Jautājums o Hurgada

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
6336 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Mēs rezervējām ekskursiju par vienu cenu, BET viņi nemaksāja. Un h / s vairākas. stundas cena samazinājās par 5000 UAH. Viņi lūdza FOP ceļojumu aģentu mainīt kontu uz samazinājumu. izmaksām, aģents kategoriski atteicās
Mēs rezervējām ekskursiju par vienu cenu, BET viņi nemaksāja. Un h / s vairākas. stundas cena samazinājās par 5000 UAH. Viņi lūdza FOP ceļojumu aģentu mainīt kontu uz samazinājumu. izmaksām, aģents kategoriski atteicās
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
18 abonenti  • prasīja 2021-02-073 gadā atpakaļ
Atbildes  •  29
аватар Vic-Grin
Kāds rezultāts. Pērciet ceļojumu no cita ceļojumu aģenta, kur tas ir lētāk.
аватар HotLine
Aģentam nepaveicās. Tagad viņš nerezervēs ekskursijas bez priekšapmaksas. Pat ļoti regulāriem tūristiem. Operators aģentam cenu nosaka rezervācijas brīdī. Turklāt pēc viesnīcas apstiprināšanas vairs nav iespējams izlaist maksājumu bez soda naudas. Rīt es parādīšu šo pavedienu visiem saviem vadītājiem. Lai neatslābtu. "Vienīgais, ko jūs varat darīt bez naudas, ir parāds." - Heincs Schenk
аватар ollennka
Rezervēts - vai tas ir līgums? Kāda ir atbildība par rezervācijas atcelšanu? Ja nav līguma un atbildības, var atteikties un citur iegādāties lētāk. Un šim ceļojumu aģentam nav pienākuma piešķirt jums atlaidi.
аватар Slav_na
labi, ka neesmu aģents...
аватар mindguru
Viss ir pareizi. Rezervēts - noslēgts līgums. 100% apmaksa līguma noslēgšanas brīdī nav obligāta. Un, ja ceļojumu aģents ir pazīstams, tad naudu var vienoties, lai dotu braukt. Galvenais, ka ceļojumu aģents jau ir veicis rezervāciju operatora datubāzē un bez soda sankcijām to nav iespējams atcelt. Kā būtu, ja cena pieaugtu, nevis pazeminātos? Ko tad?
аватар Svetysa
Mūsu tūre ir kļuvusi lētāka, tāpēc mūs saskaitīja
аватар cgistalker
Svetysa nozīmē, ka jūsu ceļojumu aģentam nebija laika veikt rezervāciju.
аватар Andrey111
Esinka visu pateica pareizi. Uzmanīgi izlasiet līguma nosacījumus (ja tas tika noslēgts). Tā kā, ja par atteikšanos iegādāties ceļojumu pēc viesnīcas rezervēšanas ir paredzēts naudas sods, ceļojumu aģentam ir pamats to piedzīt no jums tiesas ceļā.
Vispār neesmu dzirdējis par tādu lietu, lai TA veiktu rezervāciju, neveicot avansa maksājumu (varbūt nebija rezervācijas. Un ar tevi mēģina šķirties?)
аватар moy_contakt
Dārgs. Es, protams, neesmu ceļojumu aģents, bet jau daudzus gadus rezervēju caur vienu cilvēku (esam ļoti tuvi draugi, bet kas attiecas uz darbu, tad nav īpašu piekāpšanos, izņemot gadījumus, ja kaut kas notiek un tas var izlemt man par labu, tad viņi to dara). Tātad mums bija kaut kas, kas jau bija rezervēts, tika veikts avansa maksājums (un pirms pandēmijas es vienmēr rezervēju labu laiku iepriekš) un, ja cena īpaši kritās (tā gadījās pāris reizes), mēs mierīgi pārrezervējām bez soda naudām un bija nav problēmu. Šeit daudz kas ir atkarīgs no paša ceļojumu aģenta un viņa vēlmes sazināties ar TO biroju. Ja līdz tūrei atlicis vairāk kā mēnesis, tad viss ir izšķirts! Pārbaudīju sevi.
аватар Fancase
Visas nianses ar ekskursijas izmaksu svārstībām, apmaksas kārtību ir jānorāda līgumā starp ceļojumu aģentu un klientu. Šis ir juridisks dokuments, uz kura pamata gan TA, gan klients var vērsties tiesā. Es nezinu, vai vispār ir līgums.
Ja "rezervācija" noritēja "pēc noteikumiem", nenoslēdzot līgumu, tad klients, protams, var neko nemaksāt, bet TA - sit / tiks sodīts no TO, ja rezervācija tika veikta.
Kā jau minēts iepriekš, normāls TA nerezervē bez iemaksas.
Apkope ne vienmēr tiek veikta, lai samazinātu izmaksas. jo tā ir viņu peļņa :-(
аватар moy_contakt
Protams, jaunos līgumus nelasīju (labots pēc visa notikušā), neteikšu, ka tagad pievienoja vēl. Bet agrāk bija skala ar līguma laušanas nosacījumiem atkarībā no perioda. Mums bija tāpat kā janvārī rezervētā tūre ar Pegasus uz jūniju uz Turciju par 3200 jūs ieradās martā ar Tui ar tādiem pašiem nosacījumiem (izbraukšana dienu agrāk) par 2600. Un tā pati ekskursija bija piebūvē par 2800, bet mēs Anex netika izskatīti dēļ 100% soda gadījumā.... Un iespēja aizvietot tūristu bez soda naudām, bet nekad nevar zināt, kas var notikt šajā dzīvē (tāpēc, protams, līgums ir rūpīgi jāizpēta pirms parakstīšana). Pievienojas (lai gan es tos neuzskatīju), bet līgumā bija punkts, ko var vilkt uz jebkuru situāciju un novilkt sodu, ka, ja tūre iekrīt karstajā sezonā, tad naudas sodi saskaņā ar punktu ... .. Tātad šinī gadījumā vajag paskatīties līgumu (ja bija parakstīts) Nu tad pārrezervējām pie tūjas, Pegasus slēdza bez soda naudas. Nauda tika atgriezta bez problēmām.
аватар TombArthur
Es vairs neizmantoju bezjēdzīgus ceļojumu aģentus. Viss ir rezervēts tiešsaistē.
аватар klichko
Un kā ar bezjēdzīgiem aģentiem? Viņi nenosaka cenas.
аватар TombArthur
Turklāt, veicot rezervāciju tiešsaistē, nevienam nebūtu tādas nianses, ar atrunām, neapmierinātību un liekām likstām. Redzēju zemāko cenu un nopirku. Scammed par cenu - problēma ir tikai un vienīgi pircējs. Aģenti savu laiku ir nokalpojuši.
аватар dtanya2008
LIELS PALDIES PAR DALĪBU JAUTĀJUMA RISINĀŠANĀ, TURĒJUMS MUMS TIKA SAMAZINĀTS !!! Tūrisma aģente bija vainīga, ka viņai tūroperatora sitiens pa galvu, ka bez naudas veikusi rezervāciju un saņēmusi rezervācijas apstiprinājumu. Un, lai nedabūtu sodu, viņa mums "izsita" labu atlaidi. Līdz izlidošanai atlikušas 5 dienas.
аватар cgistalker
dtanya2008 jūs izveidojāt personu, kas jums ļoti uzticējās. Tas ir ļoti slikts solis no jūsu puses. Tas, ko jūs saucat par atlaidi, ir 99%, iespējams, ir atskaitīts no tūrisma aģenta algas. Tādu cilvēku dēļ kā tu, tad nav uzticības cilvēkiem.
аватар cgistalker
TombArthur, rezervējot ekskursijas internetā, ir tikai viens mīnuss, cena ir augstāka nekā labām ceļojumu aģentūrām. Tagad to varam pārbaudīt jebkurā ekskursijā :)
аватар Vika284
dtanya2008 Vienīgā ceļojumu aģentes vaina ir tā, ka viņa tev noticēja kā tūristei. Jūs dtanya2008 esat lepni, ka ierāmējāt cilvēku - jums ir atlaide ar ļoti sliktu smaku
аватар dtanya2008
cgistalker, Vika284
Nevienu nenoteicām, nezinājām, ka viņa pati ir rezervējusi. Neko nemaksājām un nekādus dokumentus nesaņēmām. Tāpēc tu esi Vika un tu esi Andrejs, velti haite mums. Un kopš tā laika nesamaksājām un nesaņēmām dokumentus, tad pēc likuma mums bija tiesības prasīt cenas pārskatīšanu - tā atbildēja tūroperators, kurš pārdod šo tūri. Ja jūs būtu mūsu vietā, jūs lūgtu arī cenu apskatu.
аватар cgistalker
dtanya2008 Es tikai nesaprotu, kā aģents ieguva jūsu pases datus, lai rezervētu ceļojumu? No jūsu jautājuma man šķita, ka jūs lūdzāt rezervēt ekskursiju un pēc tam pieprasījāt izmaksu pārskatīšanu.
аватар moy_contakt
Dīvains ceļojumu aģents, nav līguma, nav naudas. Ar jūsu komponentiem pilnu maksājumu vajadzēja veikt ar abu pušu parakstītu līgumu. Acīmredzot pieķerts nepieredzējušais darbinieks.
аватар Vika284
Viņa rezervēja sevi
bet kā ir ar jūsu sākotnējo jautājumu "Mēs rezervējām ekskursiju par tādu pašu cenu, BET viņi nemaksāja. Un vairākas stundas cena kritās par 5 tūkstošiem UAH. Viņi lūdza FOP ceļojumu aģentam mainīt rēķinu uz zemāku cenu, aģents kategoriski atteicās"
dtanya2008 neapmulst savās atbildēs, jūs vienkārši attaisnojat savu rīcību. Zvanot uz TO, jūs arī teicāt, ka "viņa pati to rezervēja" vai arī jūs personīgi teicāt patiesību "rezervējāt ekskursiju"
Sākotnējā jautājumā varat redzēt, ka jūs personīgi piekritāt rezervēt ceļojumu, jūs personīgi izsekojāt ceļojumu uz šo viesnīcu un jūs personīgi lūdzāt samazināt izmaksas pēc cenas izmaiņu redzēšanas.
аватар Elenka08
Vai nu kāds vecs, pazīstams aģents varēja rezervēt šo ceļu, kas vēlāk izrādījās ļoti nekorekts, vai arī ir kādas citas detaļas, kas netika minētas
аватар dtanya2008
Vika284 Ir iepriekšēja rezervācija - iedod pasi un rezervē bez samaksas par dienu, kas automātiski tiek atcelta bez samaksas un ir pilna rezervācija ar sekojošu apmaksu un dokumentu izsniegšanu. Bijām pārliecināti, ka tā bija iepriekšēja rezervācija dienai bez naudas, jo. bija svētdiena. Pirmdien viss noskaidrojās. Ceļojumu aģents nekādā veidā netika ievainots un mēs palikām draugi. Un novēlu tev Vika284 būt mazliet maigākam pret cilvēkiem un ne par ko nelutināt savu dvēseli. Būt veselam !
TĒMA IR SLĒGTA!!!!
аватар cgistalker
dtanya2008 jūs saprotat, ka, ja viss tiešām ir tā, kā jūs sakāt, un operatora sistēmā patiešām nebija apstiprināta pieteikuma (pēc apstiprināšanas pārrēķins nav iespējams), tad ceļojumu aģentūra mēģināja jūs šādā veidā izkrāpt naudu.
аватар Vika284
dtanya2008 mūsu Ukrainas deputātiem un polittehnologiem ir iecienīta frāze "mainiet kurpes gaisā"
ja tu atdevi savu pasi, t.i. versija "Viņa rezervēja sevi" pazūd
"Ir priekšrezervācija - jūs iedodat pasi un bez samaksas tiek rezervēta diena, kas automātiski tiek atcelta bez samaksas" - tas neeksistē
аватар dtanya2008
Vika284 Iepriekšēja rezervācija uz dienu pastāv un ja nav notikusi apmaksa par ekskursiju, tad priekšrezervācija tiek automātiski atcelta. Tas notiek, un jebkurš aģents jums par to pastāstīs.
Es slēdzu tēmu un nevēlos vairs ar jums sazināties.
аватар Vika284
dtanya2008 uzmanīgi izlasiet to, ko iepriekš atbildēja pieredzējis TA
"Tagad viņš nerezervēs ekskursijas bez priekšapmaksas. Pat ļoti regulāriem tūristiem. Operators aģentam cenu fiksē rezervācijas brīdī. Turklāt pēc viesnīcas apstiprināšanas vairs nav iespējams izlaist maksājumu bez soda naudas."
"Tūrisma aģents nekādā veidā necieta un mēs palikām draugi" kā par to, ko jūs rakstījāt augstāk "Tūrisma aģents bija vainīgs, ka tūroperators dabūja pa galvu" - zvērināti draugi
аватар Morkovkin
Varu apsveikt ceļojumu aģentu: kļuvis gudrāks, stingrāks un brilles nav tik rozā.Nav samaksas, nav servisa. Es arī varu apsveikt tēmas iesācēju ar to, ka viņai izdevās ietaupīt gandrīz 200 USD. savu budžetu. Kas attiecas uz mani šeit WIN-WIN.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Hurgada
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl