Personā ls ir draudzī gs. Vē los atzī mē t Ebru meitenes darbu reģ istratū rā . Viņ a ir gudra.
Viesnī cā atpū tā mies no 24. augusta lī dz 3. septembrim, kopā ar vī ru.
Ekskursija tika rezervē ta neatkarī gi. Lidojums Turkish Airlines, iesaku.
Viesnī ca maijā tika rezervē ta ar super atlaidi. Mums š eit ir ļ oti paveicies!
Mums bija istaba jaunajā Rivier Suite 4 * ē kā . Tū lī t uzrakstī š u par š o viesnī cu. Mums personī gi tas bija pilnī gs prieks. Plaš s 2 istabu komplekts, panorā mas logi, viss darbojā s labi. Tī rī š ana bija kvalitatī va, mini bā rs tika papildinā ts katru dienu. Lielisks skats no loga.
Un pats galvenais, pilnī ga relaksā cija. Jū s sē dē jat vakarā bā rā pie vī na glā zes, skan mierī ga mū zika, skaists apgaismojums, bez trokš ņ a un kņ adas. Vienkā rš i klase!! !
Un tagad es rakstī š u par galveno viesnī cu.
Ko lai saka, lieliski!
Restorā ns ir lielisks. Milzī gs paldies pavā riem par š o darbu. Personī gi viesmī ļ i pret mums izturē jā s labi, no dzē rieniem zinā ja, ko ņ emt lī dzi (vienmē r centā mies ē st vienā istabā ) Turcijā bijā m daudzā s viesnī cā s, pirmajā pieciniekā , bet te ē diena pā rpilnī ba ir neslavē jama.
Jū ra ir lieliska. Ieeja gluda, smiltis, ū dens tī rs, daudz sauļ oš anā s krē slu, sauļ ojā mies uz mola, lieliski dī vā ni. Pludmalē vienmē r ir glā bē js.
Netā lu no pludmales ir bā rs, ir bezalkoholiskie dzē rieni un alus.
Parka teritorijā ir bā ri un restorā ns, mē s negā jā m, es neko nevaru pateikt. Uz parku pastā vī gi kursē marš ruta autobuss, brauciens no galvenā s viesnī cas aizņ em 2-3 minū tes (gā jiens lī dz parkam no viesnī cas 5*6 minū tes) Parks lielisks, daudz izklaides bē rniem un pieauguš ajiem.
Viesnī ca mums patika. Es ieteiktu to draugiem.
Paldies visam viesnī cas personā lam par lielisko darbu.
Š is nav mū su pirmais ceļ ojums uz Antā liju un Turciju. Antā lijā ieradā s 9:30. Bija problē mas ar bagā ž as izsniegš anu. ODEON gids mū s nesagaidī ja un aizbrauca bez mums, lai gan bijā m samaksā juš i par pilnu ekskursijas paketi. ODEON gids mū s nekur neaicinā ja, neaicinā ja uz kā dā m ekskursijā m un par to neinformē ja. Viesnī cā bijā m 12:30, numuriņ u izsniedza tikai 16:30. mū s izmitinā ja vē lu.
Sā kš u ar Aska Lara Spa 5 * viesnī cas mī nusiem. Viesnī ca atrodas 3. lī nijā . Paš as istabas platī ba 14 m2. Š ī ir 2-vietī ga istaba. Treš ajam pieauguš ajam vispā r nav vietas. Un mē s bijā m 3 pieauguš ie. Treš ajai personai viņ i nolika bē rnu dī vā nu, salauztu un ī su, kas nepā rtraukti č ī kstē ja. Tū risma aģ enti pā rspī lē viesnī cas numurus un ieraksta lielu 23 m2 platī bu. Reģ istratū rā strā dā gan profesionā ļ i, gan neprofesionā ļ i, viņ i ir rupji un neatbilst savam amatam. Viens no viņ iem ir Denizs (no Ukrainas), kurš nevē las un nevar runā t ar tū ristiem no Krievijas. Un arī viņ as priekš nieks Hysni, kurš izdara spiedienu uz tū ristiem no Krievijas. Viņ š arī ir neprofesionā ls, analfabē ts, neizglī tots cilvē ks, dusmī gs, nodarbojas ar provokā cijā m un tū ristu diskriminā ciju. Š ie 2 cilvē ki ir ļ oti bī stami cilvē ki tū ristiem. Es lū dzu izpilddirektoru noņ emt š os cilvē kus no darba. Jo tie ir nepieredzē juš i un neprofesionā li cilvē ki, kuri nevar vienkā rš i komunicē t ar tū ristiem.
Galvenajā ē kā , vispā rē jā restorā nā , tū risti no NVS, Moldovas ķ er ē dienu ar rokā m. Š ī ir ļ oti neglī ta bilde. Pat pretī gi.
Daudz muš as lidoja un sē dē ja virs produktiem.
Galvenajā ē kā , vispā rē jā restorā nā , sieviete no Kirgizstā nas, kas cep pankū kas uz grila, tikai š ķ audī ja un klepoja ē dienu. Uz mū su replikā m viņ a atbildē ja, ka ja š ķ audot tur muti ar rokā m, tad rokas bū s baktē rijā s, tad iznā k, ka lai mikrobi krī t uz pā rtikas un inficē tū ristus?
Restorā nā strā dā arī neprofesionā li un rupji cilvē ki, tie ir galvenā s ē kas restorā na direktori Bulents un Gurkans, kuri nevar normā li uzvesties ar tū ristiem, rupjī bas saskarsmē un nekaunī ba sarunā s ar tū ristiem. No š ķ ī vjiem, kurus tū risti nav ē duš i, ī paš i saldumus, baklavu, viņ i, š ie direktori, piespiež restorā na darbiniekus š os saldumus, ē dienus un dzē rienus likt atpakaļ kopē jā paplā tē . Viņ i paš i, ģ enerā lrestorā na direktori, mums to ne par ko nebaidoties atzinā s un neslē pj. Tas ir ļ oti bī stami, jo nav zinā ms, ar ko slimojis cilvē ks, kurš neē da š o saldumu vai ē dienu. Tas ir tieš s sanitā rā rež ī ma pā rkā pums. Mū su pē dē jā dienā , 07/04/2017, darbinieks, kurš atver restorā nu, viņ am ir 30 gadi, diemž ē l mē s nezinā m viņ a vā rdu, garš un blī vs, sā ka saukt mū su dē lu savā veidā . Es viņ am aizrā dī ju un viņ š aizgā ja. Mans dē ls ne pie kā nav vainī gs, kluss un mierī gs puisis, klusi sē dē ja un pē kš ņ i viņ u apsaukā ja. Ļ oti apkaunojoš i un pretī gi. To izdarī ja analfabē ts un neizglī tots, slikti audzinā ts, nekulturā ls cilvē ks. Tie visi norā dī ja, ka sliktie un neprofesionā lie cilvē ki ir jā atlaiž no viesnī cas, jo. nevar sazinā ties un strā dā t ar tū ristiem, viņ i sabojā jū su viesnī cas seju.
Telpas uzkopš ana. Kad uz 4 dienā m apkopē ja devā s uz savā m mā jā m uz brī vdienā m, mū su istabu neviens netī rī ja 4 dienas. Vannas komplekti, dvieļ i un š ampū ni tika likti nevis 3 cilvē kiem, vienai personai. Divas dienas viņ i aizmirsa ielikt dvieļ us un š ampū nus. Tā pē c š ī viesnī ca nav tik lielas naudas vē rta, ko tū roperatori tik dā rgi pā rdod. Par sevi un viesnī cu, paš as viesnī cas personā lu tiek rakstī ts daudz labu atsauksmju. Tā pē c neuzticieties atsauksmē m. ODEON tū roperators Turcijā savu darbu veic neprofesionā li, ī paš i darbiniece Olja, kura rupji izdara psiholoģ isku spiedienu uz tū ristiem, ja kaut kas viņ iem neder.
Centieties nelidot ar Royal Flight un Ural Airlines. Tū ristu bagā ž a biež i pazū d no Royal Flight, un no Ural Airlines no tū ristiem ņ em (plē st) papildus naudu par sē dvietā m un bagā ž u, ja nepiekrī t, sā k baidī ties, ka viņ us izņ ems no lidojuma un š antaž ē s, lai varē tu izspiest pē dē jo naudu no tū ristiem. Viņ i barojas ar bojā tu pā rtiku. Izlasiet atsauksmes par viņ iem, un jū s sapratī sit.
Tagad pozitī vas puses. Pati viesnī cas teritorija ir tī ra un liela, viss apstā dī jumos un baseinos.
Vē los izcelt ī stus savas jomas profesionā ļ us. Osmans, draudzī gs, kompetents darbinieks, strā dā š ī s viesnī cas reģ istratū rā . No atlī dzī bu dienesta š ī ir burvī ga, maiga un mī ļ a Raisa Aleksandrovna, viņ a ir profesionā la, kompetenta un izglī tota darbiniece, kas risina visas jū su problē mas un jautā jumus. No galvenā vispā rē jā restorā na vē lē jos izcelt profesionā ļ us un vienkā rš i labus cilvē kus. un draudzī ga meitene, liels paldies viņ ai par smaidu, kā arī viņ u amata meistari ir Mehmat Khalil, Fatih Uaniq, Burak, Shahin, Sezai. A la carte restorā nā zivju restorā nā vē los atzī mē t profesionā ļ us Levent, Yunus, Onur. Viņ i lieliski gatavo garneles un lasi, un vispā r ar viņ iem viss ir garš ī gi, un apkalpoš ana ir augstā kā lī menī . vienmē r nā ca klajā un jautā ja ko vajag un ko vajag patī k. Ļ oti apzinī gi puiš i. Liels paldies viņ iem. Turku A la carte restorā nā vē los atzī mē t izcilos sava amata meistarus, profesionā ļ us, š is ir restorā na š efpavā rs, diemž ē l nosaukumu nezinā m, kā arī pavā re, kas gatavoja gardus jē ra iesmus, lula kebabs un citi garš ī gi salā ti un pitas maize. Brokastī s 7:00 mū s apkalpoja jauns draudzī gs puisis, 20 gadi, diemž ē l vā rdu nezinā m, ļ oti jauks un draudzī gs puisis, kuram arī esam ļ oti pateicī gi par apkalpoš anu un laipnī bu.
Galvenajā ģ enerā lrestorā nā bija 10 veidu augļ i, ķ irš i, arbū zi, melones utt. Katru rī tu spiesta apelsī nu sula, laš a zivs, zilais siers un cita veida sieri, apmē ram 10 veidi, medus ar š ū nā m. Trī s musulmaņ u svē tku dienas bija ļ oti skaisti un garš ī gi pagatavotas (lasis, lula kebabs, kā postu tī teņ i no baklaž ā niem, pipari, tomā ti. Š ajā s dienā s uz galdiem bija viss nepiecieš amais brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s.
Lieliska telpu uzkopš ana. Vē los atzī mē t izcilo un profesionā lo, enerģ isko darbinieci Fatmu, kura vienmē r mū s sagaidī ja ar smaidu un jokiem. Mū su istabā vienmē r bija skaisti ziedi, tī ri dvieļ i un pilns vannas piederumu komplekts, zobu birstes un pastas, skū š anā s komplekts, š ampū ni, losjoni, ž elejas, ziepes, tualetes papī rs. Ī paš s paldies un uzslava viņ ai. Atzī mē jam arī uzkopš anas darbinieci Ayselu, arī viņ a ir pateicī ga un uzslavē ta par profesionā lo darbu.
Vē los atzī mē t Saida izcilo darbu, kurš viesnī cā strā dā aitā das mē teļ u un ā das veikalā , savas jomas profesionā lis. Lielisks veikals un produkts: ā da un kaž okā das.
Visiem mū su dā rgajiem viesnī cas darbiniekiem liels sveiciens no Maskavas.