Jautājums o Šarm eš Šeiha

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
10597 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Kurā viesnīcā jūs bija patīkami pārsteigts par privilēģijām, ko saņēmāt, kad atgriezāties? Un kura viesnīca neattaisnoja cerības jūsu nākamajā apmeklējumā?
Kurā viesnīcā jūs bija patīkami pārsteigts par privilēģijām, ko saņēmāt, kad atgriezāties? Un kura viesnīca neattaisnoja cerības jūsu nākamajā apmeklējumā?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
15 abonenti  • prasīja 2021-06-113 gadā atpakaļ
Atbildes  •  44
аватар Pachok
"Un tu Brūte!" :)
Kas visus bombardē ar šīm privilēģijām? Trīs jautājumi pirmajā lapā.
Par tēmu - Reikartz viesnīcas augstu vērtē savus viesus. Un tas izpaužas vislabākajā veidā - naudā :) Bonusa lielums Reikartz Club kartē tieši atkarīgs no iepriekšējo apmeklējumu skaita. Mums jau ir 20 procenti. Tie. samaksājuši 2000 par nakti viesnīcā, mēs saņemam 400 UAH
uz kartes un tos varam tērēt restorānā, bārā, spa, masāžā jebkurā ķēdes viesnīcā visa gada garumā.
Nu, numura izvēle, protams, darbojas.
аватар mindguru
Pačok, vienkārša atbilde. Cilvēki ieradās viesnīcā otro reizi, maksājot 30 USD par nakti, un viņi vēlas, lai omāri un omāri, protams, tikko nozvejoti, izturētos kā pret honorāru, un viņi nepiekritīs nekam mazākam: "Mēs nenāksim uz atkal šī viesnīca." Nu nenāc! Vai tu kādu padarīsi sliktāku?
аватар ollennka
Vispār es vienmēr gribu redzēt kādu jaunu vietu atvaļinājumā, izņemot vienu reizi nebija vēlēšanās atgriezties kādā viesnīcā.
аватар mindguru
ollennka, te tēmā par Faranu sola sagaidīšanas šķīvi. Man šķiet, ka tas ir cienīgs iemesls atgriezties viesnīcā. Labi, ka krelles vēl nav perspektīvas.
аватар Pachok
Mani draugi 10. viesošanās reizē Šarm viesnīcā saņēma privilēģiju svinīgi iestādīt vārda koku :) Bet, baidos, tas nav tas, kas jautā par privilēģijām.
Patiesībā daudzās labās viesnīcās ir kaut kādi bonusi un citas programmas. Bet es neesmu pārliecināts, vai tas darbojas ar "paketēm".
аватар Vika284
vārda koks zinu tādu viesnīcu Iberotel
аватар V.Zolot
mindguru, par krellēm smejos līdz asarām :)) Egi tas praktiski nestrādā. Šeit, Maldivu salās, jau no otrās vizītes uz viena tīkla kūrorta salām, ir daudz priekšrocību, kas ir ļoti nozīmīgas visā pārējā.
аватар vezha2
Jā, atkārtoti apmeklējot viesnīcas, nav nekādu privilēģiju, ir bonusi augļu šķīvja veidā no viesnīcas restorāna, kas tiek pasniegts numurā.
Dažkārt, pērkot tūri, ceļojumu aģenti interesējas, vai tā ir atkārtota vizīte, un tad jautā, kādas ir vēlmes iekārtoties. Man šogad bija izbrauciens - gan ēka, gan grīda tika iedota pēc mana lūguma (atkārtota vizīte).
аватар moy_contakt
Pēdējā laikā braucam uz vienu viesnīcu un nemaz ne jau iespējamo privilēģiju dēļ, bet gan tāpēc, ka tieši šeit saplūda vairāki mūsu ģimenei ļoti svarīgi punkti uzreiz un citās šarmu viesnīcās šāda kombinācija vēl nav atrasta. No privilēģijām viņi zina mūsu preferences pēc skaita un dod iespēju izvēlēties no 2-3. Pēc darbinieku attieksmes viņi mūs atceras un visos iespējamos veidos cenšas iepriecināt bāros (atceras, ko vīrs dzer un kādās proporcijās jaukt) ēdnīcās es rezervēju mūsu mīļāko galdiņu, uzkopju sev ērtākajā laiks mums. Glābēji uz slidkalniņiem un baseiniem atceras bērnu vārdus, kas, protams, ir jauki. Protams, tās ir visas mūsu svētku patīkamās sastāvdaļas, īpaši ņemot vērā, ka šogad apkalpošana bija ļoti vidēja, taču tas mūs, varētu teikt, neskāra. Bet nemeklējiet privilēģijas, skatiet viesnīcu, kas atbilst jūsu prasībām, tas ir daudz svarīgāk.
аватар Slav_na
Pačok,
Tāpēc es nolēmu apvienoties
аватар Slav_na
Mani draugi 10. apmeklējuma laikā viesnīcā Šarmā saņēma privilēģiju svinīgi iestādīt personalizētu koku :) ===
Kā es saprotu, Royal Grande?)))
аватар Slav_na
par mani, ja kādu interesē
Royal Grande no otrās ierašanās uzlika "zelta" rokassprādzi, iekārtojās istabā pēc vēlēšanās (nu, protams, ne karaliskajā, bet labāk nekā pasūtīts), brokastīs tika dota svaiga sula un viņi bija atļauts pusdienot a la carte restorānā. no 3. reizes, kad stādāt koku, no 5. reizes - jūsu numurs kļūst personisks (pie durvīm piekar etiķeti)))
in Waterfalls - agrā reģistrēšanās, sagaidīšana, numuru izvēle, foto, katru dienu a la carte un vēlā izrakstīšanās
Sentido - agrā reģistrēšanās, sagaidīšana, numuru izvēle un vēlā izrakstīšanās
аватар annmushak
Senasatorā bez maksas uzlaboja istabu + šķīvis + numura sagatavošana naktij, t.i., saklāja gultu
аватар ollennka
annmushak, varbūt tieši otrādi izklāj gultu pirms gulētiešanas? Un tas ir kaut kā neloģiski.
Vairākas reizes mēģināju reģistrēties viesnīcu ķēžu lojalitātes programmās, bet viss kaut kā traucēja: vai nu tehniskas kļūmes, vai apstākļi neizturēja kādu, vai kādu citu nelaimi. Un pēc koronavīrusa un cūkas attieksmes pret manām trūkstošajām rezervācijām tādās ķēdēs kā Holiday Inn un Accor, es personīgi neticu nevienai lojalitātei viesnīcās.
аватар annmushak
ollennka, tieši otrādi, nu, tas ir, viņi ieradās, kamēr viņi vakariņās mainīja pludmales dvieļus un varēja mainīt dvieļus, ja bija uz grīdas (proti, mainīt un necelt, tas tiek pārbaudīts), un gulta bija apsegta
аватар Pachok
Ollenka, Hiltones pagodinājumi pret mums izturējās, es domāju, ka tas ir labi. Akcijas neatceļamā rezervācija Londonā tika atgriezta mīnus tikai viena diena, nevis astoņas. Bet es viņiem uzrakstīju uzreiz, kad viņi nolēma nebraukt, pat pirms lidojumu atcelšanas. Punkti karājas un tiek pagarināti. Arī Saskaņā ar punktiem, šķiet, viss kārtībā, tur nebija aktīvas bruņas. Viss Agoda konts ar visiem uzkrājumiem ir kaut kur, bet es nemaz neesmu pārliecināts, ka tas notika tagad. Varbūt pat agrāk, vienkārši nav lietots ilgu laiku. "Mūsu" viesnīca Kemerā ne tikai nepiedāvāja normālu cenu, bet arī uzpūta to pusotru reizi, salīdzinot ar iepriekšējo reizi. Un mēs tur devāmies, uz minūti, vairākus gadus pēc kārtas mēnesi! Bet viņi nebija pārsteigti, viņu lojalitāte vienmēr bija kliba. Lai nu kā, pēc koronas mēs tur dosimies, mīlam viņu ne jau par "privilēģijām".
аватар Pachok
YaSlavnaYa kad viņi iestādīja koku, bet tas bija sen, viesnīcu sauca Iberotel Grand Sharm. Varbūt viņš nomainīja vārdu, bet es neesmu pārliecināts, es nesekoju.
аватар ollennka
annmushak, es joprojām nesapratu, bet no rīta līdz vakariņām gulta bija nesaklāta? Vai arī pa dienu gulēji un izplatījies?
Pačok, zini, kas bija visbrīnišķīgākais šajā Covid bruņu stāstā? Visas netīkla viesnīcas mierīgi atdeva naudu par neatmaksājamām rezervācijām, un visas ķēdes viesnīcas teica - mēs uzlikām jums, lūk, kupons ar ļoti ierobežotu derīguma termiņu, bet mēs beidzam darbu.
аватар Pachok
Pie mums Ēģiptē bija tāpat - divas reizes dienā saklāju gultu un mainīju dvieļus. Bet arī sen un arī Hiltone :)
аватар Pachok
Ollennka, jā... Šķiet, ka tīkliem ir lielāka drošības rezerve. Ja godīgi, tas bija brīnums, ka nerezervēju Itāliju vasarai. Viņa visu vilka, rokas nesniedzās, bet mums ir diezgan liela kompānija ar bērniem un mājiniekiem, termiņš mēnesis, viesnīca nav lēta. Es nevaru iedomāties, kā izvilkt naudu no aviokompānijām par daudzām biļetēm un no viesnīcas par 5 numuriem...
аватар ollennka
Jā, nē, es vienkārši nevaru saprast, kāpēc ir jāklāj gulta pirms gulētiešanas, ja tik un tā cilvēks to izklāj, lai iet gulēt. Vispār man patīk tēma par gultas sagatavošanu miegam, Kenijā ir ļoti daudz vietu, kur šī paraža ir saglabājusies nacionālo parku namiņos: istabene atnāk vakarā, izklāj gultu, ieliek kājās apsildes spilventiņus. , konfektes uz spilvena, nolaiž aizkarus))). Milota.
аватар annmushak
ollennka, 2 reizes dienā! No rīta un vakariņu laikā. Tas ir, viņi gulēja pa dienu un viņi piesedza + mainīja dvieļus.
Viesnīcā bijām 2020. gada rudenī
аватар annmushak
Un arī vakarā atstāja saldumus
аватар Slav_na
Pačok,
jā, tagad tas ir Royal Grand Charm))). netālu no Il Mercato
аватар ollennka
annmushak, Jā, es ticu, es uzskatu, ka šī ir forša viesnīca)) Es nemēģinu par to šaubīties, bija jautājums par loģiku. Nu, labi, Austrumi ir delikāts jautājums.
аватар Vika284
Arī Iberotel Palace Šarmā regulāri viesi stāda koku un saņem sertifikātu, ka ir iestādījis koku
аватар Vika284
Konfektes nav priekšrocība. Dvieļu maiņa, gultas uzklāšana ir apkalpošanas līmenis viesnīcā, viesmīlības šķīvji un augļu grozi liecina par viesu uzmanību
Viesnīcas privilēģijas ir minimāls bezmaksas numura pagarinājums, tās ir bezmaksas procedūras SPA un ne tikai SPA, kas atrodas viesnīcas teritorijā, bezmaksas biļetes uz izrādēm, koncertiem, bezmaksas transfērs uz/no lidostas, tikšanās lidostas, tās ir papildu dienas/naktis kā dāvana atvaļinājumam viesnīcā, bezmaksas ekskursijas, galdiņu rezervācijas labākajos klubos un restorānos...
аватар annmushak
Vika284, labi, mēs reizē bijām ar draugiem, viņi ir citā istabā (pirmo reizi), nekas tāds nebija
Nez par kādām brīvām naktīm, ja lidojam somā
аватар annmushak
Speciāli meklēju, bet atkārtoju, mums istabiņa tika uzlabota bez maksas, bez papildus maksājumiem un pieprasījumiem. Viņi tikko teica, ka mēs uzlabojām jūsu istabu, jo jums tāda jau bija.
аватар Slav_na
par dvieļu maiņu, gultas uzklāšanu kā kārtējo servisu - piekrītu. Es nesaprotu, kā tas varētu būt savādāk. pat 4. ne tas foršākais tas bija lietu kārtībā
bet laipni gaidīti šķīvji un augļu grozi kā uzmanības zīme viesiem pēc viņu pirmās ierašanās — man šķiet, ka tā joprojām ir tikai greznība, ko viņi var atļauties
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Šarm eš Šeiha
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl