ES gribu iet mājās

11 Janvāri 2019 Ceļošanas laiks: no 25 Decembris 2018 ieslēgts 04 Janvāri 2019
Reputācija: +154
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Priekš vā rds.

Tie, kuri nav plā nojuš i tū roperatora organizē tos braucienus, nedodas uz pirmo rī ta tikš anos ar gidu. Un tie, kas ieradā s, pē c pusotras stundas reklā mas lekcijas Sunday Adelaja izpildī jumā saceļ saucienu. Priekš kam? Paņ em savu bē rnu un dodies sauļ oties. Vienkā rš i, ja tieš ā m vē laties personī gi sazinā ties ar “savu gidu”, atgriezieties pē c stundas vai divā m. Aizpildiet viņ am veidlapu. Tas ir viņ a darbs. Lai izvairī tos no pā rsteigumiem, izsvī trojiet iespē jamo braucienu sadaļ u. Un ceļ vedim nav ko aptvert, un nav arī konflikta.

Dosimies mā jā s no Š armas


2019.  gadā un, iespē jams, 2018.  gadā parā dī jā s jauns notikums, proti: IZDALĪ Š ANA no Ē ģ iptes, kas sabojā visu brī vdienu (2017.  gada beigā s tas vē l nenotika). Vienkā rš i kaut kas visam - Š arm eš Š eihas ostā parā dī jā s triki ar izbraukš anas grafiku. Ja regulā rie reisi tiek sadalī ti pa laiku, tad č arterlidojumi nez kā pē c veido 5 vai 6 lidojumus stundā , kas ir ± 1500 cilvē ki stundā (vē lā k bū s pauze vai vispā r tukš s kontrolpunkts).

Tikmē r š ie 1500 cilvē ki tiek izlaisti cauri diviem kontroles posteņ iem, tas ir, 750 cilvē ki katrā . Ja jū s pavadā t 10 sekundes vienam pasaž ierim, jū s saņ emat 2 stundas, un tas tā ir patiesī bā . Ja kā ds ir slē ptā ks, tad viņ š pusotru stundu sū c pa rindu. Lielā kā daļ a rindas ir runā š ana, un mazulis paslī dē s tik nemanots, tad mamma viņ am sekos, un tad koferis ar tē ti. Ī paš i interesanti bija itā ļ i, kuri pē c 2 stundā m pē kš ņ i saprata shē mu un ieraudzī ja, ka priekš ā jaukai sarunai pagā juš i 50. Iedomā jieties: tu un tava ģ imene, atpū tas noguruš i, stā vi 120 MINŪ TES garā rindā -č ū skā . Sā kumā viss ir mierī gi, bet, tuvojoties tavam aizbraukš anas laikam, tu sā c apzinā ties savu bezspē cī bu. Starp citu, daudzi pasaž ieri ir pā rliecinā ti, ka kopš tevis ieveš anas ostā lidmaš ī na bez tevis nelidos. Manā kontā nav daudz starptautisko lidojumu, 50-60 reizes. Tā nu es tik naivu redzē ju trī s reizes.

Lidmaš ī na atrodas debesī s, un viņ i ir pilnī gā neizpratnē par tukš o izeju. Tač u saprotam, ka varam arī netikt lidojumā , jo vē l neesam pā rvarē juš i pirmo barjeru ceļ ā uz lidmaš ī nu. Š ajā laikā no runā tā jiem tiek dzirdami ziņ ojumi, ka viņ i meklē kā du un ka nosē š anā s beidzas. Jū s redzat cilvē kus, kuri ī sti neierodas laikā , jo viņ i ir aiz jums, un viņ u izbraukš anas laiks ir agrā ks nekā jū sē jais. Š ie nelaimī gie cilvē ki ir viegli pamanā mi rindā pē c viņ u paniskā s uzvedī bas. Viņ us ā tri paņ em zem baltā m rokā m, pavada un ved caur VIP posteņ iem par cenu 20 dolā ri no deguna. Starp citu, pie Š armas lidostas ieejas ir divi š ā di VIP posteņ i un tie vienmē r ir bez maksas. Š eit jums ir apgaismī ba, ka visa š ī putra ir brū vē ta tieš i divdesmit dolā ru uzņ ē mē jdarbī bai. Labi, jums paveicā s un jū s izturē jā t. Bet tas ir tikai sā kums jū su piedzī vojumiem ceļ ā uz mā jā m. Pē c reģ istrā cijas, ko parastajā veidā veic pā rvadā tā ja uzņ ē muma pā rstā vji,

Nokļ ū sti robež kontroles zonā un katrā kamerā atkal ir garas rindas! Laiks iet uz beigā m. Robež sargi nesteidzas. Lē nā m, nervozi, bet ejam garā m. Nā kamā zā le ir forš ā kā - atkal divi kontrolposteņ i. Atkal divas garas rindas. Tikai tagad sievietes pa kreisi, vī rieš i pa labi, novelk apavus un meklē nelegā lo rokas bagā ž ā . Smieklī gā kais ir tas, ka viņ i atrod aizliegto. Un tas nozī mē , ka kamē r nelikumī gais tiek konfiscē ts no maisiem, ir rinda. Izbraukš anas zona ir tikai akmens mest attā lumā , jū su kuģ is gatavojas iziet, un ir rinda! No ā rpuses š ī vieta atgā dina baltgvardu lidojumu ar tvaikoņ iem filmā "Skrien". Kā ds nokrita no kuģ a kā pnē m, kā ds uzkā pj pa pietauvoš anā s virvi. Acis deg, mantu un apavu rokā s, pases un iekā pš anas kartes zobos. Konveijera lente ir nosē ta ar drē bē m, somā m, lentē m, apaviem un viedtā lruņ iem. Strā dā jot ar elkoņ iem, tu piespiedies pie rā mja, tu ej garā m. Jū s jū tat, maigi pieskaroties intī majā m zonā m.


Aiziet. Vai izdevā s vai nē ? Atpakaļ ceļ š ir slē gts, tā pē c uz priekš u! Izbraukš anas zona, iekā pš ana ar izbraukumiem. Starp citu, tā dā burzmā pat neteikš u, vai pie katra kontrolpunkta tā di ir. Tā pē c tikai tagad kļ ū st skaidrs, kā pē c lidostas darbiniekiem bija tik jautri visa jū su ceļ ojuma laikā . Es pat brī nos, kā pē c viņ i neš auj š o Skrienu savos telefonos? Laikam jau pieraduš i. Tagad ir skaidrs - viņ i saprot paziņ ojumus no runā tā jiem! Viņ i zina, ka jū su lidojums kavē jas tehnisku iemeslu dē ļ ! Nedaudz vē lā k, jau mierī gi, es vē roju š o pasaž ieru atklā tā s pazemoš anas robež u. Kam tas vajadzī gs? Acī mredzot ne tū risti. Lū dzu, ņ emiet vē rā , ka Charm ir tukš s pat Vecgada vakarā . Piemē ram, starp Regency Plaza un Rixos Premium Seagate atrodas 4 pieczvaigž ņ u viesnī cas. No tiem viens jau vairā kus gadus ir slē gts, bet pā rē jā s jū ras krastā atradā s nepilni 10 tū risti. Tā tad Š armā ir daudz vairā k cilvē ku un visi lido prom. Un aizlidojā m daudz mierī gā k.

Es devos uz otro stā vu izbraukš anas zonā , un tur caur caurspī dī go sienu var redzē t to paš u primā ro ieejas kontroles punktu. Nu ko? Ir pagā juš as gandrī z trī s stundas, kopš esam tur. Visi. Tukš s.

Es nezinu, kurš ir atbildī gs par š ā dā m manipulā cijā m ar grafiku. Pā rvadā tā js vai lidosta? Vismaz ostas personā ls izklaidē jas pilnī bā . Tū roperators palika bez mū su uzmanī bas. Visticamā k – tā s ir viņ a reformas. Vai, piemē ram, tū risma operators pieļ auj tā das iespē jas kā papildu maksa par agru/vē lu izbraukš anu, kas rada konfliktus viesnī cā s. Ar jums parasti norē ķ inā s pē c 14 un izliek pirms 12. Bet jū s maksā jā t it kā par kaut ko citu. Viņ i jums paskaidroja, ka tā dā veidā jū su atpū ta bū s ilgā ka. Kam tika samaksā ts? Pā rvadā tā js (lasi tū roperatoru), bet ne viesnī ca, ticiet man. Viesnī ca saglabā rezultā tu naktī , nevis dienā . Ir vē l viens tū roperatora mā rketinga triks, bet drī zā k tas ir aģ entū ru ž ē lastī bā - tā ir "piemaksa par Jaungada balli". Viesnī ca nesaņ em ar š ā du piemaksu,

vienkā rš i tā cena š im periodam ir nedaudz augstā ka un tā ir norā dī ta sludinā jumu portā los. Viesnī ca š im periodam mobilizē personā lu un materiā los resursus. Cena, ņ emot vē rā paš reizē jo brī di, ir norā dī ta tū res meklē š anas vietnē . Aģ entū ra jums paziņ o par papildu maksā jumu un tad var jums veikt "atlaidi". Jaungada ballī tē sē dē jā m pie viena galda un dalī jā mies, kurš piemaksā . Atš ķ irī ba bija no 50 lī dz 125 dolā riem vienai personai. Lē tā kie bija no Zaporož jes. Viesnī cu vadī tā ji, dzirdot, bija pā rsteigti par tū risma operatora triku. Un tur bija š is operators "Anex Tour".


Izdarā m secinā jumus: 1. Izlemiet par ceļ ojumu aģ entu - lī gums par pakalpojumu sniegš anu nebū s lieks, pretē jā gadī jumā jū s skrienat pē c tiem. 2. Pā rbaudī jā m tū roperatoru - atsaucam atmiņ ā tū ristu jaunā kos piedzī vojumus lidostā s. 3. Nodarbojieties ar piemaksā m. Jebkā das piemaksas ir mā rketinga triks un bez garantijā m. 4. Analizē jiet atgrieš anā s lidojumu grafiku, lai gan es vē l nezinu

Kazahs Sharm iznā ca pusotru reizi dā rgā k nekā ukraiņ i. Viņ iem tuvā k ir Ķ ī na, Taizeme, Indija, Š rilanka, Vjetnama. Un viņ i atrodas Ē ģ iptē . Skauti ir ī sti.

4. Raseanieš i raudā ja par ceļ u caur Izraē lu. Jebkurš sī kums var palē ninā t vai aizliegt virzī bu uz Ē ģ ipti. Viņ i joprojā m riskē . Daž reiz, lai nokļ ū tu, ir nepiecieš ama gandrī z diena. Kā neatraut pē c ieraš anā s? Muļ ķ ī bas, ka degvī nam ir divdesmit grā du. Galvenais ir sā kt agri.

5. Vai nesaņ ē mā t boombox? Tā tad tas nav nepiecieš ams. Puse rasianu visā viesnī cā griež auklas saviem mazajiem bē rniem uz saviem boomboxiem.

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums