Vecās Korfu automašīnas. Otrā daļa

05 Jūlija 2019 Ceļošanas laiks: no 16 Jūlija 2018 ieslēgts 01 augusts 2018
Reputācija: +6016.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Stā sta turpinā jums tiem, kam patī k ī stas dzelzs maš ī nas, kurā m nobraukums ir 100 tū kstoš i km. tikai skrē jiena beigas.

Sā ciet š eit >>>

MINI MOKE . Raž ots Lielbritā nijā no 1964. lī dz 1968. gadam. Austin Mini tika ņ emts par bā zi. Britu auto klasei "Beach buggy" klimatisku apsvē rumu dē ļ nebija panā kumu. Bet Austrā lijā tas tika izlaists lī dz 1981. gadam. Pē c tam raž oš ana pā rcē lā s uz Portugā li, kur to raž oja lī dz 1993. gadam.

Tiks metā ls. Asi stū ri. Skaidrs, ka dizaineri neapgrū tinā ja droš ī bu. Centrā ir klasiskā Minikian spidometra panna.

Auto varē ja iegā dā ties gan saliktā stā voklī , gan tā sauktā veidā . "Kit Kara". Tas ir detaļ u komplekts kastē . Cena bija atkarī ga no automaš ī nas salikš anas pakā pes

1978.  gadā parastais Austin Mini Vā cijā maksā ja DM 7490. MINI MOKE komplekta auto visnepilnī gā kajā komplektā cijā maksā ja 6500 DM. Gatavā veidā tas maksā ja 1.800 DM.


Mazda T600. Raž oš anas sā kums 1931. gadā . Š ī konkrē tā modifikā cija tika izgatavota no 1957. lī dz 1974. gadam. Lē ts, uzticams trī sriteņ u kravas automobilis. Kas svarī gi - paņ em diezgan daudz kravas, un nodokļ i nav kā no maš ī nas, bet kā no motocikla. Ietaupa! Š ī vienī ba darbojas lieliski. To izmantoja vectē vs un viņ a vecmā miņ a ciema svē tkiem. Aizmugurē sē dē ja divi pusaudž u mazbē rni.

Š eit ieradā s vectē vs. Š ī ir gatavoš anā s svē tkiem par godu Paraskevai Pjatnicai - vairā ku apkā rtē jo ciematu patronesei. Fotogrā fija ī sti nenovirzā s no tē mas. Arī š ā da veida transportlī dzeklis.

Iesmus rotē sarež ģ ī ta ķ ē des transmisija no elektromotora.

Citroen GS. Raž oš anas gadi 1970 - 1980. Gada auto Eiropā.1971. Uzsā kot raž oš anu, tas bija tehnoloģ iski progresī vā kais auto savā klasē pasaulē . Ir izlaists nedaudz mazā k par 2. miljons

Man, neskatoties uz ievē rojamo vecumu, automaš ī na izskatā s diezgan moderna.

Diemž ē l nav kustī bā .

Slavenā viena spieķ a Citroen stū re. Skats neparasts, bet domā ju, ka š ā di stū rē t nav ī paš i ē rti.

FIAT 127. Raž oš anas gadi 1971. - 1987. Gada auto Eiropā.1972. gadā (kaut kur Dienvidamerikā raž oja lī dz 1996. gadam) Galvenais dizaineris - Dante Dž akosa, par kuru jau rakstī ju pirmajā daļ ā . Tieš i viņ š veidoja FIAT 500, uz kura pamata tika izveidots mū su kuprī tais Zaporož ecs.

Noteikti neesmu kustī bā .

Jo tika nozagta stū re. Bet viņ i pameta magnetofonu. Ne mū su veids.

Toyota Corolla, ap 1975. (precī zi neatceros). Uz tā s dedugans nonā ca pie tē jas, vī na dzerš anas un dzerš anas zem plaš ā olī vkoka kopā ar citiem dedugā niem. Es viņ u tur redzē ju katru dienu. Es runā ju ar viņ u. Š ī ir viņ a pirmā un š ķ ietami pē dē jā automaš ī na. Viņ š to iegā dā jā s savā divdesmit piektajā dzimš anas dienā . Netaisā s mainī ties. Priekš kam? Jaunā s iekā rtas stā voklis.

Un salonā nav dū mu. (Lai gan maz ticams. Grieķ ija ir smē ķ ē još a valsts).

(Š eit ir sasodī ts bubulis!! ! ! Manai automaš ī nai ir 5 gadi, un stū re ir nolietota un izskatā s sliktā k nekā š ī s pirmsū dens Korollas stū re. )

Lancia Delta pirmā paaudze. 1979 - 1994. Super auto. Sapņ ot. Orgasms. Prieks. Delta - dā rga, nervoza, sasodī ta. Bet nopietni. Viņ as versija Lancia Delta Integrale uzvarē ja rallija klasē visur, kur bija iespē jams uzvarē t.


Izstrā dā jis Dž ordž eto Dž udž aro. Š is cilvē ks dizainā ir kā Plisecka baletā .

Un tik necildenas beigas š im konkrē tajam gadī jumam. Nokļ uva dubļ u nogruvumā . Nā ve ir neheroiska. Lī dzī gi kā nomirt no saindē š anā s ar desu, kam beidzies derī guma termiņ š .

Viņ a izskatī jā s š ā di. img src="/newimg/3/1200x800/00/02/50/02/2500297.jpg" />

Ford Taunus TS. Raž oš anas gadi 1970. - 1976.

Ford Motors Co Rietumvā cijas nodaļ as vadī ba. nolē ma izveidot t. s. pasaules auto. Lai viņ š bū tu interesants gan vā cietim, gan anglim, gan indietim, gan argentī nietim. Viņ iem tas izdevā s. Taunus bija uzticama, skaista un lē ta automaš ī na. Tā s dizainu veidojis tā ds briesmonis kā Maestro Luidž i Kolani. (Par viņ u nerakstī š u, jo par Kolā ni nevar ī si rakstī t).

Tie bija pā rliecinoš i panā kumi. Miljonu pā rdoš anas apjoms. Un ideja par Ford emblē mas nepiekarinā š anu š ai automaš ī nai izskatā s vē l dī vainā ka. Uz viltus radiatora plī vo Ķ elnes pilsē tas ģ erbonis. Nav skaidrs, kas motivē ja veidotā jus? Bija kauns par mā tes uzņ ē mumu vai lepojā s ar mū su pilsē tu....

Katram no mums ir pazī stama vecmā miņ a, kura ikvienu mikroautobusu izsauc RAFIK. Tā tad......

Otrā s paaudzes Ford Transit. 1965 - 1978. Eiropā populā rā kais mikroautobuss un furgons. Tas bija (ir) tik populā rs, ka daž ā s Eiropas valstī s visus mikroautobusus sauc par Tranzī tiem. Saskaņ ā ar š ovu Top Gear; Anglijas policija ziņ oja, ka 70.  gados 95% no visā m laupī š anā m, kurā s noziedznieki izmantoja automaš ī nu, bija saistī tas ar š ā da veida Ford Transit.

Piaggio Ape TM . Itā ļ u trī sriteņ u kravas automaš ī na uz motorollera bā zes. Raž ots no 1948. gada lī dz š im ar izmaiņ ā m, protams. Ja č etrdesmitajos gados tas tika pirkts no nabadzī bas, tad tagad tas daž reiz ir vienī gais transports, kas var izbraukt pa š aurajā m Eiropas ielā m.

Neskatoties uz nelielo izmē ru, tas var uzņ emt pietiekamu daudzumu kravas. Pilotu kabī nē , lai gan ir motocikla stū re, automaš ī nas sē deklis ir dubultā . Ir pat komforta elementi pelnu trauka un tī rī tā ja veidā .


Iepriekš ē jā s modifikā cijas nosaukumā nebija garlaicī gs saī sinā jums, bet gan ī paš vā rds. Klausieties, kā tas izklausā s - Piaggio Ape Kolesino. Uzreiz prā tā nā k visā di Pinokio un Č ipolino.

Volkswagen T 2. Raž oš anas gadi 1967 - 1979. Tika saraž oti vairā k nekā.2, 5 miljoni automaš ī nu. lietas. Uzticams, ietilpī gs, salī dzinoš i ē rts. Viņ am ļ oti patika hipiji. Daudzi cilvē ki Volkswagen T1 kļ ū daini sauc par hipimobili. Tā nav taisnī ba. T 1 patieš ā m bija hipijiskā ks izskats, tač u viņ a raksturs bija diezgan kaprī zs un uzticamī ba bija zema. Jā , un pirmie hipiji parā dī jā s seš desmito gadu beigā s, septiņ desmito gadu sā kumā , kad T 1 jau sen bija pā rtraukts.

Daihatsu Taft. 1974 - 1984 . Mazs, š ķ ietami vieglprā tī gs SUV. Tikai viņ am ir rā mis, atsperes, cietas asis, iesprauž ama pilnpiedziņ a un nolaiš ana. Ideā ls variants tiem, kam vajadzī gs ī sts nelietis kompaktā izmē rā par zemu cenu. Š ī ierī ce ceļ oja gar krastu un piepildī ja skā bekļ a balonus nirē jiem.

Peugeot 305.1977–1994. Franč u atbilde uz Volkswagen Jetta. Ļ oti skaists un lī dzsvarots auto.

Diemž ē l nav kustī bā .

Ford F-600. Raž oš anas sā kums - piecdesmitie. Mums interesantā kā vienī ba. Fakts ir tā ds, ka š ī kravas automaš ī na kalpoja par pamatu un piemē ru mū su dizaineriem, veidojot leģ endā ro ZIL 130. Arī Ford dzinē js tika gandrī z nokopē ts. Arī.130. dizains sā kumā gandrī z atkā rtoja Ford formas, bet pē c tam dizaineri to saprata un izdarī ja nedaudz savā dā k.

Š ķ iet, ka vecais vī rs ir gandrī z kustī bā .

Tā lā k ir divi dī vaini neidentificē ti transportlī dzekļ i. Viens no tiem ir visu riteņ u piedziņ a. Kas tas ir, kas tas ir, es nezinu. Bet abi š ie pepelā ti ir kustī bā . Es viņ u satiku pavisam nomaļ ā ciematā , kur ciema iedzī votā ju galvenā nodarboš anā s bija kumkvatu audzē š ana. Tā pē c es tos nosaucu par Kumquatmobiles.

Tas arī viss. Bija daudz pikapu fotogrā fiju. Korfu parasti ir visu zī molu un vecumu pikapu rezervā ts. Bet tie ir gandrī z identiski no sejas. Tā pē c es to nepublicē š u.


Š ī s automaš ī nas ir tā das paš as atrakcijas kā , piemē ram, skaista palma. Vai vē sturiskie akmeņ i. Bet man un tā diem cilvē kiem kā es š ī s automaš ī nas ir daudz interesantā kas par palmā m un akmeņ iem.

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Līdzīgi stāsti
komentāri (10) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums