Jautājums o Dominikānas republika

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
825 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Pārpratuma dēļ samaksājām par nepareizo viesnīcu, vai tūrisma aģentūra var atteikt mūs pārrezervēt uz citu viesnīcu? Datumi un lidojums tie paši, tikai cita viesnīca, kas ir dārgāka. Izbraukšana pēc divām nedēļām
Pārpratuma dēļ samaksājām par nepareizo viesnīcu, vai tūrisma aģentūra var atteikt mūs pārrezervēt uz citu viesnīcu? Datumi un lidojums tie paši, tikai cita viesnīca, kas ir dārgāka. Izbraukšana pēc divām nedēļām
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2017-02-087 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  11
аватар AllOverTheWorld
Vai jūs nevarat pateikt ceļojumu aģentūrai?
ko nozīmē pārpratums?
ir izvēlējušies sevi.
tikko pārdomāja un nolēma lidot uz citu viesnīcu? tad kāpēc gan uzreiz neatrisināt problēmu ar TA?
аватар Tyristy
protams ceļojumu aģentūrā uzzināja, bet klusē un velkas, īsti neko neatbild.Nepārdomāja !!!Bet sākumā pieteicās uz citu viesnīcu, vīrs paņēma naudu, un viņi viņam pārdeva viesnīcu, no kuras es tikko atteicos! Es neredzu jēgu noskaidrot, kuram ir taisnība un kam nav taisnība, es neredzu jēgu, es gribu zināt, kāda ir pārrezervācijas problēma ??? Man vajag naudu, es gribu citu viesnīcu, turklāt tā ir arī dārgāks. Rezervācijas atcelšana ir bez maksas, rodas jautājums, kādas ir grūtības un vai ceļojumu aģentūras rīcība ir likumīga!?!??
аватар AllOverTheWorld
Kurš tūrisma operators?
Diezgan dīvaina situācija.
Tūroperators šādā situācijā vienmēr iet tikties ... jo īpaši tāpēc, ka datumi ir vienādi ... lidojums tas pats. Viesnīcas maiņa nav problēma (ja vien, protams, tā nav pieturā).
Turpmāk rūpīgi izvēlieties savu TA. (Vai jūs pērkat talonus veikalā, nevis aģentūrā?) Vai jums ir līgums jūsu rokās?
Un manam vīram nebija nekādu jautājumu ... par izmaksām? Vai esat samaksājis pilnu cenu par ekskursiju? vai avanss? Vai bija apstiprinājums?
Ja esat pārliecināts, ka atcelšana ir bez maksas, atceliet un veiciet jaunu rezervāciju.
аватар Tyristy
Tūroperators Anex tūre, pirkta Alohā.
Viesnīca nav pie kājas, uzzināju.
Maksāja pilnu cenu kā parasti...
Mums ir vienošanās.
Manam vīram bija jautājumi, bet viņam teica, ka darbība ir...
Viņi paši arī paši, protams, vainīgi, bet steidzās, iedeva naudu, paķēra papīrus un skrēja...
Žēl, šis ir mūsu medusmēneša ceļojums...
аватар Tyristy
Mums šobrīd nav nevienas biļetes vai kuponu, un mēs nesaņēmām zvanu par viesnīcas apstiprināšanu.. Tātad es nesaprotu, kāda ir problēma mainīt viesnīcu?!
аватар gakam
Dīvaini. Sazinieties ar Anex tour un izskaidrojiet situāciju, ja ceļojumu aģentūra nevēlas atrisināt problēmu.
аватар Tyristy
Alohā viņi saka, ka visu dienu zvana Aneksam, atbild "Pagaidi"
Tikai ko tu gaidi?
Prasīja telefona numuru, līgumā nebija norādīts, nedeva. Rīt mēģināšu atrast internetā.
аватар AllOverTheWorld
Pagaidi...neuztraucies. Anex kontaktpersonas nav problēma atrast. Visticamāk, jūs esat saskārušies ar nekompetentiem vadītājiem. Gaidiet oficiālu operatora atbildi
аватар Tyristy
Mēģinu, paldies par informāciju...
аватар agent_borabora
Operators visbiežāk maina viesnīcu, bet jau par tiešsaistes cenu maiņas brīdī.
аватар AnastasiaGuseva
tev paveiksies, ja lidosi prom no Alohas
menedžeri velk, jo nav kompetenti, tikai pārdot
Mūsu draugus gandrīz iemeta viņu direktore par visu ekskursijas summu, kas tika pārskaitīta uz viņas karti
Televīzijā pat ziņās šo Aloha sauca
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Dominikānas republika
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl