Jautājums par viesnīca Sunrise Diamond Beach Resort Grand Select 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
997 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Vai uzslavas par viesnīcu ir patiesas, vai arī tā ir krāpniecība?
SunConnect SUNRISE Diamond Resort Atsauksmēs visi "urinē ar verdošu ūdeni", kāda lieliska viesnīca. Vai tiešām tā ir? Vai pasūtījums? Uz turieni plānojam doties marta sākumā ar bērnu 4 gadi
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
19 abonenti  • prasīja 2017-02-197 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  30
аватар musja7
Atkarībā no tā, ko jūs domājat ar "lielisku viesnīcu". Kas attiecas uz mūsdienu ekonomisko Ēģipti, tad šeit nav slikti: ēdiens ir normāls, baseini ir apsildīti, viss iztīrīts un pat bezmaksas Wi-Fi ar vairāk vai mazāk plašu pārklājumu. Nu ja vien numuriņi nav izremontēti.Nevis "ah" un "o", bet tīri labi, ņemot vērā, ka viesnīca ir tikai puse pilna un ar tik daudz tūristu varētu vēl ietaupīt. Tas ir atkarīgs no tā, ar ko salīdzināt: ja ar viesnīcām pirms 3 gadiem, skaidrs, ka tas ir ekonomiskāks nekā bija. Salīdzinot ar 2/3 no pašreizējām egi viesnīcām, tas ir diezgan pieklājīgs un ir pelnījis uzmanību
аватар zaeugene
Tēmā http://www.turpravda.ua/eg/question-55187.html lasiet agent_borabora atbildi par saullēktu.
аватар cgistalker
Viņi saka, ka ēdiens ir kļuvis sliktāks. Bet personīgi man par šo viesnīcu ir vissiltākās atmiņas.
аватар ser_____Witness77
normāla Pts viduvēja viesnīca + (pie manis) aplaupīja vienu seifu istabā un personīgi man kalpotāji nozaga 2 pludmales dvieļus kad bija pusdienās... akvaparks ir viens nosaukums, slidkalniņi pavisam vienkārši - priekš ļoti maziem bērniem.
аватар orhideya21
Animatori pārskatos raksta ar verdošu ūdeni. Viņi raksta partijās. Īpaši daudz to ir dimantu un arābu postā.
Un viesnīcā rotavīruss atkal uzliesmoja ar jaunu sparu. Labi apsveriet šo iespēju.
аватар Nusia
Tikko atgriezāmies ar bērnu no Sunrise, bet atsauksmes ir nedaudz pārcenotas - gan par animāciju, gan rifu pārspīlēti, un ēdienu. Protams, nekādu konfliktu nebija un pārējais pagāja mierīgā gaisotnē, bet cilvēki mainīja ciparus 3 reizes (pat ja uzreiz ielika pasē 20$). Bāros vai nu beidzas karstā šokolāde, vai nemitīgi beidzas alkohols, restorānā ātri beidzas gurķi un tomāti - ja prasīsiet, atnesīs pāris gabaliņus, bet ne visiem. Par pienu viņi sūta uz otru restorāna galu, pica ne vienmēr atradās pludmalē, jo. gāzes nebija... Tāpēc nācās "piekāpties" savām vēlmēm (dzert nevis šokolādi, bet kafiju, ēst kāpostus, nevis gurķus...) vai arī ieteica iet uz citu bāru... Bet ēdiens, par Piemēram, Sivā, ir daudz sliktāk. Uz pontona es nemanīju krāmu tirgu. Viesnīcu izvēlējāmies akvaparka dēļ - no 4 līdz 5 dienām 3 gadus vecam bērnam patika slidkalniņi.
аватар britni24
Janvāra beigās atpūtāmies. Viņi bija apmierināti. Pilnīgi piekrītu pašam pirmajam apskatam. Liela teritorija, kopta, 3 peldbaseini un akvaparks. Tikai viens ir neapsildīts. Numuri ir plaši un tīri. Wifi pat istabās. Kāds raksta par zādzībām un saindēšanos, bet pie mums nekas tāds nenotika. Nu, protams, ka nevar dzert no krāna. Bet istabā vienmēr ir ūdens pudelēs, un to jebkurā laikā varat ņemt līdzi bārā. Personāls ir uzmanīgs, visas problēmas tiek nekavējoties atrisinātas. Restorānā ir pieticīgs sortiments, bet viss vienmēr ir svaigs, neviens nav izsalcis. Man vairāk patika bufete itāļu restorānā. Animatori man neļāva garlaikoties. Koraļļu rifs nav tik bagāts kā, piemēram, Haizivju līcī. Kopumā iespaidi ir vissiltākie un pozitīvākie.
аватар ser_____Witness77
"Restorānā sortiments ir pieticīgs, bet viss vienmēr ir svaigs, neviens nebija izsalcis ..." - nu, nepietika, ka tas joprojām bija novecojis)) . Viņi vienkārši gatavo visu NAV GARŠU - nemāk / trūkst kvalifikācijas / necenšas (izņemot kūkas) ... draņķīgas pannas / plītis bārā pludmalē - pica un pankūkas vienmēr apdegušas, var neēd...
аватар mindguru
Nusia, mūsu viesnīcā principā nebija karstās šokolādes. Kā dzīvot pēc tam?
аватар Nusia
mindguru - tad kāpēc tāda dzīve?!? ;-) Mums bija, bet gāja tiem, kas bija pirmie... No bāra pie akvaparka tika aizsūtīts uz bāru pie ģimenes baseina... bet es bērnu nelikšu mierā, bija jādzer latte.
аватар yanina.mart
Sasodīts, es lasīju par rotavīrusu. Ir ļoti stulbi iet dēļ šī ... es būšu viena ar 4 gadus vecu bērnu. Kaut nebūtu piedzīvojumu!
аватар yanina.mart
Tāpēc es šodien tikai apspriedos ar savu vīru - tas ir tā, kā raksta animatori. Atsauksmes nav, nu kāda maģiska viesnīca un tralēts, bet VISI gandrīz raksta paldies animatoriem un uzskaita pēc vārdiem! Esmu tik daudz ceļojis, ka nekad nevaru atcerēties visus. Šeit mans minējums apstiprinājās.
аватар Nusia
Pie mums par rotovīrusu nedzirdēju, baseini ir dāsni pārkaisīti ar balinātāju. Vairākiem cilvēkiem (un arī bērniem) temperatūra bija 39, tad gide aizveda pie krieviski runājoša ārsta citā viesnīcā. Mūsu antibiotikas nepalīdzēja, un to injekcija nekavējoties pazemināja temperatūru. Tātad, ja kas - nekavējoties caur ceļvedi pie ārsta. Bet noskaņojieties uz to labāko, atbraucām mājās un pēc pāris dienām bērnam saskrēja deguns (( un tur viss bija kārtībā...
аватар kvi2007
Ar bērnu 4 gadi šajā "izcilajā" viesnīcā noteikti nav ieteicams! Labajos laikos ēdiens nebija ledus, bet tagad tas vairs nevar būt normāls! Ka itāļu restorānā, ka vispār pareizi pamanīja: prot padarīt bezgaršīgu! Viesnīca, kurā gribas otrreiz uz turieni nebraukt!
аватар mishonok
Vairākiem cilvēkiem (un arī bērniem) temperatūra bija 39, tad gide aizveda pie krieviski runājoša ārsta citā viesnīcā. Mūsu antibiotikas nepalīdzēja, un to injekcija nekavējoties pazemināja temperatūru. Tātad, ja kas - nekavējoties caur ceļvedi pie ārsta.-
Vai tavā prātā ir pašam savu bērnu vest pie ārsta citā viesnīcā svešā valstī???????????? Kam jums nepieciešama apdrošināšana? kurš atbildēs par citas viesnīcas ārsta izdarībām, ja bērnam paliks sliktāk???
gadā šajā viesnīcā bija daudz sūdzību par rotavīrusu, ko animatori apstiprināja, ēdiens bija slikts, mums pirmajā dienā bija šoks ar ko barot bērnu, tad galvenais restorāns tika slēgts mazā tūristu skaita dēļ. , vēlāk piebrauca vietējie un ejam prom, rokas ēdienā izvēlas labākus gabalus, pēc atsauksmēm nekas nav mainījies gada laikā.....
аватар Nusia
mishonok - aprakstīju, kā bija ar mani viesnīcā. Gids mums visiem uzreiz pateica, ka nevajag pašam vērsties pie viesnīcas ārsta - viņam maksā, visu var izlemt tikai caur gidiem un to visu sedz apdrošināšana. Tātad gids būs atbildīgs par visām darbībām. Un pie ārsta aizveda vīrieti no kaimiņu istabas, nevis bērnu, un cilvēki nožēloja, ka to neizdarīja uzreiz, bet ārstējās paši, un 4 atpūtas dienas bija pagājušas. Un bērniem es dzirdēju, ka sākās alerģijas, un tad temperatūra paaugstinājās. Ja jūs domājat, ka ļaujiet bērnam sadedzināt vai kaut ko citu, tad neejiet nekur, tās ir tikai jūsu tiesības ...
Mēs bijām pludmalē no 10:00 līdz 16:00, un šajā laikā mēs runājām ar daudziem cilvēkiem un zinājām, kas notiek viesnīcā. Mēs tikko ieradāmies viņu atvaļinājumā un trīs dienas bijām vietējie, taču nebija nekādu neērtību un kaut kas cits, kā agrāk citās viesnīcās. Man bija ar ko pabarot 3,5 gadus vecu bērnu - ja pirms tam Continental Plaza ar to bija liela problēma. Grand Rotana un Monte Carlo ēdiens ir labāks, bet ekskursijas cena ir augstāka ...
аватар mishonok
Gids mums visiem uzreiz pateica, ka nevajag pašam vērsties pie viesnīcas ārsta - viņam maksā, visu var izlemt tikai caur gidiem un to visu sedz apdrošināšana. Tātad gids būs atbildīgs par visām darbībām.
Nesaprotu kāds sakars viesnīcas gidam ar medicīnu un tādu lēmumu pieņemšanu, tev ir apdrošināšana un zvani, izstāsti visu, viņi nosūta uz viesnīcu mašīnu, kas aizved pacientu uz slimnīcu, un tur katra darbība ir saskaņots ar ārstu un apdrošināšanu. kad prasījām iedot kādam no viesnīcas, kas runā krieviski, lai iztulko dakteres vārdus, jo angliski tie nebija tik spēcīgi, tad tādu cilvēku nebija visai viesnīcai, kuru vadīja gide, kura tikko apsaldējusies, Viesnīcās ārstam vienmēr maksā, tas nav jaunums.
аватар Nusia
mishonok, var redzēt tev jaunumus, ka tomēr vēlams visu izlemt caur ceļvedi. Un tu, tas nozīmē, ka tev vienkārši nepaveicās ar gidu... Kad ieradāmies viesnīcā, uz reģistratūru negājām ar dokumentiem, kā vienmēr, bet gide visus savāca, instruēja, iedeva anketas, un kad viss bija aizpildīts, tikai tad devās uz reģistratūru.
Acīmredzot es neesmu tikai atgriezies no viesnīcas, bet arī jums ... un, kā vienmēr, jums ir taisnība, bet es tikko gāju garām ... atvainojos par iejaukšanos diskusijā ....
аватар mishonok
jums un mums ir taisnība, gadījumi var atšķirties
аватар mishonok
pie mums tas bija pēc mums apskatos - akvaparks tika ieslēgts apkurei tikai pēc visu vecāku savākšanas reģistratūrā, vējš pūta visas 9 dienas, ēst bija maz, gids un reģistratūra tikai noplātīja rokas kad mana mamma nokļuva klīnikā, tikai šefpavārs savāca maisu ar sausajām devām, kamēr klīnika atrisināja jautājumu ar apdrošināšanu, pēc tam, kad viņi baroja kaušanai, tas ir labāk nekā viesnīcā un mēs Ukrainā sapņojam par apstākļiem Šarmovska slimnīca, un gide salst, kad lūdza mūs nemodināt nakts vidū, klīnika aizveda mammu uz lidostu un iekrāva lidmašīnā, bet gide aizmirsa un sāka zvanīt nakts vidū, kāpēc vai neej uz transfēru, lai gan 2 reizes nāca klajā un paskaidroja situāciju, tad atbrauca iekrāvējs pēc kofera ... tavu manu nesaprata
аватар L_ena
Diamond un Sunrise Arabian ir konceptuāli un budžeta ziņā pilnīgi atšķirīgas viesnīcas.
Diamond bija laba viesnīca pirms 5-7 gadiem.
Tagad, ja neskaita labu sfērisko internetu, ko nodrošina personīgais sponsors Sunconnect, viesnīcā nekā laba nav.
Bet, spriežot pēc tā, kā viņu paaugstina un reklamē, viņš tūroperatoriem piešķīra dažas papildu akcijas atlaides.
Tiem, kam ir budžets, piemēram, Sunrise vai Stella di Mare, Sentido Reef Oasis vai Grand Rotana, Diamond nevajadzētu apsvērt vispār.
аватар agent_borabora
Saullēktā slavinošas atsauksmes var rakstīt tikai tūristi, kuri iepriekš nekur nav atpūtušies un nezina, kādai jābūt kvalitatīvai atpūtai.
аватар ser_____Witness77
nav taisnība - animatori un viesnīcu gidi joprojām var rakstīt;)
аватар Yu.Yu
Nē, ir ceļojumu aģenti, kas viņu ļoti slavē. Tāpēc piekrītu L_ena - iespējams, ka runa ir par papildu 1-2% ieguvumu ceļojumu aģentiem no tūrisma operatoriem
аватар odessaport
Ar 4 gadus vecu bērnu noteikti neiesaku ((vakar atgriezāmies no turienes, noteikti ne pēdu šajā viesnīcā! Ēdieni bērnam būs makaroni un frī kartupeļi, kartupeļu biezeni bez sāls ar kartupeļu gabaliņiem, piens ir šausmīgs (vispār ēdiens ir galīgi SLIKTS!!! istabas atstāj ko vēlēties pat par 20$
Ēģiptē 3 reizes tas bija sliktākais variants
аватар agent_borabora
"Tomēr, iespējams, viss ir par papildu 1-2% ieguvumu ceļojumu aģentiem no tūrisma operatoriem"
Sunrise nav nekādu bonusu par pārdošanu no Ukrainas operatora.
Vienkārši nepieredzējušie aģenti nezina, ko vēl piedāvāt.
аватар bolero
Mēs bijām decembrī ar bērnu 9 gadi - viņi izvēlējās viesnīcu pēc atsauksmēm, nevis pēc ceļojumu aģenta ieteikuma, kā man, atsauksmes ir patiesas. Kuram interesē, kas ir svarīgi atvaļinājumā - mēs noteikti neesam ēģiptiešu gastronomija)
Neskatoties uz to, ka pati viesnīca nav grezna un nav jauna, bet valstī ir krīze, tā ir tīra un ar personālu viss ir kārtībā - tas mums ir svarīgi.
Žestrelācija uzmanīga, ātri atrisina jautājumus, atzvana Animatori nav vulgāri un dzīvespriecīgi, viesmīļi, bārmeņi veikli, neuzbāzīgi.
No svarīgākajām niansēm viņi nekavējoties uzliek rokassprādzes un nenogriež līdz izbraukšanai, jums nav jādomā par to, kā pabarot bērnu un visu savu dienu. Neierobežots ūdens pudelēs - un dzeriet un iztīriet zobus, pusdienu kaste lidostā bez problēmām. Šķiet, ka tas ir sīkums, bet tas izrādījās svarīgi.
Tajā pašā laikā draudzene ar bērniem atpūtās tuvējā Montekarlo, ir jaunāks un foršāks - katru minūti uzvelk un nogriež rokassprādzes, ūdens ir stingri normēts, viņa savāca bērnus no galda uz ceļojums - nepatīkams un mantkārīgs.
Un šeit ir omulīgi. Dosimies turp - lai nav pārsteigumu)
аватар agent_borabora
Monte Carlo nav foršāks, Monte Carlo ir tas pats, kas Sunrise - ēdiens un komforts ir uz ekonomiju, un cena ir augsta līmeņa viesnīcu līmenī.
аватар Zimolga
Es rūpīgi izlasīju atsauksmes. Jā, ir daži šaubas. Vai nu paši animatori tos uzrakstīja, kā šķiet, ka tā arī ir, vai arī tiešām lūdza uzrakstīt atsauksmi tūristiem, ar kuriem viņi labi komunicēja. Bet ir diezgan uzticamas un diezgan pozitīvas atsauksmes, jūs varat atstāt iespaidu :)
аватар druck2010
Nu cik cilvēku, tik viedokļu. Mums ar sievu nebija ar ko salīdzināt. Ko mēs tur saņēmām - mums ļoti patika.Tīri, animācija neļāva garlaikoties, baseini labi. Viesnīca pirmajā rindā. Mums viss derēja. Mūsu ceļojumā nebija nevienas zādzības. Dvieļi, visticamāk, vairs nav kārtīgi tūristi, kas zog kā piemiņu.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Sunrise Diamond Beach Resort Grand Select 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl