Irpen. Salas aspekts

25 Decembris 2018 Ceļošanas laiks: no 12 Oktobris 2018 ieslēgts 21 Oktobris 2018
Reputācija: +1635
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Nu, es uzaugu kruī zā . Neteikš u, ka tā bija mū ž a vē lme, bet izmē ģ inā t š o tū risma veidu ir pē dē jo gadu vē lme. Es lasī ju daudzus rakstus forumos par gatavoš anos kruī ziem un paš iem kruī ziem. Kā iesā cē js kreiseris, izvē loties kruī zu, galvenokā rt pievē rsu uzmanī bu marš rutam un izmaksā m, ieskaitot vietas, kur neesmu bijis un kur esmu bijis, bet vē lē tos atgriezties. Laineris pirmo reizi nebija ī paš i svarī gs. Rezultā tā apstā jā s kruī zā marš rutā Dž enova – Marseļ a – Mahona – Kaljā ri – Valleta – Mesī na – Neapole – Dž enova. Laineris bija MSC "Opera". Kruī zs pirkts caur aģ entu no Kanā das (ja kā dam interesē -varu pateikt kontaktus), rezervē ts uz 7 mē neš iem. Laikā , kas atlicis lī dz kruī zam, cena ir mainī jusies daudzkā rt, bet zem manē jā s cena nav mainī jusies. No Kijevas braucā m uz Milā nu (UIA), tad ar vilcienu uz Dž enovu.


Lidmaš ī nas biļ etes ar akcijas likmi (uz 11 mē neš iem) maksā.1814 UAH katra, vilciena biļ etes - 7.90 eiro turp un 10.75 eiro atpakaļ . Viesnī cas, kas rezervē tas pē c iespē jas tuvā k Dž enovas ostai un Milā nas dzelzceļ a stacijai. Izdots 62 (59 + 3 pilsē tas nodoklis) Dž enovā un 61 (55 + 6 pilsē tas nodoklis) Milā nā.

Bet ja Dž enovas "Š opins" var droš i ieteikt visiem (200 m no dzelzceļ a stacijas, tas pats lī dz kruī zu terminā lim, viss ir tī rs, jauns, labs Wi Fi, draudzī gs personā ls, ļ auj atstā t bagā ž u pē c izlikš anas, ap daudziem veikali, 100 m metro stacija , Blakus mā jā - tabakas loterijas veikals, kur var iegā dā ties sabiedriskā transporta biļ etes), Milan Soperga Guesthouse (var saukt arī Vintage hotel *), piemē rots tikai prasī gā kajiem ceļ otā jiem (500 m lī dz Milano Centrale, kas atrodas pirmajā stā vā dzī vojamajā kompleksā , telpas un reģ istratū ra daž ā dā s mā jā s, istabā auksts, temperatū ra uz apkures radiatora nav regulē ta, vannas istaba ir mitra, duš a ir neē rta, Wi-Fi ir briesmī gs, tomē r novē rtē jums par rezervā ciju atbilst). Bet mums atliek tikai pā rnakš ņ ot lidmaš ī nas priekš ā . Biļ etes no Milan Malpiens uz Milano Centrale bija pieejamas vietnē www. malpiensashuttle. to (28 eiro RT diviem caur vietni, ja pē rkat iekā pjot pie š ofera - maksā tu 40 eiro).

Sī kā k laineri neaprakstī š u, jo neesmu kruī za kuģ u pazinē js un š ajā braucienā man svarī gā ks bija marš ruts. Pakavē š os tikai pie detaļ ā m, kas mani iespaidoja visvairā k. Uz lainera ir vismaz viena smē ķ ē š anas zona. Ironiskā kā rtā tie izrā dī jā s sporta bā rs. Laikam tā pē c, ka nesmē ķ ē ju un man ļ oti patī k vakaros skatī ties sporta spē les. Bezmaksas paš apkalpoš anā s restorā nā La Velle ir maksas iespē jas - viesmī lis staigā pa zā li ar ratiņ iem un piedā vā svaigu sulu par piemaksu. algu. Tirdzniecī bas automā tos lej parasto lielveikalu sulu. Visas papildus izklaides tiek apmaksā tas: trenaž ieru zā le, regulā ras masā ž as, spa u. c. Dzē rieni un saldē jums pie baseina ir maksas. Saldē juma cienī tā jiem (un tas tradicionā li Itā lijai ir lieliski - itā ļ u lainera š efpavā rs) - jū s varat pasū tī t vismaz katru vakaru galvenajā restorā nā bez maksas.


Fakts, ka laineris neiet skaidrā naudā - un visi maksā jumi tikai caur kuģ a karti (jū s varat tai pievienot savu bankas karti, vai arī ielikt skaidru naudu uz bankas kartes, un, aprē ķ inot pē dē jo kruī za dienu, lai iegū tu atlikumu skaidrā naudā ), es domā ju, ka viss, ko viņ i zina.

Katru reizi, kad kuģ is ieiet/iziet no ostas, pasaž ieriem ir jā iziet cauri metā la detektora rā mi un jā izlaiž priekš meti caur rentgena detektoru. Es nezinu, cik tas ir kaitī gs cilvē kiem, bet tehnoloģ ijā m tas ir svarī gi - mans fotoaparā ts (paņ ē mu lī dzi katru dienu pludmalē - jē ga staigā t pa pilsē tu bez kameras? ) Dators pā rstā ja noteikt, kad savienots pē c kruī za.

80% darbinieku nav no Eiropas — kalpones no Maurī cijas un Madagaskaras, viesmī ļ i no Kubas, Meksikas un Indijas, PB no Hondurasas un Salvadoras (viena no noziedzī gā kajā m valstī m uz planē tas, ja kas).

Vietā m starp viesmī ļ iem satika itā ļ us, protams, vadoš os amatos. Bet pā rdevē ji kuģ u boutiques un administratori - no Eiropas - Itā lijas, Ukrainas, Krievijas, Rumā nijas. Animatori – te bija itā ļ i, franč i un brazī lieš i, kā arī aktieri.

Un vē l viens man svarī gs jautā jums. Internets. Nav savienojumu atklā tā jū rā . Mobilais internets viedtā lrunī (Lycamobile) nedarbojā s ne ostā s, ne piekrastē vispā r. Lai gan mobilais (3G) bija. Interneta paka visam kruī zam - 49 eiro, nav pieslē gts. Reiz es devos uz tieš saistes klubu (bibliotē ku), lai reģ istrē tos lidojumam un izdrukā tu iekā pš anas kartes. Š ausmī gā ā truma satelī tinternets, kas ilga aptuveni 25 minū tes, maksā ja 12 eiro. Procedū ra: reģ istrē jieties lidojumam, saglabā jiet iekā pš anas kartes pa pastu, atveriet un izdrukā jiet tā s pa pastu. Kā izrā dī jā s, viņ š rī kojā s pareizi, jo viesnī cā Milā nā Wi-Fi bija vē l sliktā k.

Pabeidzu ar organizatoriskiem jautā jumiem, pievē rš os ceļ ojuma stā stam.


1. diena. Izlidoja no Kijevas ar regulā ru reisu uz Milā nu. Pacelš anā s un nolaiš anā s bez kavē š anā s, robež u š ķ ē rsojam bez problē mā m (jautā jumi par brauciena mē rķ i tika uzdoti, bet apliecinoš us dokumentus neprasī ja). Arī bagā ž a un autobuss ir ļ oti ā tri. 14.45 jau pie Milano Centrale. Stacija ir ļ oti pā rpildī ta (piektdienas otrā puse, manuprā t, visā s pasaules stacijā s vienā di), atrast brī vu vietu ir problemā tiski. Bet tomē r 80 minū tē s, kas palikuš as lī dz vilcienam, papusdienojam un nopē rkam ū deni un uzkodas vakariņ ā m veikalā Sapori Dintorno (atrodas pazemes pā rejā starp staciju un metro staciju). Vilciens "TrenItalia", atieš ana 16:05, ieraš anā s Dž enovā.17:44.

Stacija Dž enovā Itā lijai tradicionā li ir veca (gandrī z 100% pā rliecinā ta, ka celta pirms Otrā pasaules kara), autentiska ir arī pazemes pā reja zem ceļ iem, par ko liecina eskalatoru trū kums (! ).

Viesnī ca atrodas burtiski 200 m no stacijas (lejup uz jū ru), viss tī rs, glī ts, lē ts, lielisks WiFi. Vakarā nolemjam pastaigā ties pa pilsē tu. Uz centru nolē mā m doties gar krastmalu. Tas nav labā kais variants – jo promenā de ir afroā zijas rajons, ar etniskajiem veikaliem un uzkodu bā riem, kā arī ķ ī nieš u noliktavā m. Vakarā š ajā rajonā ir daudz afroā zijas, var teikt, ka pū ļ i (dienas gaismā tie ir gandrī z prom - pā rbaudī ts nā kamajā dienā , kā arī kruī za dienā ). Nonā kot metro stacijā Darsena, caur via della Fontana atgriež amies augš ā , kur sasniedzam laukumu ar skaisto balto Annunziata della Vastato baznī cu. Viesnī cā atgriež amies citā veidā - uz Balbi ielas.

Š eit garā mgā jē ju kontingents ir pavisam citā ds - daudz tū ristu, vē lu (lai gan laikā ap 20:30-21:00) atvē rti restorā ni un kafejnī cas, uz ielas atrodas Karaļ a pils, Universitā te un San Vittorio e Carla baznī ca.

2. diena. Izrakstī š anā s pagarinā ta lī dz 11:30.

Nolemjam doties uz centru. Viena ieeja no viesnī cas ir tabakas-avī ž u-loteriju veikals, kurā pē c itā ļ u tradī cijā m tiek pā rdotas sabiedriskā transporta biļ etes. Dž enovā tā s maksā.1, 5 eiro un ir derī gas 100 minū tes. Tuvā kā metro stacija (Principe) atrodas tikai 100 metru attā lumā . Dž enovas metro sastā v no 8 stacijā m, un galī go nosaukums ir ļ oti lī dzī gs - Brin un Brignole (nezinu, vai pirmā no tā m ir saistī ta ar google dibinā tā ju J). Vilcieni kursē diezgan reti – ik pē c 10-15 minū tē m. Sasniedzam Ferrari staciju. Tā da paš a nosaukuma laukums, pilsē tas centrs. Apkā rt monumentā lā s ē kas baroka stilā - birž a, banka, rā tsnams. Netā lu atrodas krā š ņ a strū klaka. Alejā - skats uz debesskrā pi (20. gs. vidus.


, apmē ram 25 stā vi), krā sotas konceptuā li Dž enovai melnā m un pelē kā m horizontā lā m svī trā m (Sanlorenco katedrā les tonī ). Sasniedzam centrā lo iepirkš anā s gā jē ju ielu San Lorenzo. Netā lu no Palazzo Ducale - lauksaimniecī bas produktu (galvenokā rt siers, š ķ iņ ķ is, medus) gadatirgus.

Cenas ir 2-3 reizes augstā kas nekā lielveikalos: , tū risti gandrī z Pamazā m sasniedz promenā di, Okeanā rija zonā un veco koka buru. kā pē c mē s pā rvietojamies netā lu no kruī za laineru terminā ļ a.

Š ķ iet, ka visiem tū ristiem nosē š anā s vietā s jā ierodas ar taksometru vai autobusu, jo gā jē ju celiņ i ir tikai uz tilta - lejā ir tikai brauktuve taksometriem, autobusiem un kravas automaš ī nā m, kas ved kravas laineriem. Rezultā tā tiekam lī dz reģ istrā cijas vietai kruī zam mazliet tā lā k - garā m noteikti nepaiesiet - tur ir statī vi ar atbilstoš iem baneriem. Uzrā dam dokumentus kruī zam, nododam bagā ž u (iepriekš izrotā ta ar lentī ti ar Jū su vā rdu un bendes numuru - pievieno pē c reģ istrā cijas saņ emtajai dokumentu paketei), un rokas bagā ž a tiek pā rbaudī ta ar skeneri. Tad terminā ļ a gaiteņ i, fotografē š ana (kā biju domā jusi uz kuģ a kartes, izrā dī jā s tikai apmaksā ta fotogrā fija no galvas) ik pē c 15-20 metriem kā rtē jā dokumentu pā rbaude, viens no darbiniekiem bija no Ukrainas (kruī za kompā nija nozī mī tes norā da vā rdu un valsti). Beigā s kā pnes uz kuģ i.

Uzreiz pē c kā rtē jā s rokas bagā ž as pā rbaudes ar skeneri nofotografē jieties kartē . Un tad uzreiz no ieejas, nepā rprotami izbaudot pacilā tu garastā vokli un eiforiju iesā cē jiem, satiec personā lu un sā c "piedā vā t" (uzlikt) pievienot. pakalpojumi - alkohola paketes, spa paketes, trenaž ieru zā le uc Ja plā nojat papildus iespē jas kruī za laikā - labā k to darī t tieš saistē pirms kruī za - cena bū s par 15% zemā ka. Salonu sola sagatavot tikai no 15:00, bū s kuģ u kartes un bagā ž a. Kamē r dodamies pusdienot uz "la Velle" uz 11. klā ja un vispā r iepazī stamies ar kuģ i. Par uzturu ī paš i neizplatī š os, aprobež ojoties ar standarta frā zi: "kurš bija - tas zina, kurš nebija - tā tad nesaprotu. " Brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s varat doties uz bezmaksas restorā nu (tajā ar ē dienkartē m un viesmī ļ iem, 6. stā vs) un paš apkalpoš anā s restorā nā ("la Velle", 11. stā vā ). Var kombinē t: -).


Tomē r es nevaru pretoties, un 2 manu iecienī tā ko ē dienu nosaukumu no kruī za ē dienkartes - sarkanā s zivis (Kū pinā ts lasis) - var pasū tī t tikai brokastī s bezmaksas restorā nos, un parmezā nu ar vī nogu ievā rī juma š ķ irni "Muscat" (pieejams uz brokastis un pusdienas Vellē »»). Pē cpusdienā iekā rtojamies kajī tē . Pē c tam pā rbaudiet 5. un 6. stā vu (klā jus). Kamē r ostā laineris – veikals un kazino nestrā dā t, tiks atvē rts pusstundu pē c izbraukš anas. Š obrī d dzī vī gā kā vieta ir 11. klā js, atklā ta telpa ar baseiniem un sauļ oš anā s krē sliem, un 12. vieta ar tikai sauļ oš anā s krē sliem un panorā mas skatu uz pilsē tu un jū ru. Pā rsteidzoš i, daudzi kreiseri nemaz neiziet no ostā m - visas dienas gaiš ā s stundas (un apmē ram 18 baseini tiek slē gti un darbinieki sā k bū vē t sauļ oš anā s krē slus) tiek pavadī ti uz atklā tiem klā jiem. Ī paš i rezervē jot izvē lē jos kruī zu bez dienā m jū rā (tas ir, lai nebū tu nevienas dienas bez piestā š anas nevienā ostā ), jo nebiju ī sti iedomā jusies, ko visu dienu var darī t uz kuģ a.

Beidzot ir pienā cis laiks doties burā . 30 minū tes pirms izlidoš anas laineris izdod skaļ u un ilgu pī kstienu. Izbraukš anas laikā apbrī nojam pilsē tas skatus. Zinā ms, ka Dž enova ir daļ a no kalnu nogā zē m, tā pē c panorā mas ir ļ oti iespaidī gas.

3. diena. Š odien no 08:00 lī dz 16:00 autostā vvieta Marseļ ā . Termiņ š , kad visiem jā bū t uz kuģ a (all-on-board) ir 15:30, turpmā k pie tā nekavē š os. Agrā s brokastis, daudzi ierodas "la-Velle" ar rokas bagā ž u, iespē jams, viņ iem ir nosē š anā s vai vienkā rš i vē las pavadī t vairā k laika Provansas galvaspilsē tā . No visā m ostā m marš rutā no Marseļ as visproblemā tiskā kā loģ istika uz pilsē tas centru - no terminā ļ a lī dz tuvā kajai pilsē tas autobusu pieturai 2 km, lī dz vecpilsē tai brauc aptuveni 40 minū tes, intervā li nav zinā mi, liecina atsauksmes no plkst. 15 lī dz 40 minū tes. Alternatī vas - taksometrs 20-25 eiro par auto, brī vostas "shuttle" - lī dz pieturai 900 m, 20 minū tes ceļ ā , pastaigas ar intervā lu 45-50 minū tes, jo.

viņ š ir viens marš rutā , aizved jū s uz laukumu "Jouliette" ar tā da paš a nosaukuma metro staciju un T2 marš ruta tramvaja pieturu, kas piegā dā.2 no 3 slavenā kajā m pilsē tas apskates vietā m vai pā rbrauc no kruī za uzņ ē mums - 16 eiro no personas. Nolemjam doties "shuttle", apmaldī ties nav iespē jams, ceļ š no terminā ļ a ir viens, turklā t uz asfalta ir norā des. Pa ceļ am ejam garā m firmas "Costa" molam, tieš i pie kā pnē m uz kuģ a izlocī tā s teltis ar suvenī riem (pie mū su MSC tā das nav). Nezinu, vai ar citas kompā nijas piespē lē m bū tu tikuš i cauri vā rtiem - bet tā dus mē rķ us neizvirzī ja. Nepiecieš amos 900 m noejam 20 minū tē s - tū ristu ir daudz, neesam vienī gie, turklā t ietves nav platas, bet daudzi ar bagā ž u vai ratiņ iem. Par laimi, marš ruta autobuss gaidī ja nedaudz vairā k par 10 minū tē m. Iet norā dī ts 20.


Neiesaku iet pa autobusa marš rutu - ceļ š ļ oti mulsinoš s, daudz pagriezienu, vairā kas reizes š ķ ē rsojam dzelzceļ a sliedes, gā jē ju celiņ us, starp citu, nē , apsardzes un ceļ u dienestiem var bū t problē mas. Protams, ir arī norā des uz autobusu pieturā m. Beidzot tiekam ā rā no ostas teritorijas un uzreiz nokļ ū stam tik pazī stamos 19. gadsimta franč u kvartā los! No pirmā acu uzmetiena maz atš ķ iras no Parī zes vai Nicas. Agrā svē tdienas rī tā ielas ir gandrī z tukš as, visas iestā des ir slē gtas a priori, tas pats attiecas uz lielā ko daļ u veikalu. Pa rue de Republique 20 minū tē s sasniedzam Veco ostu (Vieux Port), var braukt ar tramvaju - tikai 2 pieturas, bet labā k lī dz pilsē tai iet kā jā m...Perpendikulā rajā s ielā s gar ceļ u - daudzas baznī cas, t. sk. Marseļ as katedrā le.

Vecā osta nav liela osta, ar stā voš ā m jahtā m un lielu suvenī ru tirgu, visas ē kas gar krastmalu, protams, ir viesnī cas, gan ar vecā m, gan vecā m mā jā m. No š ejienes paveras skati uz pilsē tas ikoniskā ko orientieri – Dievmā tes katedrā li, kas atrodas kalnā virs pilsē tas, var nokļ ū t ar tū ristu vilcienu, ceļ ojuma cenas 5 eiro, ilgums – aptuveni 40 minū tes OW. Sā kumā katedrā les apmeklē jumi nebija plā noti. Arī tā s sugas no daž ā dā m teritorijā m ir iespaidī gas. Izstaigā jis ostu, viņ š dodas uz citu orientieri - Longš aņ as pili. Lai to izdarī tu, dodieties uz tuvā ko T2 tramvaja pieturu. Izvē lieties to, kas atrodas rue Colbert un rue Petit St-Jean krustojumā . Pa ceļ am ejam garā m Jū ras muzejam, Birž ai, vairā kā m 18 stā vu dzī vojamā m ē kā m (pē c iespaidiem celtas 80. gados).

Tieš i blakus mums vajadzī gais pieturas ir liels universā lveikals C&A (vispā r š is rajons - rue Colbert - rue Aix Cours Belsunce - rue Petit St-Jean - diezgan iepirkš anā s, daudzi slavenu zī molu daž ā du cenu kategoriju veikali). Biļ etes cena vienam braucienam ir 1.80 eiro, ir biļ ete 2 braucieniem - 3.50 eiro, parasti piestiprina pie validatora divas reizes, var braukt kopā . Iet 4 pieturas, dodieties uz "Musee Grobet-Labadie". Pa ceļ am ejam garā m vē l vienam pilsē tas apskates objektam - Igles des Reformes (protestantu baznī ca). Rajons ļ oti mā jī gs, daudzas ē kas Art Deco stilā : teā tri, kinoteā tri, veikali. Beigā s nokļ ū stam pareizajā pieturā . "Longshan Palace" ir daudzlī meņ u strū klaku komplekss ar daž ā dā m skulpturā lā m grupā m un elegantā m kā pnē m, pa kurā m kā pjot var nokļ ū t parkā . Pats komplekss atrodas it kā uz kalna un no tā paveras skaists skats uz Sardzes Dievmā tes katedrā li.

Parkā atrodas Dabas vē stures un tē lotā jmā kslas muzeji, kā arī senā observatorija. Ar to paš u T2 atgriež amies Jouliette laukumā (apmē ram 20 minū š u brauciens). Pie paš iem ostas vā rtiem atrodas liels tirdzniecī bas centrs Maritim ar daudziem veikaliem un kafejnī cā m. Iepirkš anā s turpinā jā s: -). Atgriezā mies terminā lī bez starpgadī jumiem, ja neņ em vē rā lielo autobusu noslodzi. Š ajā dienā mū s vē l gaidī ja mā cī bas uz lainera avā rijas gadī jumā - ar glā bš anas vesti uz noteiktu laiku jā nokā pj uz noteiktu vietu uz laivas klā ja (iepriekš ē jā dienā atnesā m pastkarti uz kabī nē ), uzvelciet to pie instruktora un atzī mē jiet to ar caurlaidi. Tas aizņ ē ma nedaudz vairā k par 10 minū tē m. Es saprotu, ka visi pasaž ieri to nokā rto otrajā dienā pē c iekā pš anas


4. diena. Š odien plā ns ir Menorkas sala un tā s galvaspilsē ta Mahona. Naktī bija ļ oti vē trains.

Kā stā sta krievvalodī gā reģ istratū ra (kura š ajā marš rutā strā dā pē dē jos mē neš us), ne vienmē r salai bijis iespē jams piebraukt vē trā , droš ī bas apsvē rumu dē ļ ieeja lī cī ir ļ oti š aura. Atceļ ā viņ š lē sa, ka lī č a garums ir 7 km un platums ne vairā k kā.200 m, tā pē c laineris iebrauca lē ni un uzmanī gi. Osta atrodas tieš i pilsē tā . Turklā t, uzkā pjot pa skaistajā m vecajā m baltajā m kā pnē m (viena no Maona vizī tkartē m) un nedaudz pa slī pu ielu augš up, jū s nonā ksit centrā lajā laukumā ar Karmelī tu baznī cu, Centrā ltirgu un lielu alkoholisko dzē rienu veikalu ar izkā rtni " Dž ins Ksorigers". Visi iepriekš minē tie pieminekļ i ir konsekventi pā rbaudī ti š ā dā kā rtī bā . Baznī ca bija Spā nijai raksturī ga monumentā la, bet tajā paš ā laikā stingra un askē tiska. Tirgus vē l nav pamodies agro stundu dē ļ (ap 9:00, pirmdien), un ne visas tirdzniecī bas vietas bija atvē rtas.

Bet, protams, "Maon balkoni" vē l nav tik izvirzī juš ies lī dz pilsē tas/valsts vizī tkartes lī menim kā "Maltas balkoni", kurus redzē sim jau parī t. Atkal izbraucot cauri Plaza Reale, sekojam Carmi del Castell. Mē rķ is ir apmeklē t vietē jo Mercadonna lielveikalu. Uzdevums nav ī paš i vienkā rš s – ielas ī sti nesakrī t ar karti, vietē jie nerunā angliski, un sastaptie tū risti nezina, kur tā atrodas. Tač u, veicot daž us pagriezienus pa kartē nenosauktajā m ielā m, nonā kam Es Cos de Gracia, kur reklā mas izkā rtnes liecina par vē lamā objekta tuvumu. Orientieris ir moderna kinoteā tra ē ka virs ceļ a, aiz tā s lielveikals, kā jau kvartā la dziļ umos. Pē c iepirkš anā s (galvenokā rt vietē jie kulinā rijas eksperti) atpū tieties uz soliņ iem nelielā s vietā s. Viss ir ļ oti autentisks, gandrī z katastrofa. Tū ristu ir daudz, bet pū ļ u nav.


Š ķ iet, ka tas vē l nav vietē jais tū risms, piemē ram, Kosta Brava vai Kosta Blanka, tur nav daudzstā vu viesnī cu ķ ē des, naktsklubi, lē tas ķ ī nieš u lietas. Lī cī redzam daudzas buru jahtas, proti, burā još as, nevis kič a 30-40 metru motoru monstrus, kas ir bagā ti Vidusjū ras ziemeļ os, ī paš i pie Francijas krastiem. It kā viņ i bū tu ieraduš ies kā dā slē gtā kluba kū rortā . Š ķ iet, ka sala ir paredzē ta ļ oti klusā m un ļ oti elitā rā m brī vdienā m. Labā nozī mē . Kad atceļ ā devā mies ā rā no lī č a jū rā - visspilgtā kais iespaids - papildus zī mī gajiem "baltajiem ciemiem" atmiņ ā palikuš i senie forti, daž ā das droš ī bas pakā pes, abā s lī č a pusē s.

5. diena. Naktī bija ļ oti vē trains. Tač u, tuvojoties Sardī nijas salai, vē tra pamazā m norima un debesis skaidrojā s. Š odien mums ir Cagliari. Laika prognoze ts

"Tudeika" (Š odienas avī ze, kas katru vakaru tika laista lī dz numuram) solī ja +26 C.

Manuprā t, oktobra vidum ir karsts. Bet patiesī bā tas bija vē l augstā ks. Lai izvairī tos no vē trā m, Kaljā ri osta no atklā tā s jū ras ir norobež ota ar molu sistē mu. Ostā , netā lu no bezmaksas autobusu pieturas uz izeju, atradā s paviljons-telts ar suvenī riem un Sardī nijas speciā listiem. Ja vajag kā du - labā k braukt uz š ejieni (lai gan cenas ir augstā kas nekā vidē jam itā lim), jo nekur citur pilsē tā nav iespē jams apskatī t suvenī ru tirdzniecī bas vietas. Pilsē tas kartes katram gadī jumam tiek apmaksā tas. Acī m redzams neliels iepirkš anā s centrs ar koš u zī mi OVS. Pirmajā stā vā pā rtikas preč u veikals - nekas interesants, otrajā minē ts OVS. Jau sen gribē ju no ceļ ojuma paņ emt lī dzi ī stu itā ļ u lietussargu (no tiem ar svī trkodiem 80.839), anonī mos afrikā ņ u tirgotā jus krastmalā neņ em vē rā . Mans jautā jums par š o pā rdevē ju pieejamī bu atbildē ja noliedzoš i.

Vē l divas detaļ as, ko pamanī ju jau no pirmajā m uzturē š anā s minū tē m pilsē tā : 1) kravas maš ī nas ostā , piekrautas ar malku (daž ā da garuma un izliekuma malka, nevis mums ierastais lī dzens daudzmetrī gs mež s); 2) trolejbusu klā tbū tne pilsē tā . Godī gi sakot, š ī ir mana pirmā lielā sala Eiropā (Menorkas kū rorts netiek ņ emts vē rā ), bet dzelzceļ i un trolejbusi ir taisni tepat uz salas jū ras vidū , kaut kā neiederas...Lai gan, viņ i teiksim, Maljorkā un Sicī lijā ir metro : ). No pirmā apstā kļ a viņ š secinā ja, ka salā nav gā zes apkurei, un reģ ions ir maz mež ains, tā pē c mums ir jā ieved š ā da veida degviela. Lai gan es varbū t kļ ū dos, nebija neviena, kas precizē tu.

Kaljā ri ir pilsē ta, kas atrodas pakalnu nogā zē s, ielas, kas ir perpendikulā ri Via Romai, iet uz augš u diezgan stā vi.


Ja nevē laties staigā t Viale Regina Marghrita, varat doties ar autobusu Nr. 6 uz Bastione Sant-Remy (viduslaiku pilsē tas nocietinā jumu paliekas, aiz kurā m atrodas pilsē tas vē sturiskais centrs un galvenā s apskates vietas). No laukuma pirms bastiona (Piazza Constituzione) ir 4 ielas - uz leju Viale Regina Marghrita, augš up pa Viale Regine Elena un paralē li sienā m - Via Guiseppe Mazini un Via Guiseppe Garibaldi. Ar daudzā m kafejnī cā m un veikaliem, kā arī soliņ iem tik reti sastopamu Kaljā ri koku ē nā . Bet, ja braucat tā lā k ar autobusu Nr. 6 augš up, tad tikai daž us desmitus metru jū s sasniegsit skatu laukumu, no kura paveras skaisti skati uz Kaljā ri. Tostarp Stagno di Molentargius – mitrā js, kurā mī t flamingo. No tā paš a laukuma vai nedaudz augstā k paveras skats arī uz vienu no pilsē tas apskates objektiem – San Pancrazio torni, jo

no iekš puses (no vecpilsē tas) fotografē t ir ļ oti problemā tiski š auru ieliņ u un stipro mā ju dē ļ ).

No Regine Elena ielas ir arī iespē ja nokļ ū t vecpilsē tā - lifts - bet tas bija remontā . Tā tad, lai nokļ ū tu vecpilsē tā , mums bija jā atgriež as Konstitū cijas laukumā un jā iziet cauri Saint-Remy vā rtiem, stā vajā Alberto Lamarmora ielā , lai pā rvietotos uz augš u. Iela ir taisna, ļ oti š aura, to biež i š ķ ē rso bezvā rda strupceļ a joslas, vienā no kurā m pē kš ņ i viņ š ieraudzī ja Ziloņ u torni (citu svarī gu Kaljā ri torni). Starp citu, es atgriezos caur Universitaria - no tā paveras daudz labā ks skats uz Elephant Tower. Bet atgriezī simies kā pumā caur Alberto Lamarmora - iela vietā m iet ļ oti stā vi uz augš u, un telpas vietā m vienkā rš i pazū d! Bet galvenais - iet taisni un nekur neatgriezties (jo.

reiz to provokatī vi š ķ ē rsoja josla ar ļ oti lī dzī gu nosaukumu - Vico l 'Alberto Lamarmora, es nevaru novē rtē t nobraukumu, mans kā pums ilga 20 minū tes 30 grā du karstumā (ar vienu nelielu pā rtraukumu 5 minū š u apmeklē jumam neliels vietē jais veikals "vietē jiem iedzī votā jiem" ū dens iegā dei).

Beidzot, sasniedzot mazo Karlo Alberto laukumu un pagriež ot galvu pa labi, jū s redzē siet š aurā , atkal nenosauktā joslā - Pils laukumu un Kaljā ri katedrā li! Apž ilbinoš i balta akmens templis vienkā rš i lieliski izskatā s uz spilgti zilā m debesī m. Tempļ a iekš puses skaistums neatpaliek no ā rpuses – daudzas gleznas pie sienā m un griestiem, akmens skulptū ras. Bet fotogrā fijas ir aizliegtas. Arī grā matas par Baznī cu nav pā rdoš anā . Ieeja bez maksas. Tajā paš ā laukumā atrodas senā bijuš ā s Karaļ a pils ē ka (pirms Itā lijas izveidoš anas Sardī nija bija neatkarī ga valsts, kurā valdī ja monarhs).


Paš laik tajā atrodas reģ iona prefektū ra (reģ ionā lā padome). Mē s devā mies atpakaļ pa citu ceļ u. Viale Regina Margherita un Via Rome krustojumā pie parka tika atrasta "gelateria", kurā tika degustē ts vietē jais saldē jums (1.80E - starp citu, lē tā kais saldē jums no visā m marš rutā esoš ajā m pilsē tā m).

Pē c nelielas pastaigas virzienā uz Bonaria laukumu (karstums jau sā ka rimties) un neko interesantu tur neatraduš i, izņ emot bezseju biznesa centrus (90. gadu stilā ), griezā mies atpakaļ , pa Via Roma dodamies uz daž ā diem veikaliem. Papildu maksas ekskursijas ā rpus pilsē tas (Sardī nijas ciemiem, Nuraggi vai pat putnu rezervā tiem) nebija plā notas.

6. diena. Š odien mums ir Valleta. Saskaņ ā ar grafiku Maltas galvaspilsē tā lainerim jā bū t no 13:30 lī dz 19:30. Bet dienu iepriekš mums atveda koriģ ē tu programmu - no 14.00 lī dz 20.00. Principā izvē le starp Svē tā Jā ņ a katedrā li un Meistara pili joprojā m bija negaidī ta.

Pirmais apmeklē tā jiem tika slē gts 16:00 (templī bija iespē ja atrasties lī dz 16:30), otrais 17:00. Izvē le tika izdarī ta par labu Padomei. Nezinā mu iemeslu dē ļ nosē š anā s sā kā s tikai pulksten 14:30, lai gan citā s dienā s tā sā kā s 5-10 minū tes vē lā k nekā š odien norā dī tais laiks.

Pagā ja vē l 20 minū tes, lai tiktu ā rā no ostas, mū su laineris stā vē ja netā lu no tā lā kā s stā vvietas. Iepriekš ierodoties, es braucu uz Maltu ar lidmaš ī nu, bet es zinā ju ceļ u no Jū ras terminā ļ a uz pilsē tas centru. Valletas centru var sasniegt ar kā jā m no ostas (uz ielas.

Krusifiksa kalns lī dz Centrā lajai autoostai, tad vē l 10 minū tes - un jū s esat pie Valletas centrā lajiem vā rtiem), un ar liftu - 200 metrus gar krastmalu garā m autostā vvietai ar zirgu pajū giem un nomas elektromobiļ iem un lielu suvenī ru autobuss. republikas marš ruti lī dz 2010. gadam, un tagad to modeļ i ir starp valsts suvenī ru vizī tkartē m, kā arī magnē ti balkonu veidā , bruņ inieku figū ras un Mdyn durvju rokturi). Pacelš anas izmaksas 1 eiro RT. Biļ eš u automā ts, kā arī turnikets-validators nedarbojas, tā pē c 10 metrus no lifta atrodas cilvē ks, kurš pā rdod biļ etes, un 3 metrus no lifta ir cilvē ks, kurš tā s lauž : -).


Vē l 2 minū tes kā piena – un te mē s esam Barakka augš ē jos dā rzos, uz skatu klā ja ar skatu uz Lielo ostu un lielgabalu bateriju. Pē dē jā pusotra gada laikā kopš manas iepriekš ē jā s viesoš anā s Maltā nekas nav mainī jies: -).

Izņ emot to, ka uz ē kas starp izeju no dā rziem un Kastī lijas pagalmu parā dī jā s zī me "DAR L-EMIGRANT". 2017. gada martā tā du nebija. Lai gan vizuā li migrantu (ā rpus Eiropas) Maltā ir daudz mazā k nekā , piemē ram, kontinentā lajā Itā lijā . Piecu minū š u gā jiena attā lumā no Merchant Street, atgriezieties Sv. Jā ņ a iela, un esam jau katedrā les priekš ā . Ieeja katedrā lē negaidī ti ir no sā niem, un izeja ir no centrā lā s fasā des. Ieeja Katedrā lē - 10 eiro, cenā iekļ auts audiogids, ir arī krievu valodā . Rinda uz ieeju ir 10 minū tes Katedrā les izmē ri un apdare ir ļ oti iespaidī gi. Katedrā li sā ka bū vē t 1600. gadu sā kumā . Mani vē l vairā k iespaidoja Svē tā Pē tera bazilika Vatikā nā un Svē tā s ģ imenes katedrā le Barselonā . Daudz zeltī jumu, marmora statujas, velvju gleznas.

Kā zinā ms, padome slavina Jā ņ a ordeņ a bruņ iniekus.

Katedrā les kapelas (kapelas) ir veltī tas astoņ iem lielā kajiem ordeņ a langiem (galmiem): vā cu, itā ļ u, franč u, provansieš u, anglo-bavā rieš u, Overņ as, aragonieš u, kā arī Kastī lijas, Leonas un Portugā les langiem. Mani ļ oti ieinteresē ja divas Aragonas kapelas skulptū ras - nepā rprotami kazaka izskata vī rieš a skulptū ra (ar garā m ū sā m un skujiņ u krē pē m), kā arī afrikā nietiski vī rieš a skulptū ra. Bezkaislī gais audiogids ziņ oja, ka abas skulptū ras uzsver ordeņ a varu pā r Ā ziju un Ā friku un simbolizē divus vergus. Lai gan es nekad neesmu dzirdē jis, ka kazaki bū tu nonā kuš i aragonieš u gū stā , tā pat arī viņ u mē ģ inā jumi uzbrukt Ukrainai. Jā , ļ oti aptuvens priekš stats bija viduslaikos spā ņ u tē lniekiem par Ā zijas iedzī votā jiem...Rakstī sim uz daiļ literatū ru. Katedrā les galvenā atrakcija ir slavenā mā kslinieka Dž uzepes glezna

org / wiki /% D0.9A% D0% B0% D1.80% D0% B0% D0% B2% D0% B0% D0% B4% D0% B6% D0% BE " rel="nofollow"> Karavadž o « Jā nim galvas nogrieš ana baptists "(1608). Š ī glezna ir viens no autora š edevriem un vienī gais parakstī tais darbs. Protams, pusotra stunda š ā dai padomei ir ā rkā rtī gi maz. Pē c katedrā les Republikas ielā , garā m Republikas laukumam ar Centrā lo bibliotē ku un diviem britu artefaktiem (telefona bū diņ a un pastkastī te), mē s sasniedzam Kungu pili. Armory un citas izstā des jau ir slē gtas, mē s aprobež ojamies ar fotosesiju pagalmā , starp citu, ļ oti jauks pagalms. par Maltas Republiku par 8 eiro brī nos cik skaisti! ), pā rtikas veikals "Wembley Store" (vī luš ies, nebija angļ u sieru un cepumu, tikai parastie cepumi, tē ja un alkohols) un fotosesija Barakka dā rzos uz Lielā s ostas fona.

Ir pilsē tas autobuss (intervā ls 50-70 minū tes), alternatī va ir troš u vagoniņ š .

Taormī nas augš daļ a ir Corso Umberto I centrā lā gā jē ju iela.

No kuras augš ā vai lejā atiet stā vā s nogā zes ielas un alejas, daž kā rt pat kā pņ u veidā . Daudzas kafejnī cas un suvenī ru veikali, kuru galvenā vieta ir vietē jā keramika. Vē sturisko pilsē tas centru ieskauj divas arkas - Porta Catania (no dienvidiem, tikai 50 m no autobusu stā vvietas) un Porta Messina (no ziemeļ iem).

Galvenā s pilsē tas apskates vietas atrodas arī pa Corso Umberto I vai apkā rtē jā m ielā m (prioritā tes secī bā , ja braucat no autobusu stā vvietas): St. Stefano pils (Duci di Santo Stefano Palace), Sv. Nikolaja katedrā le, rā tsnams, Svē tā s Katrī nas Palazzo Carvaia baznī ca, Porta Messina.

Grieķ u amfiteā tra apmeklē jums ir maksas (10 eiro), tač u no tā paveras skats: lejup un pa labi uz Mazzaro pilsē tu (pludmales un luksusa villas), lejup uz Isolas salu (Isola Bella), lī dz Kastelmolas pilsē tai. , tieš i uz Taormī nas pilsē tu, pa labi un lī dz Etnas kalnam.

Pē dē jais vispā r netika skatī ts zemo mā koņ u un vieglas miglas dē ļ : - (

Pē c izbraukš anas no Porta Messina pa labi, lejaspilsē tā , uz promenā di, stiepjas Luigi Pirandello iela, kas ir pilsē tas marš ruta autobusu pietura (nejaukt ar tū ristu autobusu autobusu stā vvietu), kā arī pilsē tas funikuliera augš ē jā stacija. Ja nevē laties doties uz maksas pieminekļ a skatu laukumu, IX aprī ļ a laukumā (9. aprī lī laukumā ) ir pieejams bezmaksas alternatī vais skatu laukums.

Atgriež amies pa to paš u gā jē ju ielu, izklaidī gi no "Limoncello" bezmaksas degustā cijā m katrā otrajā suvenī rā : -. Un pastkartes un pastmarkas meklē jumos tradicionā lajai izbraukš anai mā jā s. Pastkarte, uz š odienu, nav atnā kusi: - (Tā kā ieraš anā s Mesī nas ostā bija agri, pē cpusdienā vē l bija laiks pastaigā ties pa pilsē tu.


Mesī nu smagi nopostī ja 1908. gada zemestrī ce, tā tika uzcelta gandrī z no jauna. Attiecī gi tajā nav ļ oti vecu ē ku, tā s neatkā pā s tā lu no ostas, tikai gā ja daž us kvartā lus dziļ ā k.

Redzē ts: Kristo Re bazilika (Tempio Votivo di Cristo Re), Katalā ņ u pasludinā š anas baznī ca (negaidī ti apaļ a, Itā lijā neredzē ta, š ā das formas baznī cas izplatī tas Horvā tijā , Bulgā rijā , Grieķ ijā ), Palazzo Zanca Izbrauca no Mesi jau plkst. vakarā , izbraucot cauri Mesī nas š aurumam (apmē ram 9 km, atdala Sicī liju no kontinentā lā s Itā lijas), vakara gaismas abā s š auruma pusē s izskatī jā s iespaidī gi.

8. diena. Š odien ir Neapole (06:30-13:30). Nevaru izskaidrot tik agru ieraš anos, bet, no otras puses, ceļ ojumam uz Pompeju nebū s liela karstuma. Bet mē s to neplā nojā m, nolē mā m pastaigā ties pa Neapoli, lai redzē tu to, ko pē dē jo reizi neredzē jā m pirms 2 gadiem.

Kā zinā ms, Neapoles kruī za osta – viena no ē rtā kajā m loģ istikas ziņ ā Eiropā , jo, izkā pjot krastā , tu atrodies gandrī z pilsē tas centrā . Tomē r arī š eit mū s sagaidī ja pā rsteigums.

Laineris bija pietauvots ostā , bet nevis vietā , kas kartē atzī mē ta kā "terminal crociere" (manuprā t, nozī mē "kruī za terminā lis"), bet vietā ar atzī mi "terminal traghetti". Proti, lī dz vē lamajai vietai bija jā dodas 800 metrus, tā pē c pastaiga pa Itā lijas ne tī rā ko promenā di ievilkā s nedaudz ilgā k: ar tā da paš a nosaukuma metro staciju dodamies uz via Medina, kas pamazā m pā rvē rš as par via Monteolivetto.

Neapole apstiprina Itā lijas noziedzī gā kā s pilsē tas titulu - padoš anā s tiek noapaļ ota lī dz 10 centiem par labu (nekur citur citā s pilsē tā s (Itā lija), uzvedieties diezgan rupji, mē ģ inot iebilst - nekavē joties pā rstā j saprast angļ u valodu. Visbeidzot, plkst. mē rķ is Vispirms apmeklē jiet klostera baznī cu (bezmaksas) Viss ir ļ oti askē tiski.


9:00 tiek atvē rts klostera pagalms (klosteris) apmeklē jumam. Ieeja - 6 eiro, bet grupā m - 3.50. Nav skaidrs, no kura skaitļ a grupa startē - 6 no diviem, un aiz manis bija 7 itā ļ u kompā nija - 3.50...Klosteris ir pazī stams ar krā sainiem flī ž u paneļ iem, kolonnā m un apelsī nu koku dā rzu. Pie klostera tika atklā tas senā s pirtis, klosterī ir grā matnī ca un klostera izstrā dā jumu (grappa, konditorejas izstrā dā jumi, smarž as) veikals. Ko pamanī ju - visi pā rdevē ji veikalos un biļ eš u aģ enti pie ieejas - vī rieš i, acī mredzot raž oš anā nodarbinā tas sievietes: -).

Atgriež amies pa to paš u ceļ u uz Matteoti laukumu (neapolieš u garš u absorbē jot trokš ņ a, novecojuš u veco kvartā lu un tajos ne pā rā k organiski iebū vē tu modernu 8-14 stā vu ē ku veidā ). Pē c nā kamā tī kla OVS apmeklē juma Matteotti laukumā nogriež amies uz jū ru pa Sanfelice ielu.

Š eit viss ir pieklā jī gā k, daudzas vecas, tradicionā las Neapolei, 8 stā vu ē kas "jū gendstila" stilā , pasaulslavenu firmu biroji, boutiques, iestā des. Pā rsteidzoš i, ka š eit nav suvenī ru, kas redzami tikai Piazza del Gesu (starp Gesu Nuovo baznī cu un Santa Chiara klosteri).

Š ovakar ir pē dē jā nakts uz lainera. Pē c izrā des kuģ a teā trī (sā kuma laiks ļ oti ē rts - no 21:30) rē ķ inos ar uzņ emš anu no kuģ a kartes. Izrā dī jā s, ka viņ š gandrī z iekļ uva parā dos - kruī za cenā nav iekļ auti dzeramnaudas - aptuveni 140 USD no diviem par visu marš rutu. ES atsakos. Jo, pē rkot kruī zu, viņ š precizē ja, ka dzeramnauda ir iekļ auta.

Nolemjam mē ģ inā t atstā t savu bagā ž u viesnī cā , kurā pavadī jā m nakti pirms kruī za. Par laimi, dež urē ja tas pats darbinieks, kurš bija mū su norē ķ inā š anā s dienā . Viņ š mani atpazina un atstā ja manu bagā ž u. Par ko viņ š ir ļ oti pateicī gs un 10 punktu rezervē jumā J. Atlikuš ais laiks pastaigā jieties pa centru, gar krastmalu. Visbeidzot, vilciens.

Izbraucot no Dž enovas ieraugā m bē dī gi slaveno "Morandi tiltu": - (. Ceļ š nav ī paš i palicis atmiņ ā , ja neskaita skaistu seno pili-klosteri pie Pā vijas. minū ti vē lu Mums laiks kritisks, jo č eka -iebraukš ana Milā nas viesnī cā lī dz pulksten 19:00 (vilciens ierodas pulksten 17:44). >

10. diena. Tikai š odien izbraukš ana. Milā nas centrā lā daļ a - Malpiensashuttle - Malpiensas lidosta.

Lidostas nesteidzī gie darbinieki, ilgu laiku mocī tā js, reģ istrē jot pasaž ierus, negaidī tā atpazī š ana rindā lielas grupas (> 10 cilvē ki) kreiseru no mū su lainera.


"Noguris" Boeing reiss Milā na-Kijeva, stjuartes arī ar noguruš ā m sejā m, gandrī z pilnī ga Eiropas pasaž ieru neesamī ba lidojumā , mū su "neuzbā zī gais serviss" uz klā ja, no kura tik pieraduš i pē dē jā s 10 dienas (tagad ir ar ko salī dzinā t ! ). Vē l daž as stundas un piezemē š anā s ar pē kš ņ u strauju spiediena kritumu salonā , kas bū tiski pasliktinā ja daudzu paš sajū tu (pirmo reizi ar to saskaroties, nezinu, kā ar š o parā dī bu tikt galā ), un ir robež a un labi zinā mais Sky Bus.

Nu mums izdevā s pieskarties "saldajai dzī vei", justies lī dzvē rtī gi tū ristu vidū visā pasaulē , redzē t, kā var optimā li optimizē t ceļ ojuma laiku (katru dienu - jauna pilsē ta ar 6-8 stundā m brī va laika), un pā rcelš anā s (pā reja) ne dienasgaismā.

Nezinu, vai kā dreiz izmantoš u š o ceļ ojumu veidu, vē l nav atkarī bas no kruī ziem, ir vē lme turpinā t atklā t jaunas pilsē tas un valstis

Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Генуя. Биржа
Генуя. Palazzo San Giorgio
Генуя. Вид с моря
Марсель. Собор Нотр-Дам де ла Гард
Марсель. Кафедральный Собор
Марсель. Дворец Лоншан
Современные жилые дома Марселя. Практически центр города
Маон. Мэрия города
Оперный Театр Маона (один из старейших в Испании). У входа - скульптура Мельпомены
Маон. Ворота Сан-Рокко
Маон. Францисканский Собор
Маон. Вид на Порт
Балконы Маона. На вторых этажах -самые красивые
Виды полуострова Менорка
Знаменитые
Кальяри. Мэрия
Городской транспорт на острове Сардиния
Кальяри. Бастион Сен-Реми
Кальяри. Доминиканский монастырь и Семинария
Кальяри. Вид на жилые кварталы и Stagno di Molentargius
Кальяри. Слоновья Башня подобно настоящему слону любит прятаться за деревьями :-))
Кальяри. Кафедральный Собор
Кальяри. Весь город на одной фотографии
Валетта. Подобные автобусы ездили по дорогам Мальты до 2010 года
Валетта. Вид на орудийную батарею и Великую Гавань (Grand Harbour)
Валетта. Кафедральный Собор Св. Иоанна
Валетта. Кафедральный Собор Св. Иоанна
Валетта. Внутренний двор Дворца Великого Магистра
Артефакты из британского прошлого Мальты
Знаменитые
Вид с Верхних Садов Баракка на город Флориана и Собор Св.Публия
Таормина. Кафедральный Собор
Таормина. Palazza Carvajo
Mazzaro. Пляжный район Таормины
Таормина. Фуникулер
Таормина. Античный Театр
Вид с Античного Театра. За облаками спрятался Этна
Таормина. Вид сверху
Таормина. Porta Messina
Неаполь. Castel Nuovo (Новый Замок)
Неаполь. Внутренний двор монастыря Святой Клары
Кальяри. Башня Сан-Панкрацио
Неаполь. Во дворе монастыря Св.Клары
Неаполь. Во дворе монастыря Св.Клары
komentāri (38) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums