nerūpējies par klientiem!

Rakstīts: 22 novembris 2010
Ceļošanas laiks: 9 — 15 augusts 2010
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 2.0
brī niš ķ ī gs ceļ ojums uz Eiropu, ko lutinā ja viesnī cas attieksme pret saviem viesiem! Mē s bijā m viesnī cas viesi vairā kas dienas. Kas pā rsteidza: bufetes organizē š ana brokastu laikā vai drī zā k tā s neesamī ba. Vienmē r nepietiek tases, karotes, verdoš a ū dens. Biju gatava izmazgā t krū zī tes sev un dē lam, lai normā li un laicī gi pabrokastotu, jo ē st nevajag daudz, galvenais izdzert tē ju. vairā kas reizes prasī ju reģ istratū rā , kad bū s krū zes! ! ! beigā s, izdzirdot, ka tie ir, viņ a uz brī di novē rsā s no galda un pazaudē ja somu ar dokumentiem, naudu, plastikā ta karti u. c. . Ieraugot videokameru, viņ a palū dza noskatī ties ierakstu, uz kuru viņ a saņ ē ma atbildi: bez izziņ as no policijas, kundze, tas nav iespē jams (! ). Saņ ē musi izziņ u no policijas par zā dzī bu, ieraksts nekad netika nopratinā ts, viņ a mani pierunā ja divas dienas! Vai nu nav vadī tā ja, tad kā di citi iemesli. Rodas jautā jums, vai š veicaram ir kā ds sakars ar zā dzī bu? Kā par to jū tas viesnī cas ī paš nieks? Mani neinteresē , kā pē c reģ istratū ra piesedz zā dzī bu, diez vai viņ š no manas somas kļ uva ļ oti bagā ts (skaidras naudas nebija daudz, karti uzreiz nobloķ ē ja), bet netī rs iespaids par viesnī cu palika !!! ! ! Par somu man vienalga: atjaunoju dokumentus, nauda ir kas nā k, mani pā rsteidza attieksme pret ciemiņ iem un gribas jautā t: vai video kamera ir tikai tā pē c, lai viesi nepaņ emtu gabalu desu vai ā bolu no restorā na? NEVIENAM NEIESAKU Š O VIESNĪ CU KOPĀ AR VISU KAMPEĻ U TĪ KLU: POLITIKA VISUR IR VIENA - KLIENTS NESPĻ AUJ!! ! !
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu