Jautājums o Albena

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
99 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
firma Teddy Kam
Kas atpūtās padalieties ar savu viedokli.Kādas ir nianses.Paldies!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2012-05-2412 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  13
аватар Natassha_Kiev
Es viņus pazīstu kā partnerus. Laba kompānija, nav ko sliktu teikt
аватар LaFifa
Pagājušajā gadā Tedijs Kams bija mūsu "saimnieks", no lidostas uz viesnīcu un atpakaļ uz lidostu tika piegādāts laikā un bez kavēšanās :) Atkal neizmantojām nevienu no viņu pakalpojumiem...
аватар flora152
liels paldies par atbildēm!
аватар aav8877
Puiši turieties tālāk no šīs kompānijas. Mēs atpūtāmies Nesebārā 2012. gada augustā. Pārsūtīšana uz turieni noritēja labi, bet viņi mūs vienkārši aizmirsa atpakaļ. Pēc ilgiem zvaniem stundu pirms izbraukšanas mums atsūtīja taksi. Turklāt mūs vispār iekārtoja nepareizajā viesnīcā. Tā izskaidrots - sliktāk nebūs)))
аватар rudencko.ludm
Pievienojos neapmierinātajiem. Mūs sagaidīja Burgasas lidostā un aizveda uz viesnīcu Nesebārā. Bet viņi "aizmirsa" to ņemt atpakaļ. Mēs ar bērniem apmēram stundu stāvējām autobusa pieturā. Zvaniet ceļojumu aģentam. Mums teica, lai nesatraucamies, bet transports negaidīja. Viņi paši nokļuva Burgasā, jo baidījās nokavēt lidmašīnu. Es neesmu pārliecināts, ka kāds mūs pat atcerējās. Kopā ar viesnīcas "Discret" īpašnieku pretīgo attieksmi pret viesiem šī situācija kopumā ir nesakārtota.
аватар kollymeggi
2014. gada jūnijā atpūtāmies, saimnieks bija Tedijs Kams. Viņi satikās un laicīgi nogādāja viesnīcā, bet pēc tam pazuda, kad tika atrasti ar tūroperatora starpniecību (viesnīcā reģistratūrā nebija koordināšu, un zvanot uz biroju darbojās automātiskais atbildētājs) Rozārijas kundze atbrauca un mēģināja no viņiem izkrāpt naudu - viņa piedāvāja ekskursijas par paaugstinātām cenām (no Pomorijas uz Nesebāru 6 cilvēku pārvietošana uz divām stundām bez ekskursijas ap 180 levas tavā mašīnā). Pēc tam, kad viņi atteicās, viņa atkal pazuda un izbraukšanas priekšvakarā bija atkal jāmeklē, lai bez problēmām aizietu. Palieciet tālāk no šī uzņēmuma.
аватар svsedu
Jā, kāpēc es nelasīju atsauksmes pirms ceļojuma? Vakar atgriezāmies no Bulgārijas, no Sunny Beach. Saimnieks bija Tedijs Kams. Pirms tam atpūtāmies pie cita operatora. Bet, godīgi sakot, es kaut kā neuztvēru uzņemošo pusi, bet velti! Tāpēc, ja iespējams, nejauciet ar Tediju Kamu vispār un ar "speciālisti" Rosu jo īpaši! Mūs arī iekārtoja nevis 3* viesnīcā, kā samaksājām (un rezervējām vēl februārī), bet nobružātā 2* viesnīcā blakus. Uz mūsu jautājumu "Kāpēc?" viņi mums neatbildēja. Zvanījām uz Minsku, bet mūsējie bija pārsteigti ne mazāk kā mūsējie, teica, ka nav brīdināti, rezervācija apstiprināta, lai mūs iereģistrē rezervētajā viesnīcā. Mēs piezvanījām Rosai, mūsu kuratorei no Teddy Kam. Tāpēc šī kundze mūs atklāti apvainoja, sakot, ka mūsu agrā rezervācija ir muļķības, mēs rezervējām agri, lai maksātu mazāk, tāpēc tagad pārbaudiet, kur jūs esat novietots, un nerunājiet, bet saskaņā ar viņu Bulgārijas likumiem viņiem ir tiesības mūs laist kur vienalga. Tā bija viņas lielā kļūda.. Ja viņa būtu ar mums runājusi kā ar cilvēku, vismaz mēģinājusi izskaidrot notiekošā iemeslus, redziet, mēs būtu pamājuši ar roku nožēlojamajā pieņemšanā, nelielā telpā "a la pionieru nometne" ar 3 koka gultas. Un tāpēc tā bija tikai rupjība. Mēs sapratām, ka Bulgārijā šogad pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, un viņi nolēma pārdot visu, ko viņi iegādājās, un pārvietot to tur, kur tas ir bez maksas. Tātad, mēs šai Rosai teicām, ka mēs zinām likumus ne sliktāk, un saskaņā ar līgumu viņiem ir pienākums mūs ievietot līdzvērtīgā viesnīcā vai labākā viesnīcā, un 2 * par tādiem nevar uzskatīt. Viņa mēģināja mūs pārliecināt, ka šī viesnīca nav sliktāka, un viņi piedēvē zvaigznes sev (sakiet man, vai cilvēkam ir ideja?), Un problēmu būs grūti atrisināt. . . Mans vīrs ieteica mums pašiem runāt ar viņas vadību, jo viss ir tik sarežģīti. Bet Rosa sāka skaļi teikt, ka nevajag tā darīt, nevajag tikties ar direktoru, viņa pati aizbēga. Viņi uzreiz atnesa drēbju žāvētāju, jo pat tā nebija istabā. Un nākamajā dienā mūs pārcēla uz Veris 3 * viesnīcu (viesnīca tiešām ļoti laba). Un Rosa pati mūs turp transportēja, pārmetot, ka mēs viņu nesagaidām noteiktajā laikā (lai gan viņa mums neko neiecēla, turklāt teica, ka nezina, kad jautājums tiks atrisināts, un nevarēja nosaukt precīzs laiks!). Es viņai atzvanīju, pateicu, kurā istabā esam iekārtojušies, un teicu: "Paldies, tagad esam apmierināti ar visu." Tā nu pēdējā uzturēšanās dienā, ziņojot par transfēra laiku uz lidostu, Rosas kundze reģistratūrā mūs apmeloja, teica, ka viņa mums ir izdarījusi šādu pakalpojumu, iekārtojoties labā viesnīcā, bet mēs NEDARIJĀM. PALDIES viņai!!! (it kā viņa nedarīja savu darbu, vai cerēja uz atgriešanos arī pēc visa paldies visu šo laiku, un (uzmanību! ) nākamreiz, kad ieradīsimies Bulgārijā, viņa nepakustinās ne pirkstu, lai mums palīdzētu! CILVĒKI, JĀ, MĒS TAGAD TEDDY KAM 3 KM APbrauksim malu bez viņas "draudiem". Jāpiebilst, ka atpūtāmies ar 7 gadus vecu bērnu, un pirmajā naktī tajā "brīnišķīgajā viesnīcā La Piazza 2*" meitene raudāja un lūdza doties mājās, jo istabiņa bija šausmīga un slikti smirdēja.. Taisnības labad jāsaka, ka La Piazza 2 * viesnīca kā ļoti budžeta un lēta viesnīca nav tik slikta, it īpaši studentiem no Indijas (kuri tur palika) vai gadījuma apmeklētājiem nakšņot. Bet, ja jūs maksājāt par 3 * viesnīcu, tad tas, protams, nav risinājums. Starp citu, mēs nebijām vienīgie tūristi no Baltkrievijas, kas saskārās ar tādu pašu problēmu. Pēc 4 dienām ieradās arī trīs cilvēku ģimene, kas arī tika izmitināta viesnīcā La Piazza 2 *, nevis februārī rezervētajā Troya 3 * viesnīcā, BET! Rosa, kura bija apdedzinājusies uz mums, rīkojās gudri: viņa izskaidroja situāciju ar “kanalizācijas pārrāvumu” rezervētajā viesnīcā un iekārtoja ģimeni diezgan pieklājīgos apartamentos. . . Īsāk sakot, atkārtoju, ja iespējams, izvairieties no TEDDY KAM!!!
аватар Natassha_Kiev
Briesmīgi, tas viss ir vienkārši šausmīgi! Tajā pašā laikā mājokļi Bulgārijā ir vairumā. Numurs ar koka gultām vienam cilvēkam maksā apmēram 8-10 eiro vai pat mazāk
аватар bardenal
TEDDY KAM - tās ir kaut kādas šausmas! septembrī atpūtās ar vīru Saulainajā krastā, satikās normāli. gide viesnīcā Liani 3 * Rosa pat nesasveicinājās, viņa ieradās pārdot ekskursijas! samaksājām par vienu, bet saindēšanās dēļ dažas dienas iepriekš atteicāmies. Mēs savu naudu neatguvām! Izbraukšanas dienā gaidījām kādas 2 stundas, kamēr mūs savāks. ieradās pie mums viesnīcā 15 minūtes pirms reģistrēšanās, reiss nez kāpēc izlidoja agrāk. par to, ka dutifree kaut ko redzētu pašiem nebija, drīzāk bijām iebāzti lidmašīnā. Bulgārijas levas joprojām ir pie manis, un viņi nav ar mieru tos pieņemt nevienā bankā. mēs rakstījām TEDDY KAM, lai sūdzētos. kur ir mana kompensācija un nauda par ceļojumu? turies tālāk no TEDDY KAM!!!
аватар belyaevaz1953tu
Nav iespējams runāt kopumā negatīvi par visiem un visu. Albenā atpūtos "Dorostorā" no 7. jūlija līdz 17. jūlijam 2015. Recepcijā inteliģents, labi apmācīts personāls. Viesnīca ir pieticīga, bet šeit visi ir vērsti pret tūristiem.Kas attiecas uz saimnieku Tediju Kam, paldies Radostinai un Margaritai par precizitāti, interesanto ekskursiju 10. jūlijā pie vecmāmiņas Radkas un labvēlību. Nekādas neveiksmes viņu darbā neatradu. Satikāmies,visu izskaidrojām,nodrošinājām laicīgu transfēru.10 stāvs,Dzīves garšu nepazīst.Par vecumu nerunāju,citādi citi teiks:sēdētu mājās vecīt.Tātad viss iekšā pasūtījums Albenā.Tur strādā atbildīgi cilvēki.Paldies!Svetlana.Minska.
аватар irina_1901
Mēs braucam jau ilgu laiku. Bija problēmas, bet reti. Un tagad vēlme strādāt ar viņiem ir vienkārši zudusi. 1. Sniedzis nepareizu informāciju par Selena-2 viesnīcu sestdien. 2. Nevarēja atrast savu pārstāvi uz dzelzceļa. stacija ierodoties, jau gribēja braukt ar taksi. 3. Mums bija atpakaļbrauciens uz dzelzceļa staciju. stacija. bet braucām tālāk - uz Albenu, Tedi Kam neiebilda par papildus naudu iedot pacēlāju. Teicu, ka agrāk mūs veda taksisti ar mantām par 30 levas, bez mantām 20 levas, uz ko šoferis teica, ka nav tādas cenas, taksisti no stacijas prasa no 60 eiro (120 levas). Dabiski. atteicāmies no viņa pakalpojumiem, iedevām dzeramnaudu 5 levas un devāmies ar taksi. Pirmais taksists cenu nosauca 30 levas, ko arī gaidīju. Par individuālu transfēru no SB uz Varnu Tedi Kam prasa vairāk nekā 100 eiro, bet par taksometru - 60 eiro. Tātad, visticamāk, vairs neizmantosim Tedi Kam starpniecības pakalpojumus, viesnīcas rezervēsim paši, un transfērs notiks ar taksometru, tāpēc tas būs daudz lētāk un bez problēmām.
аватар 68tonia
Šausmas! Izvairieties no šī uzņēmuma. Ar grūtībām tikām līdz Bulgārijai. (Autobuss). Atceļā iedeva busiņu ar saplīsušu kondicionieri.... Tad izveda cilvēkus un autobuss aizbrauca ar mūsu mantām...neko nepaskaidrojot.
аватар sir62
Es ieskrēju šajā kompānijā, pat nenoslēdzot ar to līgumu par ceļojumu pakalpojumiem un tas sabojāja 5 dienas no 14 atvaļinājuma dienām. Šis uzņēmums saskaņā ar līgumu ar Belfresh saņēma tiesības rezervēt manu viesnīcas numuru janvāra mēnesī uz jūliju.Viņai tika dota vēlme rezervēt vienu no apartamentiem konkrētā viesnīcas ēkas ēkā. Viņa, neko nedarot , rezervēja apartamentu bez balkona citā ēkā , tas ir, zemākas kategorijas istabiņu, bet no manis paņēma naudu kā par apartamentiem.Vēlāk kopā ar viesnīcu man mēģināja melot, ka nav rezervēšanas pakalpojuma vai konkrētas telpas ēkā. Iegāju viesnīcas mājaslapā un sazinoties ar šīs viesnīcas vadītājiem varēju pasūtīt konkrētu istabiņu konkrētā ēkā !!!! Istaba, kuru Tedi Kam man rezervēja, it kā nemaz nevienam nepadevās, durvju slēdzene nestrādāja, telefons nestrādāja, TV ieslēdzās katru otro reizi.Pašā pirmajā dienā pēc plkst. klausoties manas sūdzības pa telefonu, pavadošais menedžeris no Tedi Kam man neatbildēja un devās izdomāt
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Albena
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl