērtētājs.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2018-12-065 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  26
аватар kolyan_cat
Rezervācija ir pareiza, ja esi izvēlējies neatmaksājamu likmi, tad nav kam pretenzijas izteikt. Viesnīca var piekrist, man tā ir gadījies 2 reizes. Ja nepiekrīti - tad jā, atceļ karti. Bet, visticamāk, rezervācijas laikā jums būs jāizveido jauns profils.
Jaunas bankas kartes netiks atrastas. Pastāv bankas noslēpums, bankai nav pienākuma pirmajam satiktajam pateikt, cik karšu jums ir, un norādīt viņu numurus.
аватар ollennka
Nu, man bija karšu bloķēšanas pieredze, kad sapratu, ka nevarēšu reģistrēties viesnīcā. Tikai man nebija soda, jo neatcēlu, vienkārši izrādījās know-show.Pēc pāris nedēļām karte tika atbloķēta, nekādu problēmu nebija. Es neizveidoju jaunu profilu.
Vienīgais, ka es nebrauktu uz to pašu viesnīcu, ar kuru radās problēma (nu vai brauktu tikai pēc telefonsarunas un soda atcelšanas).
аватар m-filimonov
Jūs vispār nevarat veikt darījumus ar rezervāciju. Lasiet forumos, kā viņi krāpj savus klientus. Tiem, kam ir interese, varu sīki aprakstīt savu gadījumu. Ļoti atklājoši un ticami. Rakstiet uz pastu: [email protected]
аватар ollennka
Nezinu, 8 gadu lietošanas laikā vēl neesmu audzēts. Un viņiem ir ērtākā meklēšana manai gaumei.
аватар m-filimonov
Es arī lietoju kādus 5 gadus.. Likās, ka normāli. Bet šogad Romā no viņiem dabūju konkrētu elektroinstalāciju. Viņš sāka noskaidrot situāciju, viņi vienkārši pārtrauca ar mani sazināties un izdzēsa visas manas atsauksmes no savas vietnes. Kad palasīju forumos, izrādījās, ka neesmu viena. Un Booking bieži veic šādu vadu, lai gan ne gluži viesnīcās. Es uzskatu, ka viņiem ir noteikta vienošanās ar konkrētām viesnīcām. Tas ir, piemēram, Itālijā ar daudzām viesnīcām viss bija kārtībā. Un viņš iekasēja pārmaksu par viesnīcu Ibis Stily Romā, atsaucoties uz Booking rezervēšanas aģentu, ka tieši viņš paaugstināja numura likmi, un viesnīcai ar to nebija nekāda sakara. Rezervējot šajā gadījumā ne pa telefonu, ne pa pastu, man vienkārši neatbildēja, bet gan ieslēdza muļķi.
аватар kolyan_cat
Apšaubāms stāsts. Jums vajadzēja saņemt izdruku no Booking, kurā norādīta cena. Virs šīs cenas nevajadzētu maksāt.
Kaut kas nav saskaņots.
аватар lana_181
Nu, tas viss ir tur, tā patiešām ir jūsu vaina. Uz rezervācijas rēķina.Viss gadās un neslikti,bet man arī bija gadījums..Prāgā,joprojām par to nerakstīšu,hostelis(krieviski runājošs saimnieks).kurā netiku cauri viņiem Un kad es runāju ar viņu Prāgā 12 naktis pa telefonu, viņa teica, ka es visu ierakstīšu rezervācijā, tā bija mana kļūda, viņa ir reptile, viņa atcēla manu reģistrāciju, un ja tā nav reģistrēšanās, tad es nevaru uzrakstīt atsauksmi. Un es uzrakstīju uz booking, sarakste ilga trīs dienas))). bet atbilde ir, viņi saka, ka pēc atcelšanas jūs nevarat rakstīt atsauksmi! Bet viņi rakstīja, ka es neesmu pirmais, kas sūdzas.. Nez vai viņš vēl pieņem cilvēkus? Secinājums – rezervējot jābūt uzmanīgiem).
аватар kolyan_cat
Dažas viesnīcas krāpjas, pievienojot numura cenai "uzturēšanas maksu". Dažās pilsētās, piemēram, Romā, šī summa var sasniegt pat 40 eiro. Tie. Rezervējot istabu par 60 eiro, klients maksā faktisko cenu 100 eiro. Dažās pilsētās tas plaukst īpaši spēcīgi, citās praktiski nav sastopams.
Bet tā nav Booking, bet gan viltīgo saimnieku problēma. Visas šīs maksas var redzēt Booking rezervējot, tikai mūsējie diemžēl redz tikai to cenu, kas ir uzrakstīta lielā izmērā tieši acu priekšā un neskatās "papildu maksas" un citas sadaļas. Un tad viņi sāk vainot Booking.
аватар lana_181
kolyan_cat cena par istabu uzkopšanu ir tikai dzīvokļos. Viesnīcas parasti to nedara. Un jā, tas nav norādīts visur.Bet kāpēc tad atsauksmes?)) Rezervēšanai šajā gadījumā nav nekāda sakara.
аватар kolyan_cat
Jā. bet bieži vien atsauksmēs raksta, ka rezervējuši viesnīcu, bet patiesībā tas ir dzīvoklis, cilvēki to nesarežģī :)
аватар m-filimonov
ŅEMIET VĒRĀ VISIEM! Kā Booking.com krāpjas, veicot rezervāciju. Viena no krāpniecībām. Rezervēja IBIS STYLES Roma Eur FO viesnīcu Romā 02.06.2018. Vietne Booking.com apstiprināja rezervāciju €. Ierodoties viesnīcā, man tika izrakstīts rēķins par summu vairāk un papildus USD ASV. Rēķinā bija iekļauti % valūtas konvertēšanai no € uz ASV dolāriem. Attiecīgi ASV dolāros, viesnīcā IBIS STYLES Roma Eur FO manā Sberbank rubļa kartē bija rezervēta summa. Sazinoties ar viesnīcas darbinieku, kāpēc rezervācijas summa palielinājās un tika konvertēta citā valūtā, kad uz mana rēķina tika samaksāts %? Viesnīcā rādu Booking.com ekrānuzņēmumu ar summu €. Darbiniece nevarēja paskaidrot un teica, ka pirmdien atbrauks vadība un paskaidros. Ja es tagad nereģistrējos viesnīcā, tad 100% no rezervācijas summas tiks norakstītas no manas kartes kā soda nauda. Vairākas reizes mēģināju zvanīt vietnei Booking.com, bet automātiskais atbildētājs teica, ka visi operatori ir aizņemti.Uzrakstīju e-pastu uz Booking.com ........ (SKATĪT TURPINĀJUMU ZEMĀK)
аватар m-filimonov
. Es saņēmu automātisku ziņojumu, ka mana apelācija ir reģistrēta, un man jāgaida atbilde. Nācās reģistrēties viesnīcā, norādot, ka maksāšu skaidrā naudā € un Booking.com apstiprināto summu. Pirmdien atnāca viesnīcas IBIS STYLES Roma Eur FO vadība un teica, lai nav jāuztraucas. Problēma atrisināta. Maksājiet skaidrā naudā € un rezerve no kartes tiks atmaksāta pilnā apmērā. Operācijas ar karti un kontiem neizturēja. Es piezvanīju Sberbank, viņš apstiprināja, ka gadījumā, ja viesnīca atcels rezervāciju, visa summa rubļos tiks pilnībā atgriezta kartē. Sberbank neveica konvertēšanu vai citas operācijas. Samaksāju skaidrā naudā eiro un izeju no viesnīcas. Taču nauda uz kartes man netika pilnībā atgriezta. IBIS STYLES Roma Eur FO viesnīca (Roma) acīmredzot darbojas saistībā ar Booking.com krāpšanu Kad es zvanīju Sberbank un jautāju, kāpēc tika atmaksāta tikai daļa no rezerves naudas, nevis visa summa? ..... (.. SKATĪT TURPINĀJUMU TĀLĀK)
аватар m-filimonov
..Sberbank atbildēja, ka viesnīca rezervi noņēma tikai no rezervācijas daļas. Pārējais tika samaksāts par izmitināšanu. ŠEIT UN SĀKĀS MĀNĪŠANAS UN KRĀPŠANAS SHĒMA. Es rakstu uz viesnīcu. Vai es pilnībā samaksāju par savu uzturēšanos? Viesnīca saka jā. Jautāju, kāpēc daļa no rezervācijas tika papildus novilkta no kartes par istabu, jau uz istabu, par kuru pilnībā samaksāju. Viņi atbild – tie neesam mēs – tas ir aģents. Kurš aģents, es jautāju? Uz šo jautājumu nav atbildēts. Lūdzu, atgrieziet summu, ko nelikumīgi noņēmāt no manas kartes. Viņi atbild, ka nevar, jo norakstījām nevis mēs, bet gan aģents. Tajā pašā laikā viņi saka, ka, nu, padomājiet, viņi tur norakstīja nedaudz vairāk. Vai ir tā vērts dusmoties!?!?!? Es rakstu vietnei Booking.com. Zvanu uz Booking.com Uz zvaniem strādā automātiskais atbildētājs – visi operatori ir aizņemti. Es papildus rakstu trīs vēstules vietnei Booking.com ik pēc 2-3 dienām, lūdzot atbildi par šo rezervāciju. Nav atbildes no Booking.com ..... (.. SKATĪT TURPINĀJUMU TĀLĀK).
аватар m-filimonov
.... Uz manu Booking.com pastu jau pirms šīs maldināšanas palūdzu uzrakstīt atsauksmi par viesnīcu Booking.com mājaslapā. Es dodos uz vietni Booking.com un uzrakstu negatīvu atsauksmi par viesnīcu IBIS STYLES Roma Eur FO, kurā aprakstīta krāpniecība. Vietne Booking.com dzēš manu atsauksmi un bloķē krāpšanas un rezervāciju manipulāciju apraksta ievietošanu savā vietnē. Tagad es saprotu, uz kuru rezervēšanas aģentu dod mājienu IBIS STYLES Roma Eur FO. Booking.com ir šis rezervācijas un rezervēšanas, konvertēšanas un rezervācijas cenas palielināšanas aģents. Rezultātā man bija jāmaksā par istabu par 10% dārgāk nekā deklarētā rezervācija. Ne IBIS STYLES Roma Eur FO, ne Booking.com naudu neatdeva. Un Booking.com nekad neatzvanīja un neatbildēja uz maniem rakstiskajiem pieprasījumiem.
ESIET UZMANĪGI AR Booking.com!!!! Vietne Booking.com un IBIS STYLES Roma Eur FO ir krāpnieki, kas strādā tandēmā.
аватар ollennka
Jūs ievadāt CVV kodu, reģistrējot karti vietnē Booking.com. Jums tas nav jāievada katrā rezervācijā.
аватар lana_181
nechukhayeva2014 Es dažreiz pasūtu agoda.Tieši tur es atradu reālas, es pat teiktu zemas cenas viesnīcai Parīzē, rezervējot izmaksas bija daudz dārgākas.
аватар lana_181
nechukhayeva2014 Es nevaru pateikt par visu, bet personīgi es īsti neuzticos Tripadvisor. Piemēram, atsauksmes par labākajām ēdināšanas iestādēm.Bijām vienā valstī un grupas puiši meklēja kur paēst strikti sekoja vērtējumam no Trip, nu padevāmies .. tātad šī bija vienīgā vieta., kur es un vēl viens cilvēks saindējos par visu palikšanu šajā valstī, vienam atnesa pusceptu zivi, citam puscepu steiku.. un vieta tika reklamēta un kā eiropiete.. un šis nav vienīgais gadījums. Par to var uzrakstīt veselu rakstu .. kā labākās apskates vietas tādā un tādā valstī... tās nemaz nav tās labākās) Visu vajag izfiltrēt, kā rāda pieredze, un atvērt jaunas vietas un viesnīcas)
аватар nechukhayeva2014
Paldies visiem par padomiem, epopeja ar viesnīcu turpinās, bet es jau apskatīju lētāku apartamentu variantu. Tomēr visās vietās ir kāds "bet" - viņi vēlas priekšapmaksu, un es asarīgi lūdzu pagaidīt (kartes ir atceltas). Un lētākajos, kur kartīšu iesiešana nav vajadzīga, es netaisos apstāties. Iedomājos, kāda veida dr.
Pāris vārdu par TripAdvosor/. Man bija īss darba periods kā tekstu autors, tāpēc dažreiz pasūtījums bija atstāt labu atsauksmi angļu valodā par viesnīcu vai restorānu Indijā. Turklāt prasība bija nevis reģistrēties braucienam, bet gan jau būt kontam.
Bet šī vietne palīdz noskaidrot, kas viesnīcā ir ļoti slikts, kas tika pieskatīts rezervācijā.Skaidrs, ka par rezervāciju ir TIKAI labas atsauksmes. Vai pat pozitīvas līnijas no diezgan negatīvas.
Jūs varat man uzdot jautājumus par labām un saprātīga budžeta viesnīcām Romā, Barselonā un sezonā Benidormā un Alikantē (dzīvokļi).
аватар lana_181
nechukhayeva2014 Indijā, visi viesnīcās lūdz uzrakstīt labas atsauksmes)) Mēs viņus pat nobiedējām, ja kaut kas nenotiks, rakstīsim dusmīgas atsauksmes) Tas darbojas) Rezervē ir sliktas atsauksmes.un tas ir pateicoties viņiem ka var uzzināt un saprast ko un kā Patiesībā galvenais ir prast lasīt starp rindām.Kādam piemēram ļoti traucē troksnis no ielas,bet kādam ir tualete,atvainojos par noplūdi. . Un kaut kur citur viesnīcā nomira cilvēks, bet tas nenozīmē, ka viesnīca ir slikta) Katram ir savas prioritātes viesnīcu izvēlē.. bet gadās, ka atsauksmes ir patiešām labas, bet patiesībā tās ir pilnīgas).
аватар nechukhayeva2014
Nu man bija gadījums - iekārtojos viesnīcā ar sliktu skaņas izolāciju, bet man tas ir kapets - problēmas ar miegu. Bet man paveicās, vai arī kaimiņu nebija tuvumā. vai istaba izrādījās beigas. Un cilvēki no šīs problēmas uz ausīm stāvēja. Tāpēc man patīk TripAdvisor funkcija jautāt viesiem tieši, it īpaši, ja atsauksme bija slikta. Viņi visi atbild un atzīmē, kurās telpās vai stāvos labāk neapmesties. Atbildot uz to, es arī rakstu savas atsauksmes pilnīgi godīgi.
аватар helena_fortuna
nechukhayeva2014 Man patīk rezervēt.
Un viesnīcas, kas strādā ar viņiem saskaņā ar "neatmaksājamu" sistēmu, vēl vairāk.
Ar viņiem nav nekādu problēmu, acīmredzot tāpēc, ka kādreiz viņi jau ir sastapušies ar "brīnišķīgiem" tūristiem,
kuru kartes nedarbojās.
Un, ja nevēlaties ar rezervāciju,
jūs varat ar Expedia.
To cenas ir zemākas, bet parasti priekšapmaksas.
Varat arī redzēt Travel republic
https://www.travelrepublic.co.uk
Bet šeit jums rūpīgi jāizlasa nosacījumi.
Un priekšapmaksa ir smieklīga 1 vai 10 eiro
аватар lana_181
m-filimonovs -paskaidro man kāpēc tu raksti man PM īsziņas ar lielajiem burtiem, ka rezervācija ir ļaunums??? )) Vai es nevaru pieņemt lēmumu bez jums? Vai arī es jautāju, vai man vajadzētu rezervēt viesnīcas rezervācijas laikā vai nē? Šis jau izskatās pēc surogātpasta..Stop!!! Kam vēl sūtāt tādas vēstules personīgā?
m-fiļimonovs
Šodien 15:24
ziņas: 1
REZERVĒJUMS NEGATĪVĀS ATSAUKSMES NOŅEM UZREIZ
NEGATĪVĀS ATSAUKSMES REZERVĒŠANA TIEK NOŅEMTA NO VIETNES. ES PĀRBAUDĪJU VAIRĀKAS REIZES. JA VIESNĪCĀ IR SIELI Defekti, VAR ATSTĀT. JA PILNĪGI NEGATĪVS UN UN AR VADU APRAKSTU - NEKAVĒJOTIES IZDZĒS UN BLOĶĒ TO, KAS RAKST....
аватар kolyan_cat
Uz Booking rakstīju negatīvas atbildes, tās netika izdzēstas.
Protams, rakstiet pieklājīgi. Ja rakstīsi ar apvainojumiem, izmantojot vārdus "krāpnieki" un vēl lielākiem burtiem, tad protams izdzēsīs. Ir jāraksta fakti nevis emocijas un minējumi.
Starp citu, es neesmu saskāries ar šāda veida krāpniecību. Vai viesnīca izsniedza kvīti, kas apstiprināja summas eiro pieņemšanu? Tas ir jāskenē un jānosūta uz Booking. Neatstājiet Booking, kamēr viņi nav atbildējuši. Tikai jāraksta bez asām emocijām un apvainojumiem - tādas vēstules tiek dzēstas un neatbild.
Es reiz uzrakstīju vēstuli bankai - "tu, e ... th bank, fuck you utt." Banka parasti vienmēr atbildēja, bet šī vēstule palika bez atbildes :)
Viesnīca maksā bankai komisiju no jūsu iemaksātās summas, tāpēc es nedomāju, ka šeit ir vainojama Booking. Visticamāk, viesnīca paņēma jūsu eiro pilnā apmērā un iedeva komisiju no jūsu kartes. Roma ir tūristu pilsēta, kurā ir daudz tūristu no visas pasaules ar dubultu konversiju, un šis triks parasti rit.
аватар kolyan_cat
Visos lielākajos tūrisma galamērķos tūristu krāpšana ir vesela nozare, kas rit pilnā sparā. Uz tūristiem skatās kā uz salauztu maku, Romā, Parīzē, Prāgā, Venēcijā utt. Jā, un tajā pašā Ņujorkā jūs izkrāps par simtiem dolāru, pirms paspēsiet atskatīties.
Tas pats TripAdvisor par restorānu atsauksmēm - visur es mēģināju ēst pēc TripAdvisor ieteikumiem, daudzās pilsētās Eiropā tas bija fiasko - dārgi un stulbi. Pēdējais piliens bija iestāde Košicē (Slovākija) - biju nedēļu, ēdu dažādās iestādēs, labas cenas, labs ēdiens, omulīgi, laba attieksme pret klientiem. Pēdējā vakarā viņi iesēdās iestādē ar TripAdvisor žetonu - cenas uzreiz bija 2x augstākas. Cilvēku daudz, skaidrs, ka brauc tūristi ar navigatoriem, kas meklē šo konkrēto vietu TripAdvisor dēļ. Serviss pretīgs. Trūkst puse no ēdienkartē esošajiem vienumiem. Mēs aizmirsām paņemt līdzi dzērienus. Tad viņi atkal noķēra viesmīli, viņa atnesa dzērienus, un, kad viņi samaksāja, šie dzērieni mums tika ieslēgti 2 reizes.
аватар kolyan_cat
Turpinājums.
Mūsu kompānijā bija ķīnietis, viņš brīvprātīgi devās izmeklēt. Es izdomāju, ka mēs par dzērieniem nemaksājām, bet, pēc viņa teiktā, administrators izlikās tā, it kā mums būtu "piedots" tie dzērieni, un viņš saka, ka "darīja visu, lai es justos vainīga".
Kopumā mana pieeja ir tāda - redzu Tripadvisor uzlīmi - tā ir garantija pārcenojumam, personāla smīkņošanai un rupjībām, tāpēc eju garām.
Pilsētā, kurā es tagad dzīvoju, Eiropā, centrā, mēs ar ģimeni apbraukājām daudzus restorānus, lai atrastu vienu, kur varētu doties kopā ar ģimeni. Tur, kur Tripadvisor uzlīmes ir tūristu straume, vienreizējās lietošanas, tāpēc viņus neinteresē pastāvīgie klienti. Reiz atbrauca kāds tūrists, izmeta uzpūstu cenu, un tie, kas iet nemitīgi, brauc uz citām vietām. Mēs atradām pieklājīgus restorānus, taču nevienam no tiem nebija Tripadvisor uzlīmju. Nejaušība? Es nedomāju...
аватар m-filimonov
Jums jāiet uz restorāniem, nevis tūristu zonās. Skaidrs, ka tur, kur tūristu plūsma ir augstāka un pārtikas kvalitāte zema. Par to ne reizi vien pārliecinājies. Vienmēr ir labāk tērzēt ar vietējiem iedzīvotājiem, ja esat sabiedrisks un brīvi pārvaldāt valodu. Parasti vietējie iedzīvotāji vienmēr ir viesmīlīgi un gatavi palīdzēt izvēlēties labu restorānu. Daudzas reizes pārbaudīts un vienmēr apmierināts. Neievērojiet ceļvežu ieteikumus. Tur par reklāmu maksā un nav cieņas pret apmeklētāju. Ja nav iespējams pajautāt vietējiem, tad sazinieties ar reģistratūru vai, vēl labāk, darbinieku, kas uzkopj viesnīcas numuriņus. Viņi nereti labprāt pastāsta un pieraksta uz lapiņas, uz kuriem restorāniem vietējie labprātāk dodas, kādus ēdienus ir vērts nogaršot un kā tur nokļūt ar sabiedrisko transportu. Tāpat ir ar iepirkšanos. Abpusēji izdevīga iespēja. It īpaši, ja par tīrīšanu maksā dzeramnaudu. Lūdziet vārdu, bet nesakiet, kur ... un kā tur nokļūt, rakstiet?
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Itālija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl