Jautājums o Hurgada

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
6336 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Tez-tour, izbraukšanas atcelšana
Sveiki, eksperti Prompt, kas saskārās. Pirms stundas zvana mūsu ceļojumu aģents un saka, ka tūroperators atcēlis reisu 1.03 Hurgada-Kijeva. Un viņš piedāvā atgriezties 28.februārī ar nelielu atmaksu vai 3.martā ar mūsu piemaksu.Turklāt lēmums jāpieņem stundas laikā. Līgumā rakstīts, ka ceļojumu aģentam (kāpēc ne tūrisma operatoram?) ir tiesības mainīt izbraukšanas datumu. Tas nozīmē, ka nekāda kompensācija, izņemot naudas atdošanu par izmitināšanu numurā, netiek nodrošināta. Tātad? Kaut kādas muļķības. Vai gadās tāda lidojuma atcelšana? Jau ilgu laiku sekoju šim reisam - biļetes tika izpārdotas pirms daudzām dienām. Vai tas ir kaut kas - veselu lidmašīnu tautai vajadzētu kaut kur piebāzt? Neskatoties uz to, ka Teza mājaslapā ir maz vietu citiem lidojumiem. Saistībā ar ko to var pieslēgt un ko šādos gadījumos parasti dara? Un kāda steiga? Vai arī tas ir mūsu aģents garām?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2018-02-096 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  16
аватар lisnevuch
Es domāju, ka aģents to palaida garām. Tas nevar būt.
аватар agent_borabora
Vai esat saņēmis e-pasta ziņojumu no sava aģenta, ka jūsu ceļojums ir apstiprināts ar informāciju par lidojumu?
аватар L_ena
1. Zvaniet Teztour un pajautājiet, vai jūsu lidojums ir atcelts. 99%, ka neviens lidojums netika atcelts, tikai aģents no jums iekasēja maksu par 7 dienu ceļojumu, un lidmašīnā ir vietas tikai lidojumiem pēc 5 un 10 dienām.
Un tagad, lai nesaņemtu visu līdzekļu atmaksu, aģents mēģina jūs izkrāpt ar viņam ērtām iespējām.
2. Ja Tez neapstiprināja lidojuma atcelšanu, zvaniet aģentam un sakiet, ka zvanījāt uz operatora uzticības tālruni, kur informācija jums netika apstiprināta. Un tagad jūs vēlaties saņemt pilnu atmaksu vai kompensāciju par piekrišanu lidot divas dienas agrāk par lielāku summu, nekā aģents jums piedāvā. Pretējā gadījumā jūs rakstāt vēstuli teztour, aprakstot situāciju, tūrisma komitejai un patērētāju tiesību aizsardzības biedrībai.
3. Kā es varu parakstīt līgumu, saskaņā ar kuru aģentam pēc pilnas ekskursijas apmaksas ir tiesības mainīt jūsu izbraukšanas datumus???????
аватар Tigrusya
Šodien ir piektdiena, viņa zvanīja septītā vakara sākumā, darba dienas un darba nedēļas beigās. Nosūtīja šo pa pastu
Lidojumu programmas korekcijas dēļ netiks veikts reiss 01.03 Hurgada-Kijeva. Tūristiem tiek piedāvāta atmaksa 28.02. ar atmaksu 46 USD bruto par 1 nakti vai pagarinājumu līdz 03.03. ar papildu samaksu USD 110 bruto par uzturēšanās reizi. Lūgums lēmumu pieņemt nekavējoties, jo vietu skaits reisā 28.02 Hurgada-Kijeva un 03.03 Hurgada-Kijeva ir ierobežots.
Es saku - vietnē neredzu nevienu vietu lidojumam 28.02. Viņa - tas ir tāpēc, ka reiss ir slēgts, un sēdvietas tiek paturētas tiem, kas netiek uz 1.03. Kaut kādas muļķības. Viņa teica, lai pārietu uz 28 - un nav atbildes, nav sveiki. Darba diena beigusies, ofisa telefoni klusē. Tad kāda meitene atbildēja, teica, ka nav neviena, viņa it kā piezvanīja manam aģentam, pārrakstīja, un atbilde nāks rīt vai pirmdien.
Šodien ir piektdiena, viņa zvanīja septītā vakara sākumā, darba dienas un darba nedēļas beigās.
аватар Tigrusya
Hmm! Kaut kas nogāja greizi
аватар Tigrusya
Līgums, viņa sacīja, ir standarta, nekādas izmaiņas netiek veiktas
Vēstule no aģenta atnāca rezervācijas dienā, pirms 3 nedēļām, ar saiti uz manu kontu Itour vietnē. Ar informāciju par lidojumiem, viesnīcām utt. - tas pats, kas līguma pielikumā.
Un, ja jūs pieprasāt atmaksu, tad viņi aprēķinās pēc maiņas kursa atgriešanas dienā, nevis atgriezīs summu, ko es samaksāju grivnās? Un kurss ir gandrīz 2 UAH. krita, arī nepatīkami
Rīt no rīta piezvanīšu Tezturam
аватар ira707
L_ena, vai jūsu ceļojumu aģents kādreiz ir pielāgojis līgumu jūsu vietā?
Neviens ceļojumu aģents un operators ar jums nepārrunās līguma nosacījumus, vai nu jūs noslēdzat ar viņiem standarta līgumu, vai arī nepērkat ceļojumu, viņu saruna ir īsa. Nu līgums ir operatora, nevis tūrista pusē...pie mums viss kā parasti...
аватар ira707
Es jums nestāstīšu par lidojuma pārcelšanu, to ir visinteresantāk klausīties. Kopumā es redzu kaut kādu tendenci ar pārsēšanos/reisu atcelšanu uz Ēģipti. Mums arī novembrī ir agrs un atsevišķi apmaksāts lidojums uz Šarmu, pārcelts 4 reizes!!! Citām pilsētām cilvēki pasēdēja 12 stundas lidostā!viesnīca aizgāja samaksāta, bet kompensācija (maksātā summa par ērtu lidojumu) no Aneks tika izsists. Bet daudzi bija sašutuši un pamāja ar roku, neticot, ka var kaut ko darīt.. Un manas draudzenes aģente izrādījās neapzinīga, viņa teica, ka rezervējusi ērtiem lidojumiem, samaksājusi palielinātu summu par ekskursiju un paņēmusi regulāri lidojumi uz ceļojumu paketi. Un, protams, viņa nedzirdēja par līdzekļu atdošanu no Anex un neviens to neatdeva!
аватар Tigrusya
Arī mēs ar Anex vienu reizi atlikām lidojumu ik pēc stundas vai pusstundas, kā rezultātā - uz 8 stundām. Sākumā visi rāvās un trakojās, ka nelidos, jo lidmašīna tik ilgi tika remontēta - rezultātā nelidoja tikai 1 ģimene. Es nezinu, vai viņiem ir kaut kas.
Bet ar Tez lidojām 2 reizes - viss bija normāli, kā pulkstenis. Turklāt ceļojuma brīdī - lētākās cenas tika salīdzinātas ar citiem operatoriem.
Principā tā arī iznāk, ja mūs pārceļ. Tā vienkārši ir dīvaina situācija un pati ar to neesmu saskārusies. Es jau rakstīju uz mez-tūri un aitur. Tūrisma komiteja izskatās kaut kā nepārliecinoši...
аватар Bovik
L_ena Ja jūs kādreiz kaut ko rakstāt vai konsultējat, jums ir jāzina tēma vismaz trīs reizes. Jūs rakstāt "Pretējā gadījumā rakstāt vēstuli ......., aprakstot situāciju, Tūrisma komitejai un Patērētāju tiesību aizsardzības biedrībai. ".
Bet Ukrainā tādas valsts struktūras sen nav pastāvējušas.
Un ko tu jautā?
es atbildēšu. Ekonomikas attīstības ministrija ir izveidojusi Tūrisma un kūrortu departamentu, kas rūpējas par tūrisma attīstību, nevis izskata sūdzības starp tūrisma aģentūrām un to klientiem.
Kas attiecas uz patērētāju aizsardzību, šis jautājums tika uzlikts Ukrainas Pārtikas drošības valsts dienestam, pievienojot nosaukumu "un patērētāju aizsardzība". Jautājiet par šo pakalpojumu, lai palīdzētu tūristiem.
Ir divas iespējas: sūdzība (apelācija) tūrisma operatoram, jo ​​ceļojumu aģentūra strādā saskaņā ar līgumu ar viņu.
Tigrusja to jau ir izdarījusi. Un uz tiesu. Godīgākā tiesa.
аватар lana_181
Izlasu visu.jā.viss pareizi..kompensācija,zvani,lemj.Bet ir vēl viena lieta. Zvaniet uz lidostu un pārvadātāja aviokompāniju! Tā ir vienkāršāk, ātrāk un noteikti dabūsi informāciju.Kāpēc lidmašīna tiek pārcelta vai neizlido vai kas notiek ar šo lidojumu.Un no turienes jau dejos.Kā saka.Kijeva..bet 10min laikā Uzzināju, kas un kāpēc, un padalījos ar pasažieriem, interesentiem.jo viņi mums teica, ka informācija nav patiesa, lidmašīna tiešām sabojājās. Rezultātā mēs visi, visa lidmašīna tika transportēta uz nakts uz citu viesnīcu un no rīta visi droši lidoja mājās.Tā bija Anex tūre. Galvenais, lai būtu informācija.
аватар Tigrusya
Vispār mūs pārstādīja 28. februārī, dienu agrāk.
Teza uzticības tālrunis nedarbojas, Wind Rose atbalstam saka, ka viņi ir čārterkompānija un lidojumus var pārvietot uz jebkuru vietu. Un viņu grafikā tiešām nav neviena reisa uz 01.03. Un ir, kā man teica mūsu ceļojumu aģents - 28. februāra vakaram un 3. marta rītam.
Tātad mūsu valstī nav ietekmes metožu, kā es saprotu. Un forumā var tikai ložņāt :))
аватар Tigrusya
Atkal Wind Rose atbildēja uz pastu, nenorādot iemeslus
Sveiki!
Saskaņā ar lidojuma klienta lēmumu reiss 7062 01/03 tika atcelts. Lūdzu, sazinieties ar pirkuma vietu, lai iegūtu sīkāku informāciju par atgriešanās lidojuma datumu.
Ar laba vēlējumiem,
Poļiščuka Svitlana
Mārketinga un rezervāciju nodaļas komanda
аватар agent_borabora
Kas satrauc:
1. Aģents nav pieejams ārpus darba laika.
2. Saite nav uz operatora vietni, bet gan uz Itour aģentūras vietni.
No savas pieredzes varu teikt, ka operators reisu tiešām var atcelt. Bet, lai pārliecinātos, ka tā nav aģenta pārraudzība, no operatora jāpieprasa oficiālas vēstules ar izmaiņām lidojuma programmā.
аватар Tigrusya
agent_borabora, un ja tā ir patiesība un viss ir oficiāli, vai tad ir bezjēdzīgi kaut ko prasīt? Lidojums tika atcelts, tūristi tika pārcelti uz citu reisu, tika atmaksāta maksa par istabu dienā. Rīt došos pēc dokumentiem un droši vien līgums tiks pārrakstīts uz citu nakšu skaitu, atmaksa. Vai tas automātiski atteiksies no prasībām? Un aģentūrā, slēdzot līgumu, jāiedod pieteikuma numurs, lai to varētu pārbaudīt tūroperatora mājaslapā? Vienkārši man vienmēr iedeva saiti ar paroli uz manu kontu aitura mājaslapā, man likās, ka pietiek
аватар agent_borabora
Ja reiss tiek oficiāli atcelts, tad pretenzijas prasīt nav pamata.
Jā, aģentūrai operatora tīmekļa vietnē ir jānorāda pieteikuma numurs, lai varētu pārbaudīt pašus pieteikumus. Tez Tour tūristam ir iespējams bez pieteikšanās un paroles.
Informācijai aģentūras Aytur mājaslapā nav nozīmes.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Hurgada
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl