Jautājums o Ēģipte

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
19843 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
UZMANĪBU! Azur Air lidojumi ir atcelti no 15.03.2020 plkst.14:20. Tiem, kas ieradās Borispilī, tiek izsniegti lidojumu atcelšanas sertifikāti. Vai datumi tiks pārcelti vai tiks atmaksāti?
UZMANĪBU! Azur Air lidojumi ir atcelti no 15.03.2020 plkst.14:20. Tiem, kas ieradās Borispilī, tiek izsniegti lidojumu atcelšanas sertifikāti. Vai datumi tiks pārcelti vai tiks atmaksāti?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2020-03-154 gadā atpakaļ
Atbildes  •  18
аватар andrik.sner
kam nav akta,jautājums par datuma pārcelšanu vai līdzekļu atdošanu pat neceļas.Aizej uz lidostu paņem papīru
аватар agent_borabora
Anex piedāvā pārcelt atvaļinājumu uz jebkuru datumu.
аватар andrik.sner
nu, viņi mums lidostā teica, lai piesakāmies ar aktiem aģentūrās.
аватар agent_borabora
Ir iespēja vērsties aģentūrās bez aktiem.
Aģentūras zina par atcelšanu bez aktiem.
аватар andrik.sner
viņiem ir nepieciešams apstiprinājums, ka jūs ieradīsieties lidojumā ar mums, reģistrējoties no 300 caurlaidēm. tur bija ne vairāk kā 100 cilvēku.
аватар agent_borabora
Aģentūrām nav nepieciešams apstiprinājums.
аватар Evgenija9
Un papildus ierašanās lidostā kaut kur var atrast oficiālu informāciju par lidojumu atcelšanu. Azur's un Anex vietnē es par to neatradu nekādu informāciju. Mans ceļojumu aģents Anex joprojām nav atbildējis. Izbraukšana parīt.
аватар agent_borabora
Evgenija9, Līdz parītdienai būs daudz jaunas informācijas.
аватар andrik.sner
tūroperatoriem šis papīrs ir vajadzīgs, lai zinātu, ka jūs neaizlidojāt aviokompānijas vainas dēļ, ja tūroperators jūs oficiāli neatcēla. kompensācija
аватар moy_contakt
Azura informācija ir slikta. Bet viņi teica, ka visiem, kam bija karantīnas tūre, tika piedāvāts pārcelt ekskursiju, saglabājot visus ekskursijas parametrus un bez papildu maksājumiem līdz 10. septembrim ieskaitot, izņemot maksimuma datumus (piemēram, maija brīvdienas). Bet jums nevajadzētu sazināties ar pašu agex, bet gan ar ceļojumu aģentu, caur kuru ceļojums tika iegādāts.
аватар moy_contakt
Izlabošu Nevis augļotājs, bet agekss.
аватар Blondi308
Labdien! Pastāsti man, kam ir infa par Tez Tour ??? Rezervēja agru rezervāciju aprīlī no 04.04.20. Hurgadas, ceļojumu aģents "Nāc ar mums" nesniedz informāciju par izbraukumiem no 20.04.2020.
аватар moy_contakt
Un viņi to nedarīs. Jo jūsu datumi vēl neietilpst karantīnas datumā. Tiklīdz karantīna ir pagarināta un jūsu datumi iekrīt tajā, jūsu ceļojumu aģents nekavējoties piedāvās jums transfēru
аватар moy_contakt
Tez tour (mums bija jālido ar viņiem) transfēri, bet par cenu tiešsaistē. Jums tiks piedāvāta šī vai jebkura cita valsts par cenām nodošanas datumā
аватар dima_80_
Nekur līgumā nav rakstīts par šādu darbību nepieciešamību, lai atdotu līdzekļus vai pārceltu atvaļinājumu.
аватар Sweet_Star
Kāds pieprasīja naudas atmaksu no Anex Tour Saistībā ar situāciju? Kā noformēt dokumentus naudas atmaksai, lai samazinātu zaudējumus? Vai kāds var sazināties ar juristu par šo jautājumu un var ieteikt laba jurista kontaktus?
аватар moy_contakt
Šī situācija visiem TO ietilpst nepārvaramas varas apstākļos, ja jūsu lidojums iekrīt izsludinātās karantīnas laikā un ja rakstīsit par naudas atmaksu, tad neko nesaņemsiet. Ja Jūsu izbraukšana iekrīt vēlākā datumā, tad līguma izbeigšana un naudas atmaksa notiek saskaņā ar līgumā noteiktajiem nosacījumiem.
аватар Slav_na
dima_80_,
nekur nav rakstīts. bet mūsu pasaulē papildu papīra gabals nekad nav traucējis
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ēģipte
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl