Jautājums o Ēģipte

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
19843 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Cits»
Jautājums par Jaungada tūrēm. Atteikt vai nē?
Sveiki!Rezervējām viesnīcu Hurgadā no 20.12.Vakar saņēmām piedāvājumu no TO pārrezervēt viesnīcu uz 19.12(datums neder) Sakarā ar pašreizējo situāciju valstī daudzi atteicās no ekskursijām un samazināja čarterreisu skaitu Mēs esam neizpratnē .. Ko jūs darāt, vai jūs atteicāties vai lidojāt?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2018-11-305 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  38
аватар travelsita
Borispiļas un Žuliany lidostas darbojas kā parasti. Tikai daži cilvēki atsakās no ekskursijām, ja par tām jau ir samaksāts. Un jaunas tiek rezervētas nedaudz retāk, īpaši ar lidojumiem no Odesas un Harkovas. Mans viedoklis ir aiziet!
аватар Vika284
Jūsu kontā ir Fastov, Kijevas apgabals. kur nav VP
Hartas šajā gadījumā Ēģiptei netika samazinātas
Kāda ir pašreizējā situācija, visus šos 4 gadus pirms jūs nebaidījāties no reālas karadarbības 800 km attālumā no Fastovas, MH17 traģēdija neietekmēja ceļojumu izvēli uz Ēģipti, Turciju ...
аватар moy_contakt
Ko tu saki, neviens neatsaka, tas ir skaidrs. Sākumā bija neliela panika, un tad visu rītu lido aļņi un tie, kas plānoja un jau pirkuši, un kas vēl domā, izskatās izvēlas. Tagad, ja runātu par periodu tuvāk vēlēšanām un uzreiz pēc tām... Jā, var būt jautājumi.... Es vēroju tūri aprīļa beigās.... Un tagad domāju . ... Un jaunajā gadā noteikti viss ir kārtībā. Kas attiecas uz piedāvājumu lidot agrāk, tas ir savādāk... Es domāju, ka jūsu operators ir Join Up vai Anex... Viņi bieži tā dara. Mūs pārcēla 4 reizes no ekskursijas rezervācijas-pirkšanas brīža un tieši izbraukšanas... Rezultātā no pirmās dienas palika 5 minūtes.... Un vaučeri, ņemot vērā šo dienu, aizgāja un š. diena, attiecīgi, aizgāja uz nulli. Tas bija pielikums... Tātad jūsu pārskaitījums nekādi nav saistīts ar VP... Lai gan tas, protams, var izklausīties no pārdevēja lūpām kā labs pamatojums šim brīdim.
аватар Irishka54542
Operator Anex tūre.TA "Ejam ar mums"
аватар travelsita
moy_contakt, par pāreju - pie lietas! Anex mūs arī 4 reizes atlika: rezervēja 12-30, tad ceļojumu aģents atzvanīja un teica, ka tagad 16-30, kad dokus aizveda, ir jau 19-30. Pasūtījām taksometru uz šo atiešanas laiku un kamēr bijām ceļā (tas ir apmēram 20-25 minūtes bez sastrēgumiem), laiks uz lidostas tablo bija 21-30. Patiesībā pacēlās 22-20. Pirmā diena bija pilnībā "apēsta"
аватар Kristina063567
Ja neesat apmierināts, izvēlieties citu datumu. Reti kurš atsakās, tagad cenas vienkārši super. Draugs ar vīru un bērnu izlidos 12.12.2018., pēdējās nedēļas laikā ceļojuma cena ir samazinājusies par 7000 UAH. Izpirks pirmajās dienās. Un čarterreisu skaits tika samazināts, jo nav sezona, tāpēc katru gadu. Plānoju Jaungada randiņus, kamēr gaidu, izpirkšu 20.datumā. Ja ir vēlme, iespējas un plānots, protams, lidot. Jauku atpūtu)
аватар moy_contakt
Irishka54542, anex .. tāpēc varu droši pateikt, ka vēl divas reizes un varbūt vēl mainīsiet izbraukšanas laiku turp un atpakaļ, tas ir meklējums.....
аватар Irishka54542
Un katru reizi pārgrāmatosim???Laiks nav problēma, kamēr nav datumi.
аватар Kristina063567
Nē, pēc ceļojuma iegādes dienu pirms izbraukšanas jums atzvanīs ceļojumu aģentūra un informēs par izmaiņām. Ja šis būs...
аватар moy_contakt
Nu patiesībā 19 un 20 nav tik kritiski.Galu galā var būt 20.decembris 0.05 .... un 23.55 (tā bija pie mums, pat nezinu, kurš labāks). Pārrezervācija notiek tikai tad, ja mainās kāda no tūres sastāvdaļām - viesnīca, lidojums... tavā gadījumā acīmredzot lidojums ir cits, iespējams, kāds cits aviopārvadātājs.... un gadās, ka rezervējot TA viņi saplīsa. un piedāvāja rezervēt dienu uz kuru nav reisu vai jau aizņemts vai kas cits.... ir daudz variantu un tagad izkāpj piedāvājot citus variantus. Un šeit jūs varat lejupielādēt tiesības un izvēlēties datumu, kas jums ir piemērotāks - ļaujiet viņiem to piedāvāt.
аватар Vika284
Attiecībā uz datumu 19.12., ja ņemat katoļu Ziemassvētkus uz 7 naktīm, esat vairākas reizes bijis Ēģiptē katoļu Ziemassvētkos un Jaunajā gadā, tā ir gandrīz obligāta piemaksa lielākajai daļai viesnīcu par svinīgajām vakariņām. Uzņēmumā Movenpick mēs maksājām 150 USD vienai personai par Jaungada vakariņām (((
Norādiet, vai uz 19.12 pārcelsiet obligātās svinīgās vakariņas 24.12. vai obligātās svinīgās svētku vakariņas 6.01., lai rezervētu no Ukrainas.
аватар Irishka54542
Samaksājām par Jaungada svinīgajām vakariņām 193 USD 3 pieaugušie + 1 bērns
аватар klichko
Runājot par transportlīdzekli, ir nepieciešams lidot tikpat daudz, cik skriet. Un būtībā lidojumi tika pārtraukti kapitāli. Starpsezonas versija ir pagājusi. Viņi vienmēr smagi lido ziemā, jo tie ir vienīgais budžeta galamērķis. Anex pārgrieza Hurgadu uz pusēm tikai uz baumām par VP, Sharm arī tika sagriezts. Uzreiz cenu zīme pacēlās un atstarpe nav redzama. Ir atgriezušies vecie laiki, kad kategoriju atšķirība bija kapitāla. Jūs joprojām varat lidot miskastē ar budžetu, bet nav iepriekšējo balli. Anex stūrmanis uz piekabes, pārējā piekabe. Decembris par oktobra cenu, es neatceros tādu mežonību. Atliek gaidīt gaisa telpas atcelšanu un lidojumu programmas atjaunošanu, pretējā gadījumā radinieku nebūs
аватар Irishka54542
Piedāvāts 22.12 ar piemaksu 100$...
аватар ollennka
Jūs rakstāt "piedāvāja", "piedāvā" ... Kāpēc pie velna jums būtu jāpiekrīt šiem priekšlikumiem? Vai nu viņi oficiāli atceļ lidojumu un atmaksā naudu, vai piedāvā citas iespējas bez papildu maksas, vai arī nosūta viņus ar šādiem piedāvājumiem.
аватар Irishka54542
TA izsakās tā: "tūroperators ieteica", "atradām alternatīvu ar piemaksu" .... Nekad neesmu bijusi tādā situācijā. 11:00) Viņi raksta, ka reiss 2:00 ir nemainīgs.( Bet kas attiecas uz mani, tas joprojām ir) Tad saka, ka dēļ neveiksmēm, MOT vai a/c atcēla lidojumus un tagad tusē citos datumos.. Es nevaru saprast, kāpēc viņiem vajadzētu piemaksāt? Jā, ekskursijas no 22.12. bija dārgāki nekā no 20.12.Tātad ņēmām no 20.12...
аватар ollennka
Nu tā kā 20. reiss netika atcelts, vienkārši lido 20. un viss.
аватар Irishka54542
Tieši tas tika atcelts ((vienojās 22.12. ar piemaksu
аватар ollennka
Un līgumā, kas rakstīts par tūrisma aģentūras saistību nepildīšanas tēmu?
аватар moy_contakt
Patiesībā, ja tas notiek, tad viss tika izlemts bez papildu maksājumiem .... Tas bijāt jūs, kas noslīka
аватар ollennka
Tāpēc es domāju, ka ar piemaksu viss ir kaut kā duļķains ...
аватар Irishka54542
Piekritām šai piemaksai, bet tūre vēl nav izpirkta, tika veikta priekšapmaksa 50% apmērā.Mūs vakar sasteidza ar lēmumu, sakarā ar to, ka lidojumā bija maz vietu.Nu protams. , jums vajadzēs maksāt vēl 100 USD. Bet nekas apstiprinājums, ka viņi nav nosūtījuši ne rezervāciju, ne izmaiņas līgumā.. Sakiet, vai viņiem vajadzētu to nosūtīt?Vai kā?
аватар ollennka
Apjuku... Respektīvi, tūre 20. datumā sākotnēji nebija iegādāta? Vai nebija vienošanās?
аватар Irishka54542
Līgums tika parakstīts, bet samaksāts 50%
аватар Irishka54542
Kādā no šīm dienām jums ir jāsamaksā pārējā summa
аватар moy_contakt
Ekskursiju rezervējāt Jūs un saskaņā ar līguma nosacījumiem tika veikta sākotnējā iemaksa un šajā posmā tiek rezervēta kompleksā ekskursija. Ja Operators maina nosacījumus (piemēram, tiek sagriezta lidojuma programma, tad tūristu pārcelšana notiek ar viņu ziņu, piekrišanu un bez papildu maksājumiem. Tikai nepārvaramas varas gadījumā runa ir par iemaksāto līdzekļu atmaksu vai pārrezervējot citu virzienu, tūri u.t.t.. Tavā gadījumā liekas, ka tūre tā vienkārši nebija rezervēta, citādi, ja lidojums tiek atcelts, tad nav runas par kādiem papildus maksājumiem, ērti datumi tiek kratīti ar tūristiem un tas arī viss , bet bez papildu maksājumiem un jums bija tiesības uz to uzstāt Uzmanīgi izlasiet savu līgumu.
аватар Irishka54542
Bez piemaksām?Ja arī sākotnēji ekskursija no 22.12 bija dārgāka?
Paldies visiem!Rīt es iešu pie viņiem, lai uzzinātu
аватар moy_contakt
Protams, tas var būt dārgāks, bet jūs izvēlējāties savu ceļojumu un rezervējāt to, un tas nav tavs jautājums, ka kaut kādu iemeslu dēļ jūsu apmaksāta tūre (lai gan par 50%, bet tas ir noteikts līgumā un jūs maksājāt daļēji par ekskursiju un oficiāli to rezervēja, un tas nozīmē, ka pieņemot no tevis naudu TA pārstāvis saņēma apstiprinājumu, ka viesnīcā ir vieta, pēc tavas rezervācijas un ir arī vieta lidmašīnā) pēkšņi nevar notikt. Ja līgums tika noslēgts un nauda samaksāta, tad šī situācija tiek atrisināta draudzīgi, ja tur kaut kas ir mainījies, tad problēmām nevajadzētu būt. Ja TA darbinieks saskrūvēja, tad lai darbinieks šo problēmu risina, bet ne uz tūrista rēķina.
аватар Irishka54542
Paldies!
аватар ollennka
Līgums vienmēr ir jāizlasa, tur visas šīs lietas ir rakstītas. Un ceļojumu aģentūras, es redzu, katru gadu kļūst nekaunīgas ...
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ēģipte
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl